Sehun ( Tatlı ve Romantik )

14.2K 483 148
                                    

Multimedia'nın şekerliği ile kendinden geçen bir  adet yazar hanım. *__*

***

"

...... -ah, canım bubble tae istedi. Kendimi de pek iyi hissetmiyorum. "

Sehun, küçük mızmızlanan bir çocuk gibi, tişörtünün eteklerinden çekerken konuştu, yürümenizi durdurarak. Başını senin omzuna yasladı ardından, hiç çekinmeden. " Sanırım şimdi düşüp bayılacağım. "

Gözlerini devirip başını kaldırmasına yardım ettin omzunu aşağı yukarı sallarken. Bu konuda pek nazik olduğun da söylenemezdi.

" Cidden, koca bir bebek gibisin Oh Sehun. Sırada seni eve kadar sırtında taşıma mı isteyeceksin? Koca bebek! ~ "

Bir seksen boyunca koca bir bebek diye düşündün içinden gülerken.

" Ben bebek değilim. " Mızmızlanıp, yanaklarını daha da ortaya çıkaracak şekilde somurttu.

" O zaman bu aegyoyu kime yapıyorsun? " Onunla  dalga geçerek işaret parmağınla şişirdiği yanağını dürttün. Bu hareketinle güç bularak Sehun yeniden başını omzuna dayadı.

" Kendimi pek iyi hissetmiyorum, ....-ah  " Sessiz bir şekilde konuştu.

Kaşlarını çattın. Yine seni zayıf noktandan vurmuştu. Onun bu hallerine hiçbir zaman dayanamazdın.

" Sehun-ah, eğer bubble tae'yi bu kadar çok istiyorsan gidip sana alcağım. "

Bulduğunuz yer bubble tea satan kafeye  ne kadar uzak olsa da Sehun'un bu haraketlerine daha fazla dayanamamıştın.

Fakat Sehun bir anda bu fikirden vazgeçerek tereddüt etmeden başını iki yana salladı. İşte o zaman birşeylerin yanlış olduğunu anladığın zamandı. Çünkü Sehun hiç bir zaman başkasının ona aldığı bir bubble tae yi asla red etmezdi, özellikle seninkileri.

" Oh Sehun, "

Başını biraz çevirerek ona bakmaya çalıştın ama omzuna yattığı için pek mümkün olmuyordu. Elini uzatarak alnına dokunduğun da ciddi anlamda ateşi olduğunu anladın. Cayır cayır yanıyordu ve sen bunu daha yeni fark etmenin vicdan azabıyla baş başa kalmıştın. Ayrıca titriyordu da..

" Sen cidden hasta olmuşsun. " 

Başını ikinci kere omuzundan kaldırdın.

" Hadi, sen düşüp bayılmadan önce hemen eve gidelim. "

" Tamam. " Gülümsemeye çalışmış ama becerememişti.

" Pabo! " Yanında omuzları düşük bir şekilde yürüyen Sehun'a yakındın. " Madem bu kadar hastasın neden bugün okula geldin? "

" Seni görmek istemiştim. " Sorunu seni kızartacak bir cevapla yanıtladı normal bir ses tonuyla. " Okulda yalnız kaldığın zaman deliriyorsun da ayrıca. "

" Beni zaten hergün görüyorsun! Bu halde niye geldin? Evde dinlenmen lazımdı. Hem delirmiyorum bir kere! " Utanmanı ona sesini yükselterek kapatmaya çalıştın.

EXO'ile Hayal Et.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin