*4:35 dimineața*
Durerea de cap persistă de câteva ore și-mi este dificil să adorm. Ma ridic din pat, aprind o lumina de noapte, pun un halat pe mine și ies pe balcon.Aerul era rece și pătrundea numai bine în nările mele. M-am așezat pe un scaun și am privit asupra locurilor din jur. Este un cartier frumos și elegant. Mă uit la telefon și mă gândesc să-mi fac niște selfie-uri, lumina era frumoasă.
După ce am fost mulțumită cu ce am făcut, intru în cameră și mă gândesc să cobor jos și să mănânc ceva. Eram bucuroasă că mă mai lăsase puțin durerea de cap.
Am ieșit încet din cameră încercând să nu fac prea mare gălăgie. Pt un moment am uitat că este și Jungkook în casă. Cobor și îmi iau un pahar cu apă, un baton cu ciocolată din frigider și o banană. M-am așezat pe canapea și am deschis televizorul cu intenția de a mă uita la ceva.
***
Telefonul se umple de notificări. Mă ridic încet și mă uit în jur. Eram în camera mea. Tot ce-mi amintesc este că eram pe canapea.
Iau telefonul și văd multe mesaje de la Daniel.
Daniel: "Cum a fost prima seară😃?"
Daniel: "Ți-a făcut ceva ciudat cât dormeai?"
Daniel: "Ieși azi la mall?"
Daniel: "Cum arată casa? Măcar să stai în lux să ai plăcere exterioară dacă tot suferi pe interior😆"Eu: "A fost mai ok decât mă așteptam. Nu cred că mi-a făcut ceva cât dormeam🤨 "
Eu: "Și nu știu dacă ies azi. Dimineața asta a spus Jungkook că vrea să-mi arate împrejurimile și după ar trebui să mă duc la muncă. Și da, casa este frumoasă😜"Pun telefonul pe noptieră și mă ridic din pat. Mă duc la baie, îmi fac rutina, apoi cobor cu gândul să mănânc ceva că îmi este foame.
Am simțit un miros frumos iar jos am dat de Jungkook care pregătea ceva de mâncare.
"Dacă nu-ți place camera ta, spune-mi" mi se adresează. Mă încrunt confuză.
"Îmi place. Ce te-a făcut să te gândești că ar fi opusul?"
"Nu știu, dormeai în sufragerie pe canapea azi-noapte" răspunde.
"Ah, mă durea capul și am coborât să mănânc ceva, cred că am adormit. M-ai dus tu cumva la mine în cameră?" ridic o sprânceană. Râde cu un colț de gură și nu spune nimic pentru câteva momente.
"Nu ți-am făcut nimic, dacă te gândești la asta" spune. Îmi dau ochii peste cap și mă așez la masă. Îmi aduce o farfurie la scurt timp care conținea omletă și câteva legume proaspete, plus o cafea. Îi mulțumesc.
"Este bună, surprinzător" spun. Râde și se uită adânc la mine. Mă uit și eu la el și facem contact vizual care ține pentru câteva momente, contact pe care îl sparg uitându-mă spre geam.
"Apropo, să știi că te-am angajat la o companie, nu este nevoie să mai muncești unde munceai" spune. Ridic sprâncenele uimită și râd sarcastic.
" Și ce te face să crezi ca ai o putere așa mare încât poți decide pentru mine? Nu e nevoie, pot să merg și unde am mers până acum." răspund.
"Am sunat deja oricum și i-am spus șefului că-ți dai demisia" zâmbește pervers. Îi arunc o privire fulgerătoare și plescăi nervoasă.
"Și în ce constă aceasta companie? Ce să fac, să lucrez cu alți oameni la fel de îngâmfați ca tine?" întreb. Se strâmbă.
"O să-ți placă, asta dacă nu mă enervez și chiar o să lucrezi cu oameni îngâmfați"
Îmi dau ochii peste cap. Mă ridic de la masă și urc scările spre camera mea.
"N-am chef să mai ies azi , apropo. Am planuri" spun și închid ușa în urma mea. Iau telefonul și deschid conversația cu Daniel.
Eu: "Până la urmă putem să ne vedem azi, dar n-aș ieși undeva. Ne vedem la tine?"
Daniel:" Ar fi o idee. Ne vedem pe la 16:00, să ajung și eu de la lucru"
Zâmbesc cu colțul gurii. Nu mi-am ocupat dimineața și aș putea ieși dar nu am chef. Nu știu cine se crede Jungkook și nu-mi place să creadă că are o așa mare putere asupra mea, dar cred ca mi-ar oferi un loc de muncă mai bine plătit. Dacă tot sufăr, măcar să profit de pe calea ei.
Intenționez să îmi scot lucrurile din valiză și să mă relaxez azi în spa-ul lui Jungkook. Merit.
***
Mi-am pus un costum nou de baie pe mine care se așează foarte bine, mi-am lăsat părul pe spate deoarece îmi place cum mi se aranjează. Ies din cameră și intru în spa. Inima mi-a stat puțin în loc când l-am văzut pe Jungkook care stătea acolo, în jacuzzi.
Minunat.
Stătea cu spatele și coatele rezemate , iar capul îl avea dat pe spate. Părul era puțin ud și nu puteam să-mi iau ochii de la tatuajele care se vedeau atât de bine acum, lucind în lumina difuză din cameră. Atunci mi-a venit un gând.
Vreau să o răzbun pe Dara și pe mine pentru toate momentele în care m-a făcut să sufăr, și să-l fac să simtă pentru mine ceva mai mult decât în prezent, ca mai apoi, când poate îi este lumea mai dragă, să-l așez la locul lui.
Zâmbesc, mândră. Îl studiez puțin și ies din cameră, nu cred că m-a văzut.
***
Este aproape ora la care ar trebui să plec la Daniel. Am petrecut ceva timp pregătindu-mă. M-am machiat destul de strident, cu ruj roșu. Are un impact asupra bărbaților. M-am îmbrăcat cu o fusta cam scurta și o bluză cu decolteu. Mi-am pus tocuri în picioare, am luat o geacă subțire, m-am dat cu parfum și am așteptat momentul potrivit să ies.
La un moment dat, l-am auzit coborând scările, așa că am ieșit din cameră. Am trecut pe lângă el încrezătoare, prefăcându-mă că nu este acolo.
"Te-am auzit intrând la jacuzzi. De ce ai plecat?" se uită la mine. Am ridicat privirea și am observat că purta ochelari, probabil pentru citit. Stătea cu coatele pe blatul de la bucătărie și mă privea pe sub ochelari, cu un zâmbet strident pe față.
"Îmi amintisem că nu am timp să intru, trebuia să mă pregătesc" răspund.
"Și ce mai pregătită ești. Te duci la club? Ăsta e marele tău plan?" râde sarcastic. Zâmbesc și mă uit la el, apoi ies din cameră, luând și o cheie de rezervă pentru apartament. Mi-am mușcat buza satisfăcută. Cumva, ceva s-a mișcat la el.
Nu uitați să votați❤️
CITEȘTI
~Your Voice~
FanfictionClara, în vârstă de 25 de ani, este obligată de tatăl său să se căsătorească cu fiul unuia dintre traficanții de droguri, aproape cel mai renumit. Ea împreună cu logodnicul ei planifică o "evadare" din această situație, fugind la Paris...