Розділ 12

267 15 1
                                    

Адам

Два роки тому

Люди танцювали, грали в алкогольні ігри, всім було весело. Гриміла музика, туди-сюди літав надувний м'яч.

Дін влаштував вечірку біля басейну для своїх. Але на задньому дворі було більше десяти людей. Сумніваюся, що ми могли довіряти їм усім.

Навколо бігали дівчата у ліфчиках-бікіні, незважаючи на температуру повітря: в районі п'ятнадцяти градусів. Басейн підігрівався, але за його межами явно було прохолодно. Над поверхнею води зависла легка пара, немов у гарячому джакузі. Одна з дівчат кинула на мене погляд, прошмигнувши повз зі своїми подружками, коли я поглянув за спину. Вона багатообіцяюче посміхнулася мені, ніби казала, що затягти її сьогодні в ліжко особливих труднощів не складе.

Дівчат не хвилювало, що в моїх обіймах сиділа Софія. Вони досі сподівались, що вона звичайна дівчина на деякий час.

Вони не помилялися.

Софія доторкнулася своїм оголеним тілом до мого торсу, я напружився. Не буду брехати. Софія мене збуджувала, як і будь-яка інша спідниця. Але прагнув я тільки однієї.

– Давайте вип'ємо, – сказав Кін.

В горлі одразу пересохло від спраги. Алкоголю зараз не завадить.

Позаду з'явився хлопець, в плавальних шортах, та кинув кожному по бляшанці "Корони". Я взяв своє пиво і випив його залпом. Софія поглянула на мене несхвально.

До чорта її!

Мій погляд був прикований до води. Думки літали тільки навколо однієї дами. І це була не Софія, що тулилася до мене, намагаючись збудити мене настільки, щоб я відтрахав її в якійсь із кімнат Діна.

– Я за ваші голови не відповідаю! – крикнув Дін.

Народ почав здивовано обертатися саме в той момент, коли він кинувся до глибокої частини басейну, зробив сальто в повітрі та плюхнувся у воду. Люди засміялися, свистячи, а деякі навіть наслідували його приклад.

На обличчі з'явилася невеличка усмішка, але я одразу її приховав, повертаючи свої думки до Алекс.

Дін сплив, розсміявся і кілька разів оббризкав інших, після чого підплив до нас. Спершись ліктями на дерев'яний борт, він притулився до стіни басейну.

Місячне СяйвоWhere stories live. Discover now