8

295 26 22
                                    

- פרק מספר 8 -
| נ.מ - היונגין |

לא יכולתי לעמוד בזה. אני מצטער.
הבחור שאני נמשך אליו ויותר מזה , מאוהב בו פאקינג תלוי עליי ומתחכך לי עם הזין.
רציתי למות. ורציתי לעשות עוד דברים אבל השתלטתי על מחשבותיי.

פליקס נכנס להתקלח אז ניצלתי את זה והלכתי לדבר עם צאן על עניין החדרים.. אני לא בטוח אם זה רעיון טוב אבל אני רוצה את פליקס לידי.
במיוחד עם כל מה שקורה לו בלילות אני מפחד שהוא לא יצליח להתמודד בעצמו.

״צאן היונג??״ נקשתי בדלתו.
״אתה יכול להכנס״ הוא צעק מחדרו.
״מה העניין?״ הוא שאל בסקרנות.
״האמת היא.. הייתי שמח אם פליקס יחזור לחדר שלנו.. אנחנו כבר לא רבים ואני אפילו די דואג לו בבקשה היונג אני מבטיח שלא נריב יותר אף פעם״ התחננתי על חיי.
״בסדר אבל היונגין , אני סומך עליך מספיק שלא תריב איתו או תעצבן אותו. אתה בוגר ממנו והוא לוקח ממך דוגמא אתה יודע.״ צאן השיב.
״תודה תודה! אני אעשה הכל מבטיח!״ הנהנתי בהתלהבות ורצתי לספר לפליקס את החדשות.
נקשתי על דלת החדר של פליקס והאן , פתחתי אותה ופליקס היחיד שהיה שם.. שכב על הבטן בפיגמה הקצרה שלו ומשחק בטלפון.
התחת המדהים שלו בתוך הפאקינג פרצוף שלי והמכנס לא משאיר מקום לדמיון.. פאק.
״פליקס?״ ניסיתי להתעלם.
״הו היונג״ פליקס שם לב אליי , סידר את עצמו והתיישב על המיטה.
פניו מושפלות לקרקע.
״אממ רק רציתי לומר שאתה חוזר לחדר שלנו״ אמרתי בשקט.
״באמת?״ הוא הופתע והסתכל עליי לשניה ושוב החזיר את מבטו לקרקע.
״כן.. הוראה מצאן היונג״ אין סיכוי שאני אומר לו שרציתי את זה בעצמי.
״אוקיי אני אארוז ואגיע״ אמר והנהנתי.

עברה כמעט שעה ופליקס פתח את דלת החדר , הלב שלי עשה סלטות באוויר אבל ניסיתי להשאר רגוע.
״היי שוב״ אמרתי בחיוך.
״היי״ הוא חייך ושוב , לא הסתכל עליי.
אייש אני לא מטומטם.
״היי פליקס , תשחרר את זה״ אמרתי לו וקמתי על רגליי.
״לשחרר את מה?״ הוא נאבק להבין את כוונתי.
״את המבוכה. אתה לא מצליח להסתכל לי בעיניים בגלל זה״ אמרתי בנחרצות.
״אני לא מובך״ הוא אמר בביטחון והסתכל בפניי כדי להוכיח את זה.
״אהאה..״ צחקקתי בשל ניסיונו הכושל.
״זה לא בושה שעומד לי בגללך אתה יודע את זה״ אמרתי והתקרבתי אל פניו.
״היונגין. עצור.״ פליקס שם את ידו על חזי במטרה למנוע ממני להתקרב.
״אתה רוצה להגיד לי שלך לא עומד ממני? אתה לא רוצה אותי?״ התגרתי.
אני יודע שכן , אני כנראה יוצא כל כך דביל אבל זין.
נמאס לי לחכות.

| נ.מ - פליקס |

״היונגין אני בטוח שאתה עומד להתחרט על זה אז בבקשה אל תתחיל משהו שלא תצליח לסיים״ אמרתי בעודי מוצמד לקיר והיונגין מולי.
״פליקס..״ הוא לוחש ומעביר את ידו על פניי.
אני מביט בעיניו והוא בעיניי , הוא סוגר את הרווח שיצר בנינו ומביט בשפתיי ואני בשפתיו האדומות והמגרות.
״אסור לנו..״ לחשתי.
היונגין נצמד אליי עוד יותר כשבליטתו מוחצת את איברי וגורמת לשנינו לאבד שליטה.
״אני רוצה אותך.״ הוא הביט בשפתיי ומיד לאחר מכן בעיניי , מבקש רשות לסרוק את פי.
״אני לא מסוגל להתאפק.״ הוא לחש באוזני והשבתי בחיוך קטן: ״אז אל״.
לא יכולתי להתנגד לגוף שלי.
הרגשתי תחושת משיכה מטורפת כשהוא התקרב אליי , אני לא מצליח לסרב. ובאיזה שהוא מקום.. גם לא רוצה.
הוא בחן את שפתיי ומבטו המגרה השאיר אותי דלוק יותר מאי פעם. חפנתי את פניו ונשקתי עמוקות לשפתיו.
היונגין קלט את אישורי וחפן את התחת שלי בידיו , לשונו סרקה את פי וטעמו המתוק מילא אותי.
בשלב הזה , כבר לא היה לי אכפת , כל מה שרציתי זה שהוואנג היונגין יעשה בי כרצונו.

- MY MAN -Where stories live. Discover now