Beraberce gittiğiniz barda aniden sizi rahatsız eden adamın üzerine saldırırken görürse;
Baekhyun: Aslında senden böyle bişey beklemeyip yine de bundan sonuna kadar yararlanmasına bilen bir tip olurdu. Senin galip bir şekilde ayrıldığın kavga sonrasında barın içinde daha rahat dolaşıp etraftaki insanlara ego tatmini yapardı. " Kız arkadaşıma bulaşmak isteyen var mı? Hiç sanmıyorum.. "
Chen: İlk birkaç saniye ciddi anlamda neler olduğuna inanmaz. Bunların hepsinin aslında ona oynadığın bir oyun ya da tümüyle şaka olduğunu sana. " Bana yalan söyleme. Bunların hepsini sen planladın değil mi? Benim tatlı sevgilimin böyle dövüşmesine imkan yok. "
Luhan: Kesinlikle alaycı olacak tek kişi. Yerde yatan adamın üzerine eğilir ve onu iğneleyici bir bakıştan sonra alayla alkışlardı. " Tebrik ederim. Az önce yarın kadar olan bir kızdan kıçına tekme yedin. "
Suho: Bu durumdan etkilenmezdi. Ne kadar sert olduğun ya da ne kadar iyi kavga ettiğin umurunda olmazdı. Sadece durumun ciddiyeti yüzünden senin için endişelenirdi. Ve kavga sonrası seni kesinlikle azarlardı. " Daha kötü bir şekilde bitebilirdi bu kavga! Ya adamın elinde silah olsaydı ya da daha kötü birşey? Daha dikkatli olman gerekirdi! "Lay: Adam gittikten sonra gerçekten öfkeli olurdu. Vücudunun her bir santimini inceler ve bulduğu en ufak yarayı ciddi anlamda büyütürdü. " Gördün mü? İşte bu zorbalığa başvurmanın bedeli, kendini yaraladın! "