1

1.6K 56 7
                                    

*Perspectivă Clara*

"Alo? Da, mai am puțin până ajung. Bine, ne vedem acolo. Te pup, pa!" închid apelul, băgându-mi telefonul în buzunarul pantalonilor.

Mergeam grăbită spre terasa unde aveam să mă întâlnesc cu Haechul, iubitul meu și aparent, actualul meu logodnic.

Suntem logodiți de 2 luni de zile, nu am avut cum să facem o nuntă. Problema era tatăl meu. Omul ăla este disperat după bani. Încontinuu aud, bani, bani , bani. Peste tot bani. Capul meu devine pătrat din cauza lui.

Tata știe de relația mea cu Haechul, și nu prea o înghite. Știe doar că suntem iubiți, nu știe de logodna noastră, și nici nu am de gând să îi spun prea curând.

Este disperat, mereu mă obligă să mă despart de el. Timp de 4 ani încontinuu am auzit același lucru: "Desparte-te de Haechul!". Și eu al naibii nu am făcut-o. Până la urmă este viața mea, iar Haechul își are garantat un loc în ea.

Chiar dacă în prezent avem unele certuri, este totul bine. În ultima perioadă ne-am certat doar din lucruri stupide și banale. Aveam să discutăm despre asta, dar nu azi. Azi trebuia să îi spun ceva foarte important.

Tata mă obligă în a mă căsători cu fiul lui Chanwoo, un om ce probabil este prieten cu tata. Normal că această căsătorie e făcută pentru bani și pentru un parteneriat între ei.

Am uitat să menționez, tata este un traficant de arme. Și-a făcut o "firmă" unde angajează persoane de încredere care ar putea face toată treabă. Este ilegal ce face el, dar banii pe care îi primește zic altceva. E altfel când ai portofelul plin.

Totuși, banii sunt ochii diavolului.

Acel bărbat, Chanwoo, are un fiu de vârsta mea din câte am înțeles. Chanwoo face trafic de droguri, unul din cei mai renumiți traficanți din toți traficanții existenți.

Și tata este unul cunoscut, dar e mic copil pe lângă Chanwoo. Nu degeaba îmi spune să mă căsătoresc cu fiul lui. Așa are șanse să creeze o legătură cu Chanwoo, și popularitatea lui va crește odată cu banii, desigur.

Eu nu aveam de gând să mă căsătoresc cu acel fiu de traficant. Și eu sunt fică de traficant, dar nu pot spune că mă dau în vânt.

Aveam de gând să găsesc o soluție pentru toată asta, dar am nevoie de ajutorul lui Haechul.

Am coborât o mică pantă și am făcut imediat la dreapta. Atunci când l-am văzut pe Haechul la o masă de la o terasă, am mărit pasul fugind spre el zâmbăreață.

S-a ridicat și mi-a zâmbit, sărutându-mă de bun venit. Ne-am așezat pe scaune, el înmânându-mi un meniu.

Am dat la pagina cu băuturi, uitându-mă fugitiv. După ce m-am hotărât, am strigat una din chelnerițe.

"Vreau o cola vă rog" îi spun. Aceasta zâmbește și îmi aduce imediat comanda. I-am zâmbit, așteptând să plece pentru a putea începe conversația cu Haechul.

"S-a întâmplat ceva, iubito?" mă întreabă. Iau o gură din suc și dau afirmativ din cap. Își încordează spatele așteptând vestea.

"Trebuie să plecăm din Coreea, cât de curând!" spun. Se încruntă, privind derutat.

"Tata vrea să mă căsătoresc cu fiul lui Chanwoo" continui. Cască ușor ochii, apoi oftează. Își mușca buza de jos, privind gânditor în spre podea.

~Your Voice~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum