- פרק מספר 18 -
| נ.מ - היונגין |
| פרק זה מכיל תכנים מיניים |פליקס הכניס אותי לרכב ונכנס למושב הנהג. הוא לא נסע.
״היונגין אלוהים!״ הוא חפן את פניי בדאגה בידיו הקטנות.
התחושה כל כך מוכרת.
״פאק הידיים האלה.. זה באמת אתה פליקס?״ שאלתי מסוחרר.
״היונגין למה אתה כל כך שיכור איישש..״ הוא נאנח וסידר את שיערי אל מאחורי אוזניי.
״הנמשים האלה.. אני מזהה אותך״ מלמלתי.
״הגיע הזמן. שתית כל כך הרבה שאתה לא מזהה אותי אפילו?״ נימה עצובה נשמעה בקולו.
״לאן נעלמת פליקס? איך יכולת פאקינג לעזוב אותי ככה״ שאלתי בנימה של אידיוט שיכור ועצבני.
״אנחנו נדבר על הכל מאוחר יותר אוקיי? צריך לקחת אותך הביתה..״ הוא לחש כשעיניי בהו רק בשפתיו.
״הדבר היחיד שאני צריך זה אותך״ אמרתי ונשקתי עמוקות לשפתיו. פאק.. כל כך התגעגעתי אליו. לשפתיים שלו. למבט שלו. לידיים הקטנות שלו. לחיוך שלו. לריח שלו.
״היונגין..״ הוא מלמל אל תוך הנשיקה.
״אל פאקינג תעצור אותי עכשיו״ אמרתי בקשיחות ונשקתי לצווארו.
״היונגין אתה שיכור..״ הוא גנח והזיז אותי.
״אני רואה שאתה כבר ממש לא בקטע של השיכור הזה״ גנחתי בעצבים.
״יודע מה? למה שתהיה בעצם? אני סתם חרא דפוק שגרם לך לברוח ממנו ושהכניס אותך לזוגיות ׳סודית׳. אף אחד לא צריך בנאדם כמוני בחיים שלו. אני מבין את המכתב שלך מצוין עכשיו. באמת כדאי שלא תהיה איתי , מגיע לך טוב יותר משיכור מזדיין.״ צעקתי בעצבים ופתחתי את דלת הרכב כדי לצאת.
ידו הרכה משכה אותי בחזרה ותוך שניות פליקס התיישב עליי.
״מה לעזאזל אתה עושה פליקס?״ גנחתי מתסכול. הוא לא ענה.
הוא רק התחיל לזוז ולהתחכך באיברי.
״פליקס.. אל תעשה דברים שתתחרט עליהם. תן לי לצאת.״ ניסיתי להחזיק את עצמי.
״אני לא מתחרט על שום דבר שקורה איתך.״ הוא אמר ושוב נע על איברי.
״הו באמת? אז אתה לא מתחרט שברחת לי?״ שאלתי כשעיניי עצומות , מנסה להשתלט על הצורך לזיין אותו כאן ועכשיו במכונית.
״אוקיי אולי על דבר אחד.״ הוא החזיק בפניי והכריח אותי להסתכל עליו.
״פליקס אני לא מתכוון להסתכל עלייך. אני לא יכול״ גנחתי בכנות.
״אני יודע על מה אתה חושב. תעשה את זה. קדימה״ הוא פאקינג כרגע נתן לי אישור לזיין אותו במכונית?
״פליקס אני לא אשלוט בעצמי. בבקשה רד ממני״ התחננתי באיפוק.
״אתה רוצה לזיין אותי? קח אותי או שאחרים יעשו זאת לפניך״
הוא התגרה בי וזז עליי בדחיפה כואבת כאילו זיין אותי דרך המכנסיים המזוינים.
״פאק פליקס~ אני היחיד שמזיין אותך~ מה לא היה פאקינג ברור?!״ גנחתי מכאב. כואב לי הזין אלוהים.
״לא נראה ככה..״ הוא התגרה וקם ממני כשמשכתי אותו חזרה אליי באגרסיביות.
״תוריד את הבגדים המזוינים״ ציוויתי ופליקס עשה זאת במהירות והפשיט אותי גם.
איברי עמד דום והוא כל כך כאב שאני הולך להתנקם בפליקס על כל זה.
״למה אתה מחכה , שב.״ ציוויתי עליו והוא התיישב עליי והחליק את הזין שלי עמוק לתוכו.
״הוווו פאק~~ פאקינג שיט~~ אההה~~״ גנחתי בעונג.
״האאא היונגין~~ זה גדול~~~ כואב לי~״ הוא גנח והמשיך לנוע.
״זה על שברחת ממני״ אמרתי ודפקתי אותו בחוזקה. הוא צרח.
״זה על שגרמת לי לחפש אותך שעות״ הוספתי ונכנסתי עמוק יותר.
״וזה , על ששיחקת איתי כרגע״ סיימתי ודפקתי אותו במהירות שלא יכל לעמוד בה.
״פאק היונגין פאק~ האאא האאא~ היונגין זה~~ כואב~~ הווווו אלוהים ~~~ תכנס עמוק יותר~~״ הוא גנח בעונג מטורף.
״תכנס בעצמך״ התגרתי בו והוא התרומם מעט והתיישב בחזרה במהירות.
״הווווו שיטטט~~~ פאקקק פליקס~~~ התג~~~ התגעגעתי אליך~~~״ גנחתי בצעקות.
״ההאאא~~~ פאק פאק~~ היונגין~ גם אני~ אני~ מצטער~~״ הוא גנח והפיל את ראשו לאחור.
״אה~ אני פאקינג~~ אוהב אותך~~״ גנחתי ונשכתי את שפתו התחתונה.
״אתה מסריח~~ מאלכוהול~~״ פליקס גנח.
״אתה תמיד יכול לעצור~״ גנחתי בהתגרות לאוזנו.
״שלא. תעז.״ הוא גנח ונשך בחוזקה את שפתיי.
זזתי עמוק יותר בתוכו ואיבדתי את זה לחלוטין.
״פליקס אני גו~~״ נקטעתי כשהוא צורח ״אל תגמור. חכה.״
התאפקתי כל כך.
הוא יצא ממני וניגש לאיברי.
פליקס הכניס את כולו לפה והתחיל למצוץ ביסודיות.
״פאק פליקס~~ איך זה פאקינג נכנס לך לפה~~״ גנחתי בחרמנות.
פליקס הכניס אותו עמוק יותר וצליל הגרון של פליקס הגיע לאוזניי. הולי פאק.
״פליקס זה עמוק מידי~ זה יקרע לך תפאקינג גרון~~~ אה~~״ גנחתי כשהוא לא התייחס אליי ופשוט מצץ והגביר את הקצב.
״אוו פאק ~ פאק פליקס~~ מהר יותר~״ גנחתי בעונג משוגע.
הוא עשה כבקשתי. פאקינג שיט אני בגן עדן?
״אהההה פליקס~ אני גו~~ אני גומר~~!״ צעקתי והכנסתי את ראשו עמוק לתוכי. הוא בלע הכל ועלה אליי.
״אתה.. מדהים..״ התנשפתי ונשקתי עמוקות לשפתיו.
״אני מצטער שברחתי.. אני אוהב אותך. אני תמיד אוהב.״ הוא התוודה והחדיר את לשונו לפי. לשונותינו סרקו אחת את השניה כשהחזקתי לגרונו של פליקס ולחשתי: ״אתה מחרמן אותי. בוא הביתה.״
התנתקנו ונסענו הביתה.
עלינו לחדר ואתם יכולים לנחש.. היה לילה ארוך.
YOU ARE READING
- MY MAN -
Romanceפליקס - נער בן 21 , עבר לקוריאה היישר מאוסטרליה ומנסה להסתגל לחייו החדשים בתור חבר בלהקת סטריי קידס. היונגין- נער בן 23 , חי בקוריאה ולוקח חלק בתור חבר בלהקת סטריי קידס. השניים מתחילים מסע חדש בחייהם.. אך איך האהבה תתפתח ותפגוש אותם?