3

731 53 16
                                    

*Perspectivă Clara*

"Spune ce vrei" îmi spune. Ridic privirea din meniu. Eram la restaurant, cu el. Priveam prin meniu plictisită, nu mă atrăgea nimic. Voiam doar să plec mai repede de aici.

Felul în care mă privea, avea un tupeu imens.

"Auzi, ochii mei sunt mai sus" îi spun atunci când îl prind uitându-se spre pieptul meu. A zâmbit.

Doar atât face? Fără scuze, nimic?

"Te-ai hotărât?" mă întreabă. Dau din cap, arătându-i cea mai scumpă mâncare din meniu. Dacă tot sunt obligată să stau aici, să profit de ocazie dacă tot face el cinste.

"O alegere minunată" a fost tot ce a spus. Nu a comentat în legătură cu prețul ei. Mă rog, probabil nici nu îi pasă.

I-a făcut semn chelnerului, acesta venind imediat în spre noi. Jungkook i-a spus ce vrem.

După ce chelnerul a plecat, mi-a luat meniul din mână și l-a pus deoparte. Ce crede că face? Am vrut să-l iau înapoi și să-mi acopăr fața cu el, mă simțeam penibil.

"Te simți incomod cu mine?" întreabă. "Nu mușc" își ridică sprâncenele.

Voiam să fug acasă, să plec și să-l las aici singur. Dar nu sunt chiar așa nesimțită, plus că îmi era puțin foame.

"N-Nu, doar plictisită" spun. A zâmbit, așezându-si cravata.

"Ești cam plictisită azi. Am eu un joc interesant, sigur nu te vei plictisi" îmi face cu ochiul.

Vomit.

"Uimește-mă" îi răspund. Vreau totuși să văd ce tâmpenii poate scoate pe gură.

"E ușor. Eu îți dăruiesc această cină, iar tu îmi dăruiești inima ta" face iar cu ochiul.

Nu pot să cred că a spus asta, e cea mai jenantă situație în care m-am aflat vreodată.

"Ce spui de alt joc. Să nu mai vorbim unul cu altul până ce nu ajungem înapoi acasă" zic. A râs. Nu era o glumă. Mi-a luat mâna într-a lui jucându-se cu degetele mele.

Mi-am tras-o imediat, asta este chiar prea mult.

"Ești rea. Știi ceva, îmi placi" zice.

Sunt total obosită. Când se va opri ?

"Ce, acum nu mă mai bagi în seamă" se apleacă peste masă, apucându-mi nasul încet. I-am dat o palmă peste mână, nimeni nu-mi atinge mie fața.

S-a așezat la loc, bosumflat. Nu-ți merge joculețul, Jungkook.

"Bine, am înțeles, nu mă suporți" ridică mâinile în semn de predare.

"O wow, te-ai prins cam greu" îi răspund sictirită. Așteptam doar ca seara asta să se termine.

****

Mâncam încet, ascultându-i povestea lui Jungkook. Nu prea îi plăcea atmosfera liniștită ce s-a creat, așa că a venit cu ideea de a povesti niște întâmplări amuzante sau triste.

~Your Voice~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum