Kapının açılıp kapandığı duyuyorsun. Kocan, Chanyeol, koridorda yürürken oldukça yorulmuş görünüyor. Hemen oturduğun yerden kalkıp ona doğru gidiyorsun. " Hoşgeldin hayatım. Günün nası- "
" Çok yorgunum. " Söylüyor esneyerek, sözünü kestikten sonra. " Yarın konuşalım mı? Şuan sadece uyumak istiyorum. "
Açıkcası buna oldukça bozulup kırılıyorsun. Onu neredeyse 2 haftadır görmemiştin çünkü. Hatts doğru düzgün konuştuğunuz bile söylenemezdi. Fakat kocanın hiçte enerjisi varmış gibi durmuyordu.
" T- Tamam. " Cevaplıyorsun, oldukça üzgün bir şekilde. Onunla saçma şeyler hakkında konuşup saatlerce bunun üzerine gülmeyi çok özlemiştin.
Chanyeol hala yavaş adımlarla yürürken çoktan odanıza varmıştı bile. Kapının ucundan büyük bedenini yatağın üzerine bıraktığını görüyorsun Yanına doğru gidip oturuyorsun. Uyurken tıpkı bir bebek gibi görünüyor!!
" Seni özledim ____! " Kapatmış olduğu gözlerini yavaşça aralıyor.
" Bende seni özledim Yeollie! " Mırıldanıyorsun. " Çok yorgunsun. Uyumaya devam et. "
" Tamam. " Gözlerini yeniden kapatıyor.
" Sırtımı ovalayacak mısın? " Sorusuna gülüyorsun.
" Elbette. "
Sırtına masaj yapmaya başlıyorsun. Kısa bir süre içinde Yeol'un sessiz horlamaları odayı dolduruyor. Kafanı eğip baktığında ağzından salyalarının aktığını görüyorsun. Gözlerini devirip kazağının ucuyla ağzını siliyorsun.
" İyi geceler Yeollie! " Fısıldayıp yanağına öpücük bırakıyorsun. Ardından sende onun yanına kıvrılıyorsun. Süpriz bir şekilde sana doğru dönüp seni kollarının arasına alıp sıkıca sarılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'ile Hayal Et.
FanfictionTadı damağınızda kalacak olan mini hikayeler ve Tepkiler.