6

693 42 10
                                    

*Perspectivă Clara*

              Am intrat cu mare grijă în casă nu care cumvă să mă prindă cineva trează la ora asta. M-am descălțat ușor, și am mers tip-til spre camera mea. Am răsuflat ușurată după ce am intrat în cameră. M-am trântit în pat și mi-am scos telefonul din geantă.

Era ora 3:00 dimineața. Ar trebui să dorm având în vedere că peste 5 ore trebuie să fiu în picioare. Nu că aș avea vreo treabă importantă sau ceva, dar vreau să fac niște mici cumpărături. Am nevoie urgentă de pijamale noi, o pereche de ghete cu toc pe care le-am văzut acum câteva zile în mall și chiar mi s-au părut super drăguțe, și niște lenjerie intimă.

M-am dezbrăcat de haine și m-am așezat comod în pat.

****

             Niște bătăi se auzeau de zor. Mi-am deschis ochii alene și am verificat telefonul.

Era ora 6:30.

Cine îndrăznea să mă trezească la ora asta avea să sufere. M-am ridicat din pat, mi-am pus halatul pe mine și am deschis ușa de parcă aș fi vrut să zbor cu ea.

În fața mea stă Jungkook, cu fața lui de "îngeraș". Glumesc, arăta nu prea prezentabil. Părul era ciufulit în toata direcțiile, pe el purta doar o pereche de pantaloni scurți și un halat. Halatul nu era legat extrem de bine, la vedere fiind puțin din pieptul său gol.

"Ce vrei?" îl trezesc la realitate. Se freacă la ochi ca un copil mic și încearcă să mă privească. Am impresia că e beat la ce amețit este. Își face loc pe lângă mine și se bagă în patul meu. S-a învelit cu plapuma și și-a scufundat capul în perne.

"Alo! Ce crezi că faci?! În loc să stai pe capul meu ai putea merge să faci un duș. Miroși a băutură" mă răstesc la el dar fără un rezultat.

Nu știu cât a băut băiatul ăsta, dar când a trecut pe lângă mine am simțit un miros așa puternic de alcool încât am zis că și-a făcut baie în băutură.

"Vrei ceva?" îl întreb. Dă din cap ca un copil mic și-mi face semn să mă așez lângă el. Ezit la început, dar până la urmă m-am așezat. Nu de alta dar vreau să scap de el mai repede.

"Vino mai aproape" spune cu jumătate de gură. Și dupa tonul vocii îți dai seamă că nu-i cu capul pe umeri.

M-am apropiat foarte puțin de el. Mi-a prins fața în palme și m-a tras mai aproape de fața lui. Eram la câțiva centrimetri distanță și nu puteam ignora acel miros puternic de alcool.

Mi-a străns obrajii, apoi mi-a mangâiat nasul, buzele, și m-a ciupit de obraji. S-a uitat în ochii mei și a lăsat la vedere un zâmbet imens.

Zâmbetul lui era unul din cele mai frumoase și sincere zâmbete pe care le-am văzut în ultima perioadă. Brusc am zâmbit și eu, simțind cum obrajii îmi iau foc.

"Ești foarte frumoasă" mi-a spus. Am căscat ochii, nu mă așteptam la asta.

E doar amețit, nu știe ce zice.

"Nu e adevărat" i-am spus.

"Ce spui acolo?" cască ochii și se ridică puțin, sprijinându-și capul de o pernă.

~Your Voice~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum