Merhabaaa kitabın ilk bölümüne hoşgeldiniz umarım bu kitapdan zevk alabilirsiniz💗 görüş ve eleştirilerinizi benimle paylaşırsanız çok seviniriim🌸💘
Öncelikle bölümlerle ilgili birkaç bildiri yapmam gerekiyor.
Kitap ana olarak 3 farklı kısımdan oluşuyor. İlki-şu an da okuyacağınız- KURBAN bölümleri. Bu bölümler kitapta cinayet sahnelerini anlatıyor. Uzun değil yalnızca katilin kimliği gizli olduğu için üçüncü gözden okuyacağınız kısımlar.Esas bölümler ana karakterimiz Michelle'in gözünden olacak ve yaklaşık 4k-5k-6k arası uzunlukta olacak.
Birde günlük bölümleri var onlar da katilin günlüğünden sayfalar...
Günlük ve kurban bölümleri esas bölüm olmadığından eğer iki bölüm arasında var iseler bölüm aralarında hafta içi paylaşılır. Yani esas bölümler haftada bir gelirken bu kısımler eğer iki ana bölüm arasında varlarsa aradaki günlerde paylaşılır. Umarım açıklayabilmişimdir biraz karışık bir açıklama oldu sanırım kabekwhekwjekw
Anlamadıysanız da zamanla anlarsınız çok uzatmak istemiyorum bölüme geçeliimmBaşladığınız tarihi yazabilirsinizz
Yazım,noktalama hatası varsa affola iyi okumalar💗💗
.
.
.
🌸🍁Fırtınanın habercisi kara bulutlar gökyüzünü kaplayıp,rüzgar ise kendisini iyice hissettirmeye başladığında ,Fiora futbol takım kaptanı Cedric ;bir gün önceki maça ve tüm takımın bahane ederek evine gittiği bu kasvetli havaya rağmen sahada antrenman yapıyordu. Yalnızdı.
Veya o öyle düşünüyordu.
Cedric,ter içinde kalmış bir halde sahanın yanında bıraktığı su şişesine doğru koşup kana kana suyunu içmeye başladı. O sırada tribüne bıraktığı telefonundan bildirim sesi geldi. Oraya doğru ilerleyip telefonuna gelen mesaja baktı. Mesaj annesindendi.
Annem♡
Oğlum,bugün eve erken gel. Amcanlar dünkü başarını kutlamak için gelecekler. Barbekü akşamıı!!Derin bir nefes verdi ağzından. Amcasını severdi. Babasına duyduğu sevgiden daha farklı bir şekilde.
Zengin ve başarılı bir babanın oğlu olduğunuzda gözler hep sizin üzerinizdedir. Herkes sizden babanızın izinden gitmenizi bekler. Sevmeseniz de,başka hayalleriniz olsa dahi iyi bir iş adamı olmanız ve aile yadigarını devam ettirmeniz beklenir. Ancak asıl kötü olan; kendi babanızın beklentileridir. En ufak başarısızlığınızda her hatanızı sert bir şekilde yüzünüze vuran ve size babalık dışında her türlü şeyi yapan biri. Cedric'in yaşadığı da buydu. Babası her zaman ondan bir beklenti içerisindeydi ve de Cedric, en ufak bir hata yaptığında berbat bir insana dönüşüyordu. Şiddet her zaman fiziki olmazdı,psikolojik şiddet en az fiziksel şiddet kadar etkili olabiliyordu ve babası bunu çok iyi kullanmasını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİORA
Mystery / ThrillerBaharda açan pespembe çiçekleriyle ünlenmiş bir kasaba olan Fiora'da bir gün ,bir liseli öldürüldü ve zamanla işlenen bu cinayete yenileri eklenmeye devam etti. Bu tatlı kasaba artık pembe çiçekleriyle değil kanlı bedenlerle anılıyordu. Michelle Rus...