Розділ 15

259 14 0
                                    

Алекс

Два роки тому

Я вийшла з машини, розстебнула блискавку на чорній шкіряній куртці та подивилася на будинок, виконаний у готичному стилі моєї родини. В небі височіли вузькі й високі башти із загостреними конструкціями дахів. Я поглянула на дерева, які гойдалися в різні боки. Пориви вітру зривали листя, і ті, танцюючи в повітрі, падали на землю. У ніздрі вдарив запах диму. Напевно, сьогодні вечеря буде з вуличної печі.

Коло ганку стояла машина Соні. Плечі напружилися. Вони так завжди робили останнім часом. Відчуття провини з'їдало мене кожного разу, коли доводилося поглянути їй у вічі.

Прямуючи до входу, я пригладила волосся, щільно зібравши його у високий хвіст, і сунула руки в кишені. Відчинивши головні двері, я пройшла по коридору, знявши з плеча сумку. З іншого кінця коридору долинув сміх. Кинувши погляд у той бік, я побачила групу людей.

– Вона просто неймовірна, – сказала мати з веселощами у голосі.

Коли я підвела очі, Соня підскочила, побачивши мене, куточки моїх губ смикнулися в усмішці.

– Алекс! – радісно заверещала вона. Її блакитна пишна спідниця від сукні, розгойдувалася у різні боки, поки дівчина прямувала до мене.

Я подивилася на вішалки: довгі сукні в підлогу в чорних, червоних, білих та золотих кольорах.

– Ти така гарна! – мої очі наповнилися захватом. – Тобі так личить цей колір.

Дівчина засміялась - її блакитні очі заблищали. Вона виглядала щасливою, як ніколи. Її усмішка розтягнулася ще сильніше, оголюючи білі зуби, рожевий рум'янець з'явився на її щічках.

– Ти ще не бачила своєї.

Всередині мене зростало збудження від хвилювання.

Навколо нас кружляли стилісти та візажисти, які створювали нам образи на Свято Ночі.

Завтрашньої ночі відбудеться святкування, замість Хелловіну. Я дуже обурена цим, тому що надаю перевагу Дню всіх святих.

Наші сукні пошили найкращі дизайнери, що спеціалізувалися на бальних костюмах у вікторіанському стилі. Я одягла свою сукню білого кольору. Фасон "пісочного годинника" ідеально підкреслив плавні лінії моєї фігури, а корсет підняв груди. При цьому, за рахунок закритого декольте, сукня виглядала стримано. Тим часом, у Соні груди випирали так, що одразу кидалися в очі.

Місячне СяйвоWhere stories live. Discover now