oy vermeyi unutmayıın🌸💗
.
.
.Güzeller güzeli kızım ve biricik oğlum;
Bu mektubu size asla ulaştıramayacağım bir yerden yazıyorum. Ne yazık ki şartlar böyle olmak zorunda. Bazı hataların bedelini ödüyorum ve bundan pişmanım. Sinirliyim ama kendime.
Size kendimden bahsetmek istemiyorum çünkü bunu haketmiyorum. Sizi de haketmedim sanırım,o yüzden ayrı kaldık belki de. Gene de keşke böyle olmasaydı. Keşke hayat hatalarımı ve daha çok aptallıklarımı affetseydi de sizi daha uzun görebilseydim. Keşke çocuklarım,canımdan çok sevdiğim evlatlarım,beni gerçekten tanıyabilseydi.
Michelle, kızım, biliyorum sen beni hiç hatırlamayacaksın ama ben senin minicik ellerini hatırlıyorum. Serçe parmağımı sıkıca sarmalayan,bembeyaz minik parmaklarını...
O kadar güzeldin ki,sana bakarken içim içime sığmıyordu.Güzelliğin beni öyle bir büyülüyordu ki meleğim, seni sonsuza kadar içimde saklamak istiyordum;hem belki içimdeki karanlığı da güzelleştirebilirdin.
Şimdi nasıl gözüküyorsun acaba? O kadar merak ediyorum ki... Hissettiklerimi ne kadar denersem deneyeyim kağıda dökemem biliyorum. Anneniz sizi benden uzaklaştırdı. Ona kızmayın -ki kızmayacaksınız biliyorum çünkü muhtemelen benim sizi terkettiğimi düşünecek kadar tanımıyorsunuz beni- o da sizi benim özlemimden korumak istiyordur belki.
Siz bilmiyorsunuz ama ben her gün kendimden daha da nefret ediyorum. Sizin çocukluğunuzda yoktum, ergenliğinizde yoktum ve yakında birer yetişkin olacaksınız,o zaman da yanınızda olamayabilirim.
Michael,oğlum,sizden ayrıldığımda sen de çok küçüktün ama o zaman bile o kadar zekiydin ki yaptıklarınla beni bile şaşırtabiliyordun. Seninle baba oğul hiç vakit geçiremedik,en azından senin hatırladığın... Bunun için üzgünüm. Umarım başkalarının babalarını görüp benden daha da nefret etmiyorsundur.
Neyi umuyorum ki? Biliyorum ediyorsun.Ellerimden hiçbir şey gelmiyor ve ben bunun için onları kesmek istiyorum.
Zincirlerim,buradan kurtulup yanınızda bitmemi engelliyor ve ben onlardan da nefret ediyorum.
Ancak biliyorum,bir gün görüşeceğiz ve bu nasıl olacak bilmiyorum.
Emin olduğum tek bir şey var;sizi bulursam hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Belki de biriniz bana benzemiştir, gerçi bu beni ancak üzer. Belki de umurumda olmaz. Çünkü bu benim hikayem ve siz benim hikayemdeki meleklersiniz. Belki de değilsiniz.Siz benimsiniz,bunu bilmeseniz de öylesiniz ve ben, benim olana ulaşmak için her şeyi yapmaya hazırım artık.
Şu an benim ellerimden bir şey gelmese de ,başkasının ellerini kullanırım.
Size ulaşacağım. Söz veriyorum.
Ve eğer sizi bulduğumda benden gerçekten nefret ediyorsanız, öleceğime de söz veriyorum.
Sevgilerle Babanız.
Bölümle veya kitapla ilgili soru veya görüşlerinizi lütfen benımle paylaşın💗
Oy vermeyi unutmayınnn🥲
Sosyal medya hesapları:
Tiktok: linssevde3
İnstagram:linssev1
Twitter:linss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİORA
Mystery / ThrillerBaharda açan pespembe çiçekleriyle ünlenmiş bir kasaba olan Fiora'da bir gün ,bir liseli öldürüldü ve zamanla işlenen bu cinayete yenileri eklenmeye devam etti. Bu tatlı kasaba artık pembe çiçekleriyle değil kanlı bedenlerle anılıyordu. Michelle Rus...