- פרק מספר 2 -
| נ.מ - פליקס |היונגין הוביל את הדרך לחדר. היה שקט.
הוא נכנס אל החדר והרגשתי שאני חייב להכיר אותו קצת אם נהיה שותפים.
״אז.. אתה היונגין?״ אמרתי בקול נמוך ולחוץ.
״יש האומרים״ היונגין הגיב וזוהי הפעם הראשונה ששמעתי את קולו.
אני לא יודע למה , אבל הבחור הזה גורם לי להלחץ בשונה מחברינו האחרים.
״אני במקלחת״ הוא הצהיר , לקח מגבת ונעלם בדרכו למקלחת.
הרגשתי את ליבי דופק למהלך השיחה וכשראיתי את גבו נעלם אל תוך המקלחת התיישבתי על המיטה ופלטתי אנחה. כאילו מישהו רדף אחריי. למה זה כל כך פאקינג מלחיץ לדבר איתו?
בזמן שהוא התקלח החלפתי בגדים ופרקתי את המזוודה.
זה היה יום כל כך ארוך. אני מותש.
טיפסתי למיטתי ונכנסתי מתחת לשמיכה.. תחושת רווחה עברה בגופי.
״כבר הולך לישון?״ שמעתי קול יוצא מהמקלחת ואליו מתלווה היונגין שלבוש רק במגבת העוטפת את גופו התחתון.
נלחצתי בטירוף וקברתי במהירות את ראשי בתוך הכרית.
״הכל טוב איתך? בחיים לא ראית בחור עירום?״ היונגין התגרה והתקרב למיטתי.
הרמתי את ראשי מהכרית ופגשתי בפניו הקרובות.
הוא היה כל כך יפה , הבטתי בעיניו הנוצצות והרגשתי תחושה מוזרה בחזי.
״אז אתה לא. הנמשים שלך נחמדים״ היונגין לחש כשסרק את פניי והרים באצבעו את סנטרי. נלחצתי וקפצתי מהמיטה אל דלת החדר.
היונגין עמד בגבו אל הדלת ולא נתן לי לצאת.
וכל זה עדיין עם המגבת שמכסה את גופו התחתון אך משאירה הצצה קטנה לקוביות שבבטנו.
״היונגין.. תתלבש..״ לחשתי במבוכה והורדתי את פניי לקרקע.
״אני לא שומע אותך״ היונגין אמר בהתגרות והתקרב אל פניי.
״אמרתי שתתלבש״ אמרתי בטיפת ביטחון ויצאתי מהחדר.
אני נשבע שזה היה הדבר הכי מלחיץ בחיים שלי.
אני מרגיש שהלב שלי עוד שניה יוצא ממקומו ואין לי שמץ אפילו למה. אבל משהו אחד אני יודע. הבחור הזה , לא טוב לי.| נ.מ - היונגין |
״אמרתי שתתלבש״ הוא אמר במעט ביטחון ורץ החוצה.
צחקקתי למשמע טונו הרציני. אין לי מושג מה אני מנסה לעשות.
אני רק יודע שמאז שהילד עם הפנים היפות האלה מתהלך לי בבית אני פאקינג מאבד את זה.
אני לא אשקר , יצא לי להיות באינטרקציה עם גברים אבל זה מעולם לא הרגיש ככה. מעולם לא הייתי הראשון שנפל לזה.
כשהבטתי בפניו של הנער הייתי המום.
הוא היה יפה בצורה יוצאת דופן , היו לו נמשים לאורך כל פרצופו הקטן , שיערו היה בלונדיני , שפתיו האדומות שדורשות נשיקה חסרת אוויר ועיניו הבוהקות ששקעתי להן מהשניה שרק התקרבתי אליו.
פאק אין לי מושג מה לחשוב או לעשות.
אני פשוט לא מצליח לחשוב בהיגיון לידו.השעה הייתה כבר שתיים בלילה , פליקס חזר לחדר מזמן אבל לא רציתי להעמיד אותו במצב לא נעים עקב מה שהיה אז לא פניתי אליו. הוא נרדם בקלות ואחריו גם אני נפלתי לשינה עמוקה.
״לא לא לא! בבקשה לא! אני מתחנן!״ שמעתי צעקות ממיטתו של פליקס.
נבהלתי , ראיתי אותו מתנועע במיטתו בפחד שאינו יודע מה לעשות. הוא עדיין ישן.
קפצתי ממיטתי והתיישבתי לידו.
״היי , היי פליקס״ ניערתי אותו.
״היי זה רק חלום , הכל בסדר״ הרגעתי והוא קם לפתע.
כולו מבוהל ומזיע. עיניו משדרות פחד.
״היונגין״ הוא לחש את שמי וחיבק אותי בחוזקה , בוכה על חזי.
״היי.. אתה בסדר , הכל בסדר״ לחשתי וליטפתי את שיערו.
הוא הסדיר את נשימתו. ״נדבר על זה בבוקר.. תחזור לישון״ כיסיתי אותו בשמיכתו והתכוונתי לחזור למיטתי כשידו הקטנה אחזה בחולצתי.
״אני..״ פליקס לחש ועצר.
התכופפתי אליו ואמרתי: ״אני מקשיב״.
״אני יכול לישון איתך?״ הוא שאל לפתע והנהנתי.
זה לא היה לי מוזר לישון עם גבר במיטה , גם עם הממברים יצא לי לחלוק מיטה אבל אם לומר את האמת.. הנהנתי בגלל שהייתה לי חיבה וחמלה לא מוסברת כלפיי הילד היפה , רק רציתי שירגיש מוגן.
הוא חייך קלות והלכנו למיטתי.
נשכבתי ופתחתי את ידי במטרה לתת לפליקס להכנס מתחת לשמיכה והוא אכן עשה זאת וחיבק אותי.
״תודה.. היונגין״ הוא לחש והסתכל בפניי כשנרדם עם חיוך מתוק.
חייכתי לעצמי, חיבקתי אותו בחזרה וליטפתי לראשו.
מעולם לא הייתי בסיטואציה כזאת אינטימית עם מישהו.. כל היחסים שהיו לי נגמרו בכך שזרקו אותי אחרי שדפקתי אותם כך שהרגשה כמו זו , חדשה בשבילי.
ואשקר אם אומר שלא אהבתי את זה.
YOU ARE READING
- MY MAN -
Romanceפליקס - נער בן 21 , עבר לקוריאה היישר מאוסטרליה ומנסה להסתגל לחייו החדשים בתור חבר בלהקת סטריי קידס. היונגין- נער בן 23 , חי בקוריאה ולוקח חלק בתור חבר בלהקת סטריי קידס. השניים מתחילים מסע חדש בחייהם.. אך איך האהבה תתפתח ותפגוש אותם?