Tehlikeli bir işte çalıştığın da EXO;
Xiumin: * Yarış pilotusundur * Xiumin bir numaralı fanın olur. Her yarışında orada olur ve seni yürekten destekler. Erkeklerin daha çok saygı gördüğü bu alanda öz güveninin kırılmadığını gördüğüne sevinir. Bu işte profesyonelsindir ve ne yaptığını da çok iyi biliyorsundur fakat o yinede her yarışından önce endişelenmeden yapamaz, olabilecek kazalara karşı. Daha önce bir kaç defa kaza geçirmiştin ve hepsi de ufak tefek şeylerdi ve arabadan hararet dumanları bile çıksa aklı başından gider sana birşey olacak düşünesi onu çok korkuturdu.
LUHAN: * Pilotsundur * Luhan, pilotluğun oldukça havalı bir iş olduğunu düşünür. Her uçuşunda farklı ülkelere gezip gitmek onunda hayalleri arasındadır ve bunu çok eğlenceli bulur. Fakat bu bile onun senin için endişelenmesinin önüne geçemez. Senin haricinde yedek iki pilot daha olmasına rağmen yorgun olman, hasta olman, dikat dağınıklığı ve hava şartları gibi aklından geçirdiği şeyler yüzünden oldukça korkar.
Kris: * Polissindir * Eğer yapabilseydi, sana eşlik eder ve peşine düştüğün bütün suçluları yakalamak için sana yardım ederdi. Görevdeyken silahını çok sık kullanmazsın fakat bu yinede yanında silah taşıdığın ve peşinde olduğun suçluların da bazılarının silahlı olduğunu yok sayamazdı. Görevli olduğun bölgede herhangi bir olay olsa senin için oldukça endişelenirdi.
Suho: * Hacker * Tamam, başka ülkelerin banka hesaplarına girerek kendine milyon dolarlar aktarmak gibi yasadışı işler yapmıyorsundur ama o yinede başını belaya sokabilecek bir dert çıkmasından oldukça endişelenir. Ama yinede sahip olduğun kabiliyete karşı gurur duyar. Ve elbette bilgisayarına bedavadan format atabilen bir insana sahip olduğu içinde oldukça mutludur.
Lay: * Sirkte hayvan eğitmenisindir * Yaptığın işi oldukça eğlenceli bulmak dışında seni mutlu gözlerle sürekli izle. Sergilediğin showu izlemekten öylesine keyif alır ki sürekli kendini çocukluğuna dönmüş olarak bulur ve bundan oldukça hoşnuttur da. Fakat yinede bu yanlış birşeylerin gitmeyeceğini göstermezdi. Olabilecek herhangi bir tehlikeye karşı da oldukça dikkatli bir şekilde seni izler.
Baekhyun: * Doktorsundur * Doktorlar genelikle ilaçlarla dolu ortamda çalıştıkları için hasta olacaklarını hiç düşünmezler. Ama o senin için her zaman hasta insanlarla uğraştığından hastalığa yakalanabileceğini düşüp endişelenir. Her zaman yemeğini yiyip, ellerini iyi yıkayıp yıkamadığını sorar. Ayrıca iyi uyuyup uyumadığını da çünkü programın çok doludur.
Chen: * İtfaiye erisindir * Seçmiş olduğun iş alanı onun seninle oldukça gurur duymasına neden olur çünkü sürekli kendi hayatını başkalarını iyiliği için tehlikeye atıyorsundur. İşini ona söylediğin ilk an, doğrusu dürüst olmak gerekirse oldukça endişelenmişti ama zaman geçtikçe işinde ne kadar profesyonel olduğunu gördüğünde bununla başa çıkabileceğini anlamıştır. Tamam, belki hala senin için endişeleniyordu ama senin bunu bilmeye ihtiyacın yok.
Chanyeol: * FBI AJANI * Senin bu işi seçmeni sağlayacak zekan ve yeteneğine karşı oldukça gurur duyar. Bunu kimseye söylemesine izini yok, ama her an patlayacak gibi hissediyordur. Muhtemelen Baekhyun'a işin hakkında bir iki şey yumurtlamış olurdur, belki metroda yanında oturduğu birkaç kişiye de.