9-ÖPÜCÜK

54 4 0
                                    

Biz geldiiik ve evet biraz geç geldik...

1 ay bölüm atmamazlık yapmam dedikten sonra gene 1 ay bölüm atamadım bunun için üzgünüm...

Ancak beklenmedik hastalıklar ve bölümün yarısını yazdıktan sonra bölüme girememek gibi bazı teknik sorunlar da yaşandı maalesef

Neyse uzatmayacağım sınav senemde olduğumu da söylemiştim onun da etkisiyle bölümler gecikiyor ama yaza söz bunu fazlasıyla telafi edeceğim💘

Gözümden kaçan yazımz noktalama hatası  olduysa affola, iyi okumalaar🌸💗
Yıldıza basmayı unutmayın olur mu🥲🥺

.

.

Hiçbir ressamın çizmeye cürret dahi edemeyeceği kadar güzel bir yüz,

Hiçbir şarkının anlatmayı beceremeyeceği tonda bir ses,

Hiçbir kitabın anlatamayacağı bir sen...

Kaç satır şiir de yazsam asla anlatamayacağımsın,
Denedim, her şeyi başarırmışım ancak senin olağanüstülüğünü tarif edemezmişim.

Bende uyandırdığın o hissi ise dilim söylemeyi beceremez çünkü,
Kalbim bile ne hissettirdiğini bilemiyor bu yabancı duygunun.

CALEP WILLIAMS

🌸
Matthew sert ve öfkeli gözlerini sırıtarak oturan Brendon'a dikmiş, elindeki tornavidayı yüzüne fırlatmamak için kendini zor tutuyor gibi bakıyordu.

Brendon ise nereden geldiğini bilmediğim bir rahatlıkla sırıtıyor, gözlerini Matt'in gözlerinin içine dikmiş bakıyordu.

"Daha ne kadar sürecek bu bakışma?" Diyerek serçe parmağıma son bir kat daha sürdüğüm şarap kırmızısı ojeme usulca üfledim.

Brendon gereksiz neşesiyle, "bilemiyorum ki. Matthew aşkını tazeliyor sanıyorum,"dediğinde aldığı yanıt masanın altından yediģi tekme oldu. Tekmeyi atan Matt olunca tabii yüzü buruşarak inledi. Acıttığına emindim. Eh haketmişti.

"Brendon bugün fazla aptal aptal konuştun, sus." Dişlerini sıkarak söylediği sözler Brendon'ın üzerinde pek etkili olamadı. Başka biri Matthew'in bu tonda herhangi bir sözü üzerine titreyebilirdi belki ancak söz konusu kişi Brendon'dı.

Matt'in tamirhanesindeydik. Brendon ve ben köşede otururken Matt, bir arabayla ilgileniyordu. Kaputta bir şeyleri kurcalıyordu fakat şu an Brendon'a odaklanmak durumunda kalmıştı.

"Haksız değilim ki... Yakışırsınız diyorum sadece."

Brendon kasabanın tatlı çiçekçisi Olivia ile Matthew'in arasında bir aşk doğması gerektiğini savunuyordu. Tam olarak az önce de bu fikrini tekrardan beyan etmiş, karşılığında Matthew'in sert bakışları ve daha da sert bir tekme kazanmıştı.

"İstemez!" Matt tekrardan işine dönerken gözleri hâlâ öfkeliydi.

"Neden hemen karar veriyorsun ki? Denemedin bile. Olivia'yı herkes sever, sen de seversin."
Brendon pes etmiyordu ancak Matt de geri adım atmıyordu.

"Herkesin sevdiği birini sevmek zorunda olduğumu da kim söyledi!"

"Aptal mısın? Herkes seviyorsa demek ki arkadaş canlısı biri. İlişkide bir tane sevecen karakter olması iyi olur işte,"dediğinde Matthew sabır diler gibi gözlerini birkaç saniyeliğine yumdu.

FİORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin