GÜNLÜK-1

45 7 1
                                    

İlk günlük bölümümüz🥳

Böyle ara ara katilin günlüğünden okuyacağız...

İyi okumalar🌸💘
.
.
.

11 EKİM 2023

Bugün ilk cinayetimi işledim.

İki bıçak darbesiydi. Saniyeler sürdü sadece. İşte bu kadardı. Bir canavarı yok etmek ,bu kadar kısa ve kolaydı.

Pişman mıyım diye dakikalardır kendimi sorguluyorum ancak... Sanırım değilim.
Bu konuda ne düşünmeliyim emin de  değilim.
Biraz olsun pişman olmam gerekmez miydi?

Hayır. Cedric Wilson kötü ve yok edilmeyi hak eden biriydi. Zorbaydı. Gittiği lisedeki öğrencilere, lisenin hademelerine karşı tavrı berbattı. Hatta okul dışında, evlerinde çalışanlara bile boktan davranıyordu.
Şımarık,pisliğin tekiydi. Sinir hastasıydı. Ölmeyi hakediyordu.

Eminim birçok kişi onun ölmesini diliyordu. Ben yalnızca dilekleri yerine getiren bir iyilik meleğiyim veya insanlara dilediklerini veren bir Noel Baba. Nasıl isimlendirilirsem isimlendirileyim ben olması gerekeni yaptım.

Anlık bir gelişme değildi. Planlıydı ancak son ana kadar vazgeçebilme lüksüne sahiptim. Vazgeçmedim. Bir an bile gözümü kırpmadım.

Kolaydı. Ne bir kanıt vardı arkamda ne de bir tanık.

Bu ilk seferimdi ancak devamı gelecek mi ben de bilmiyorum.

Sadece bekliyorum.
Dilekleri gerçekleştirmek için. Bu dünyadan silinmesi gerekenleri silmek için. Cezalandırılması gerekenleri cezalandırmak için.

Cedric'i cezalandırmak hoşuma gitti. Sanırım... Buna devam edeceğim.

Bundan pişman olacağımı ise sanmıyorum.

.
.
.
Bölümle veya kitapla ilgili soru veya görüşlerinizi lütfen benımle paylaşın💗

Oy vermeyi unutmayınnn🥲

Sosyal medya hesapları:
Tiktok: linssevde3
İnstagram:linssevde
Twitter:linss

🌸🍁

FİORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin