EXO ile hayal et.

23.5K 823 342
                                    

Hayal et; Luhan ve Sehun ile birlikte bir Kampa gidiyorsun. Bunun içinde, kamp ateşi yakmak, korku hikayeleri anlatmak, sessiz sinema oynamak, yıldızların altında birlikte uyumak var..

Hayal et; Lay ve Suho senin dikkatini çekmek için birbirleriyle yarışıyor.

Hayal et; Chanyeol elini sıkıca tutuyor, hemen önünüzde yürüyen çocuklarınızı izlerken.

Hayal et; Kris ile resim yarışması yapıyorsunuz. Kazanan kaybedenden öpücük alacak.

Hayal et; Baekhyun ile bir köpek yavrusu evlat ediniyorsunuz.

Hayal et; Chen ile birlikte parkta yürüyorsunuz. Cebinde ki kamerasını çıkarıp " Hadi, resim çekinelim. " diyor. Derince bir iç çekip kabul ediyorsun ve birlikte resim çekiniyorsunuz. Neden ona sürekli resim çektirmek istediğini soruyorsun ardından. O da hemen cevaplıyor. " birlikte resimlerinizin olması iyi. Olurda ayrılırsak, geriye dönüp resimlerimize bakacağım, sürekli. "

Hayal et; Suho ile birlikte yürüyorsun, o elindeki deftere birşeyler yazdığı sırada. Birkaç gün içinde uzun bir tura çıkacağını biliyorsun. Ne yazdığını merak ediyorsun, fakat sana hiçbir şekilde söylemiyor, sen baktığında defteri hızla kapatıyor. Söylemesi için ısrar edip yalvarıyorsun ve nihayet sana bir şarkı sözü yazdığını söylüyor. Kulağına, başka kimsenin duymayacağı bir şekilde fısıldıyor.

Mesafeler uzayabilir,
Ama bizi asla ayıramaz.
Aşk Mesafeler ile değil.
Ölçülür kaple.


EXO'ile Hayal Et.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin