Xiumin ( Tatlı ♡)

14.7K 644 137
                                    

Seul'de şiddetli bir şekilde kar yağıyor. Atkını daha sıkı sararak etrafa bir göz atıyorsun. Insanlar kardan kaçmak için taksilere ya da cafelere sığınıyorlar. Onlara nazaran sen yağan kar ve serin havadan oldukça hoşlanıyorsun.

Sıcak birşeyler yemek istiyorsun. Yürümeye devam ederken bir köşede küçük bir restoran görüyorsun. Iceride birkaç kişi olan küçük yere giriyorsun. Önündeki sırayı görünce onlara katılıyorsun ardından. Hemen önünde bulunan çocuk dikkatini çekiyor. Onu bir yerlerden tanıyorsun aslında. Fakat tam olarak nerden çıkaramıyorsun. Elinde tuttuğu tepsiyle arkasına döndüğü zaman neredeyse sana çarpıyordu.

" Oh, kusura bakma. "

" Sorun değil. "

Gülümsüyorsun, o da sana gülümsüyor ve elinde bulunan Mandulardan sana da ikram ediyor.

" İşte bir dene. " Yüzünde olan gülümseme ne kadar da muhteşem. Neden bu kadar sevimli görünüyor?

" Teşekkür ederim. " Onu kırmak istemeyerek bir tane alıyorsun.

Sonunda sıra sana geldiğinde istediklerini hemen alıp geri dönüyorsun. Fakat oturacak tek bir boş masa yok. Gururun kırılmış bir şekilde ayakta beklerken kulaklarına yeniden o tanıdık ses doluyor.

" Burada benimle birlikte oturabilirsin. " Yeniden o sevimli çocuk ve gülümsemesi.

" Teşekkür ederim. " Yavaşça gidip yanına oturuyorsun tepsini masaya bırakıp.

" Oh, Baozi!. "

" Evet, sever misin? Iste bunu da sen al. " Gülümseyerek onun tepsisine bir tane baozi bırakıyorsun.

" Teşekkür ederim. Bu arada ben Kim Minseok. "

" Bende ____. " Kaşlarını çatıyorsun ardından. " Kim Minseok? Bu adı daha önce duyduğuma eminim."

" Elbette duymuşsundur. " Masanın üzerinden sana doğru eğiliyor bir sır vermek istrrxesine. " Ben EXO üyesiyim. "

" Vay canına. Sen Xiumin'sin... " Tüm şaşkınlığınla ona bakmaya devam ediyorsun. Bir ünlüyle aynı masada yemek yiyorsun. Senden daha şanslı biri varmıdır ki?

" Evet, ve bugün yemek yemeye geldim. " Hızlıca söylüyor. " Başkalarının ilgisini çekmek istemiyorum. Bunun için lütfen sessiz ol. " Parmağını dudağının üzerine bastırıyor. " Burası benim gizli yerim. Ilk defa biri beni fark etti. Bu yüzden bundan sonra her hafta benimle burada yemek yemek zorundasın. "

Duyduklarının verdiği şokla donup kalırken o hala gülümseye devam ediyor. Bu neydi? Sana çıkma teklifi mi etmişti yoksa?


EXO'ile Hayal Et.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin