27┃Hayırdır Eniştene?

1.4K 64 11
                                    

İşten dönerken partaki çardakta Şahin'i tek başına oturmuş sigara içerken görüp yanına gittim. Beni görünce o ifadesiz yüzü değişti ve gülümsedi.

"Hoş geldin Uğur'um." diyip sigarasından bir fırt çekti, yanakları ufaktan içeri göçmüştü ve bu onu fazlasıyla çekici yapmıştı. Geri ben onu her haliyle çekici buluyordum da.

"Hoş buldum Şahin'im. Ne yapıyorsun burada tek başına?" dedim ve yanına oturdum.

"Kemal'le Serhat gelecekti onları bekliyorum. Yeni mi döndün işten?"

"Hmhm. Seni görünce geleyim dedim."

"İyi yapmışsın güzelim." diyip kolunu omzuma attı.

"Sigara içerken ayrı bir çekici oluyorsun sen."

"Öyle mi?" dedi bana bakıp gülümseyerek.

"Gerçi ben seni her halinle çok çekici buluyorum ama." dedim cilveli bir ses tonuyla.

"Hmm... Ağzından bal damlıyor. Ben de sana her halinle çok güzelsin diyeyim o zaman. Ama iltifatına karşılık olarak değil, gerçekten." dedi sigarasından bir fırt daha çekip dumanı benim olmadığım tarafa üflerken.

"Sen benimle böyle konuşuyorsun, bana böyle davranıyorsun ya artık ölsem gam yemem." dedim ve güldüm.

"Ne ölmesi yavrum? Herkes eceli gelince ölecek tabii ama bir daha ağzından çıkmasın o laf." diyince kıkırdadım.

"Nasıl istersen." dedim gözlerine bakarak. Sigarasını bitirip ateşini söndürdü. Ardından yanağıma eğilip bir öpücük kondurduğunda gülümsedim.

"Serhat'lara sevgili olduğumuzu söyleyecektim, bir mahsuru var mı?" dediğinde gülümsedim.

"Söyle tabii." dedim hâlâ gülümserken.

"O zaman gel şöyle yamacıma. Yeni gelinler gibi oturuyoruz." dedi ve köşeye iyice yaklaşıp kafamı göğsüne yasladı. Ardından saçımdan öptü. Bir süre sonra Kemal Abi ile Serhat Abi gelince oturuşumu düzelttim, büyüklere saygımız vardı çok şükür.

"Nabıyonuz la burada?" dedi Serhat Abi Kemal Abi'nin omzuna kolunu koyarken.

"Oturuyoruz kardeşim, siz ne yapıyorsunuz? Kök saldım şuraya beklemekten." dediğinde Serhat Abi kahkaha attı.

"Bir de gülüyor. İki saat bu bekletti beni." dedi Kemal Abi.

"Beklemeseydin, bekle diyen mi oldu?" dediğinde Kemal Abi Serhat Abi'ye ters bir bakış atı ve kolundan kurtulup yan tarafıma oturdu.

"10 saattir bekle diyor." dediğinde Serhat Abi Kemal Abi'nin yanına oturup tekrardan kolunu omzuna attı.

"Haklısın, bekle dedim. Bekle sen de, ne zırlıyorsun?" dediğinde kıkırdadım.

"Oo Uğur'um hiç sesin çıkmıyor." dedi Serhat Abi. Şahin ona bakmak için biraz öne doğru eğildi.

"Hayırdır eniştene Uğur'um falan?" dediğinde Serhat Abi güldü sonrasında gülüşü yüzünde donup kaldı ve Şahin'in ona baktığı şekilde öne doğru eğilip Şahin'e baktı.

"Ney?" dedi.

"Enişten dedi galiba." dedi Kemal Abi de şokla.

"He, enişten dedim."

"Lan, bize niye söylemedin?" dedi Serhat Abi.

"Söyledim ya şimdi."

"Onu demiyorum be! Sevdiğini diyorum." dedi.

"Gizli dedim ya meyhanede." dediğinde Serhat Abi 'cıkcık'layıp Kemal Abi'ye doğru konuştu.

"Küselim mi buna şimdi biz?" dediğinde Kemal Abi de Serhat Abi'nin omzuna kolunu attı.

Şahin - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin