Luhan ( TATLI )

14.3K 554 139
                                    

" AAAGGGHHHHHH! "

Luhan bağırmaktan bıkmamaış bir şekilde yeniden inledi, boğazının artık acıyor oluşunu bor kenara bırakarak. Bu hareketlerine karşı dudaklarını ısırarak gülmemeye calıştın. Çünkü gerçekten çok komik görünüyordu.

“  Bu aslında oldukça basit. Sadece düşünmen gerekiyor. " 

"  Bulmaca çözmekten nefret ediyorum. " 

Dudaklarını kemirmeye başladı. Sinirli olduğu zamanlar her daim bunu yapardı. Dudaklarını kemirir ya da parmaklarıyla oynardı.

" Tamam, sana yardım edeceğim. Rubik Küpü çözmekten çok daha basit. Nasıl yapamıyorsun? " 

Sonlara doğru mırıldanarak Luhan'ın önünde bulunan bulmacayı elinden aldın.

“  İşte, basit bir tane. Islanıp Islanıp çoğu zaman kuru kalan şey nedir? " 

Umutsuz bir şekilde çenesini eline dayadı.

“  Bilmiyorum. Bir şey nasıl olurda aynı zamanda kuru ve ıslak olur?! "

"  Bir düşün. “ 

Bir şans daha tanıdın. Aslında çoktan cevapı bulmuştun bile.

Luhan kaşlarını çatarak bakışlarını kağıttan alarak sana döndü.

“  Çoktan buldun bile değil mi? Hadi söyle!  "

"  Islandıkça kuru kalan şey nedir? " 

Soruyu bir kez daha tekrar ettin bir umutla fakat Luhan bir cevap vereceğe benzemiyordu. Derin bir nefes alıp verdin. “  Bir Havlu. “ 

“ AAHHHHGGGGHHH! "

Luhan yeniden bağırdı.

“  Bu senin için çok kolay. Keşke bende senin gibi zeki olabilsem.. Ah, çok saçma bu sorular! "

Rubik Küpünü saniyeler içinde çözen biri için bunu söylemek aptalca gelsede yine sw birşey söylemedin. Yeterince sinirliydi zaten.

" Tamam, bunu bir dene o zaman. "

Yeni bir soru daha göstedin. Evde canınız sıkılıyor diye bulduğunuz çare pekte iyiye gitmiyordu açıkçası.

"  Başım ağrıyor artık... " 

Luhan alnını ovmaya devam etti. Gözlerini devirdin. Çok çabuk pes ediyordu 

“ Yah! Kaç yaşındasın sen? Bir daha dene. Yakalayıp hemen atamadığın şey nedir? “ 

Düşündü. Yeniden düşündü ve yeniden düşündü. Saat epey geç olduğu için  uygun gelmişti ve gözlerin çoktan kapanmıştı. Luhan'ın hemen yanında birşeyler mırıldandığını duyunca ona döndün.

“ Ne? "

"  Soğuk algınlığı? " 

Kendinden pek emin olmayarak konuştu.

"  Doğru cevap. Gördün mü? Kolay aslında. Sadece düşünmen gerekiyor hepsi bu. “ 

" Ben acıktım. “ 

Bulmacayı çoktan unutmuş bir şekilde kalemi bırakarak saçlarını karıştırdı yorgun bir şekilde. Sıkkın bir nefes bırakıp oturduğun yerden kalktın. Gece atıştırmalığı yüzünden son günlerde kilo almaya başlamıştın çünkü.

“  Pekala, birşeyler yapatım. Sen soruları çözmeye devam et. Aslında çok eğlenceli. “ 

Evet, tek başına luhan olmadan oldukça Eğlenceli oluyordu aslında.

"  Evet, ne eğlence ama. "

Luhan kendi kendine konuşmaya devam ederken odayı geride bırakarak mutfağa gittin.

Yiyecek birşeyler hazırlarken ortalık oldukça sessizdi. Luhan'ın sesi kesilmişti nedense. Elinde yemeklerle yeniden odaya döndüğün de adımların durdu. Luhan başı sehpaya düşmüş bir şekilde uyukluyordu.

Üzerine bir batteniye örtüp televizyonu kapadıktan sonra tek başına yemek için mutfağa döndün tekrardan. Onca şeyi hazırladıktan sonra seni yalnız bırakmasına sinirlensen de ona yinede birşey söyleyemiyordun..

Gözlerini karanlığa açtığın da yanında birinin hareketlendiğini hissettin. Luhan'ı bırakıp tek başına yatmıştın. Tüylerin diken diken olurken Luhan'ın hemen yanına yattığını anladın. Esnemeye devam ederken yüzünü boynuna doğru gömmeye çalışıyordu.

" Soruları bitirdin mi? “ 

" Mm. “

Mırıldandı seni kendine biraz daha çekerken.

“ İdaaya girerim seninde bilemeyeceğin bir soru var. “ 

“  Neymiş o? " 

Oldukça meraklanmıştın ama bundan önce fazlasıyla uykun vardı.

" Ben, bir olurum, iki, üç hatta daha fazla. Ben sıcak, soğuk, yumuşak, sert,tatlı ve acıyım. Ben ortaya çıktığım zaman bütün tartışmalar sona erer. Bir fiyatim yok, paha biçilmezim. Bir hediye vermek istenirse en muhteşem şey benim. Benimkilerin hepsi senin istediğin zaman, seninkilerin hepsi benim istediğim her zaman. "

" Hmm.. Güzel soru. “ 

Gözlerin kapalı biri şekilde düşünmeye çalıştın.

" Jagi, uyudun mu? " 

Parmağıyla yanağını dürttü.

“  Hayır, düşünüyorum. Bulamadım. "

" Bir öpücük. “ 

Luhan gülerek cevap verdi.. Yumuşak bir şekilde öpmeye başlamadan önce.


EXO'ile Hayal Et.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin