Yeni bölümden merhabaa
Öncelikle bu bölüm tam olarak bir "Öyle Kolay Aşık Olmam" bölümü... Gerisini siz tahmin edin artık...
İçimden geldi bölümu bir gün erken attım kwjwknqelnqle
Yazım,noktalama hatası varsa affola iyi okumalaar💗🌸👋🏻
Yıldıza basmayı unutmayın olur mu🥲
🌸🍁Ona gülümsedi.
Bana bakarken dudaklarındaki gülüş silinip gözleri kararırken,
Bakışları benden ayrıldığı an gülümsedi.Neden?
Bana neden o tatlı tebessümünle bakmadın hiç?Senden nefret ediyorum.
Ama bana öyle gülümsemediğin için kendimden ettiğim kadar değil.Senden nefret ediyorum.
Ama bakışların bana yöneldiğinde gözlerinde oluşan hoşnutsuzluktan nefret ettiğim kadar değil.Senden nefret ediyorum.
Ama benden çok uzak oluşundan fazla değil.Kendimden nefret ediyorum.
Senden gittikçe daha da uzaklaştığım için.Ve senden nefret ediyorum.
Senden uzaklaşmama izin verdiğin için.Keşke, güzelim keşke, zaten sahip olduğun bu kalbi farkedemeyecek kadar da kör olmasaydın.
CW
.
.
.
🌸🍁
4 Gün önceYazardan
Joe,titriyordu. Ellerini, bacaklarının arasına sıkıştırmış;omuzlarını da iyice kaldırmış, korku dolu gözlerle dedektife bakıyordu.
Dedektif ise karşısında böyle masum gözüken bu çocuğa acımaya başlamıştı. Çok zayıftı, titriyordu,korkmuştu ve saf saf bakınıyordu. Gene de yılların verdiği tecrübeyle birlikte her nasıl gözükürse gözüksün kimseye hemen yumuşamaması gerektiğini biliyordu. Böyle masum görünen ancak adeta iblis olan birçok suçluyla görüşmüştü.
"Joe Byrne. 15 yaşında,lise ikinci sınıf öğrencisi. Baban yok. Annen ise hasta, çok çalışamıyor. İki küçük kardeşin var..." dedektif konuştukça Joe kafa sallayarak onaylıyordu. Kafası eğik duruyordu,sanki onu taşıyamıyor gibi bir görüntü ortaya çıkarıyordu.
Dedektif , Joe ile ilgili birkaç detay daha sıraladı ve bunlardan da onay aldıktan sonra artık kafasını ona çevirdi.
"Neden buradasın biliyorsun değil mi Joe?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİORA
Mystery / ThrillerBaharda açan pespembe çiçekleriyle ünlenmiş bir kasaba olan Fiora'da bir gün ,bir liseli öldürüldü ve zamanla işlenen bu cinayete yenileri eklenmeye devam etti. Bu tatlı kasaba artık pembe çiçekleriyle değil kanlı bedenlerle anılıyordu. Michelle Rus...