Baekhyun;
Kyungsoo Baekhyun'a ciddi bir bakış yolladı, arabaya biner binmez, elinde ki silahı beline saklarken.
" Yeniden anlat neler olduğunu? "
" Otelden ayrıldık, benden sadece birkaç adım uzaktaydı ve bir araba yanaşıp onu hızlıca içeri. Yakalayamadım bile. Peşlerinden gitmeyi denesem de trafik buna engel oldu. Onları kaybettim. "
" Sana sadece tek birşey söyleyeceğim. "
" Onu korumamı, biliyorum. " diye bağırdı Baekhyun camdan dışarıya, arabanın etrafından geçen insanları izliyordu.
Kyungsoo bıkkın bir şekilde yeniden ona döndüğün de sonunda aslında Baekhyun un neden bu kadar üzülmüş olduğunu anlayabilmişti." Onu seviyorsun. " Bu bir soru değildi ve Kyungsoo nun söylediğiyle arabanın içinde bulunan tüm gözler Baekhyun a dönmüştü.
" Evet. " Baekhyun tereddüt etmeden kabul etti. " Seviyorum. "
" Pekala, o zaman sevdiğin kadını acilen kurtarmamız lazım. " Kyungsoo belinden silahını çıkarıp, ağzına mermi verirken, Baekhyun da torpidoda bulunan kendi silahına uzandı. Büyük bir kavgaya hazırlardı.
Chanyeol;Chanyeol elinde senin en sevdiğin beyaz şarap ve bir kutu pizzayla apartmandan içeri girerken içi içine sığmıyordu. Nasıl olurda onu gibi oldukça kötü bir mafya adamını böyle şirin birine dönüştürmüştün yol boyunca bunu düşünüp durmuştu. Yüzünden gülümseme eksik olmadan boşta kalan eliyle anahtarı deliğe sokup apartmana girdi aklında ki düşüncelerle.
" Chanyeol... " sessiz bir şekilde adını söyledin. Belki de bu onu son çağrışındı. Chanyeol elindekileri koltuğun üzerine bırakıp nerede olduğunu bulmaya çalışır bir şekilde mutfağa doğru döndüğü sırada yüzünde ki gülümseme hızlıca kayboldu.
Kafanın arkasında silah dayanmış bir şekilde sandalye de oturuyordun. Arkanda silahı tutan bir adam ve hemen onun yanında masanın üzerinde duran elmalardan yiyen başka bir adam.
Chanyeol, çocukların nerede olduğuna bakmak için hareket edecekti ki, ikizlerin onu görmesiyle babalarına koşmaları bir olmuştu.
Chanyeol onları hızla yakalayıp, annelerinin başına silah dayandığını görmemeleri için mutfaktan dışarı çıkarıp kendi odalarına götürüp kapıyı da üzerlerine kapattı ve hızlı ve korkulu adımlarla tekrar mutfağa döndü.
" Bu kadar korkma, ben çocukları öldürmem. " Adam gülümsedi,elma yiyen, sense gözyaşlarını tutmaya çalışıyordun silahı hemen arkanda hissederken. " Ama çocukları öksüz bırakabilirim sanırım. " Adam hasta bi şekilde gülümserken konuştu.
" Ne istiyorsunuz? " Chanyeol gozlerini senden ayırmadan adama sorusunu yöneltti. Elini uzatıp onun elini tutmak istedin.
" Patronunla görüşmek istiyorum. "
" Neden onunla görüşmek istiyorsun? Ayrıca onunla görüşmek istiyorsun ama neden benim evimdesin ve karımın kafasına silah dayıyorsun? "
" Ona söyledim ama beni red etti. Nedenleri beni ilgilendirmiyor. Şuan sadece onun dikkatini çekmek için buradayım. "
" Telefon? " Adam sordu. Ve diğeri ise Chanyeol un hareketsizligine karşı silahı şakağına dayadı. Arka cebine ulaşıp telefonu çıkardı ve adama uzattı. Fakat adam ona gözleriyle uyarıda bulunduğun da rehber sen Kyungsoo'yu bulup aradı ve telefonu hoparlöre alıp masanın üzerine bıraktı.
" Chanyeol, yeğenlerim pizzayı beğendi mi? " Az önce telefonda konuştukları için biliyordu Kyungsoo ve sesi oldukça neşeli çıkıyordu.
" Bi sorunumuz var. " Chanyeol gergince konuştu.
" Chanyeol? Ne sorunu? "
" Bana sadece bir neden ver ve bende kız kardeşinin beynini havaya uçurmayı başka zamana bırakayım. " Adam konuştuğun da oldukça uzun bir sessizlik oluştu.
" Chanyeol, ne sikim istiyorsa ver. " Aptal abine kızgındın, silahı şakağına dayayan adama da oldukça kızgındın.
" Ne zaman buluşmak istiyorsun? " Chanyeol sordu.
" 8', Otoban çıkışı güvenli bölge. " Adam konuştuğun da silah da onunla beraber kaybolmuştu kafanın hemen yanından. Böylelikle derin bir nefes alabildin.
" Istedigini aldın. Şimdi siktir git evimden. "
Adamlar başka bir şey söylemeden çıkışa yönelirken sende koşarak oturduğun yerden kalkıp çocukların odasına gittin. Chanyeol da hemen peşinden geldi.
" Sizi daha güvenli bir eve yerleştirmem lazım. " Geniş kollarıyla üçünüze birden sarılırken onun kolların da kendini güvende hissediyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'ile Hayal Et.
FanfictionTadı damağınızda kalacak olan mini hikayeler ve Tepkiler.