- פרק מספר 13 -
| נ.מ - היונגין |
| פרק זה מכיל תכנים מיניים |״השפתיים שלך״ הוא ענה בלחש.
״השפתיים שלי? זה מה שכובש אותך?״ שאלתי מבולבל.
״בכל פעם שאני מסתכל על השפתיים שלך יש לי חשק לנשק אותך , הן מושכות אותי אני לא יודע להסביר.. אני פשוט אוהב אותן״.
הוא ניסה להסביר את עצמו וכיסה את פניו בשמיכה מהמבוכה.
הוא כזה חמוד אלוהים..
״אם אתה כל כך אוהב אותן , הן לרשותך בכל זמן שתרצה..״ נכנסתי אל מתחת לשמיכה והבטתי בעיניו הממכרות.
הוא הסתכל על שפתיי ופתאום יכולתי לשים לב עד כמה זה מושך אותו.
הוא חפן את פניי בידיו הקטנות ונשך לשפתיי.
נישקתי אותו ונתתי ללשוני לסרוק כל איזור בפיו המתוק.
״אני רוצה אותך״ לחשתי לא מתנתק מהנשיקה.
״היונגין.. אני לא מסוגל אפילו ללכת..״ הוא התנשף תוך כדי שמביט בעיניי ומזכיר לי איך דפקתי אותו לילה קודם.
״זין. אמרתי לך שזה יכאב..״ אמרתי מנסה להשתלט על גופי.
אני כל כך רוצה אותו עכשיו , הוא נראה כל כך יפה והשפתיים האלה והמבט התמים.. אני מתחרפן.
״תפסיק להסתכל עליי ככה.. בבקשה״ התחננתי כי לא יכולתי לעשות שום דבר אחר.
קמתי במהירות מהמיטה מנסה להגיע אל השירותים כדי לספק את עצמי אך ידו הקטנה משכה אותי בחזרה למיטה.
״אל תלך״ הוא לחש.
״פליקס.. אני חייב לעשות את זה בשירותים , אני לא מתכוון להכאיב לך עוד יותר״ אמרתי.
״אבל אני חרמן״ הוא התוודה וגרם לי להשתגע. מי אומר את זה ככה לעזאזל?!
״בבקשה אל תגיד את זה עם המבט התמים שלך. אני לא מצליח להשתלט על עצמי״ אמרתי ונשמתי לאט לאט.
אני חרמן בגללו ברמה לא נורמאלית.
נעמדתי במטרה לרוץ לשירותים פעם נוספת כשפליקס התקדם לעברי וירד על ארבע. פאקינג שיט.
״פליקס..״ לחשתי מבין את כוונתו.
״תן לי לספק אותך.. בבקשה.. זה לא כואב לי ככה״ להסתכל עליו מלמעלה מתחנן למצוץ לי זה הדבר הכי מחרמן שראיתי בחיי.
הוא הוריד את תחתוניי ואחז באיברי בידו.
פליקס התחיל לשפשף בקצב אחיד וההרגשה מטורפת.
״ממממ~~ כן פליקס~~ בדיוק ככה~״ גנחתי בעונג.
״תהיה בשקט.. ישמעו אותנו..״ פליקס התחנן נבוך.
״פליקס פאק! זה לא פאקינג מעניין אותי , המבט הנבוך הזה מטריף אותי אנ-״ נקטעתי כשהוא הגביר את המהירות והכניס הכל לפיו בבת אחת. פאק.
הוא מצץ במהירות וזיינתי את הפה שלו בעונג.
״הווו כןן פליקס~~ אתה מדהים~~ אל תעצור~״ גנחתי כשראשי עף לאחור. אחזתי בשיערו והכנסתי אותו עמוק יותר אליי.
״מהר יותר פליקס~ אהה כן!~~ אתה כל כך יפה עכשיו אין לך מושג כמה~~״ נאנקתי כשפליקס הביט בעיניי מלמטה , מוצץ את קצה איברי וגורם לי לגמור בתוך פיו כשהוא בולע הכל.
״פאקינג שיט פליקס~״ התנשפתי והתכופפתי אליו , ניקיתי באצבעותיי את פיו ונשקתי לו עמוקות.
״אתה טעים״ הוא הוסיף בחיוך.
״אין לך מושג כמה״ גיכחתי ונשכתי את שפתו התחתונה.
הרמתי אותו כקואלה והשלכתי אותו למיטה.
״לילה טוב ילד שובב..״ התגרתי והצמדתי אותו אליי.
״לילה טוב ג׳יני שלי״ הוא חייך וחיבק אותי בחוזקה.
YOU ARE READING
- MY MAN -
Romanceפליקס - נער בן 21 , עבר לקוריאה היישר מאוסטרליה ומנסה להסתגל לחייו החדשים בתור חבר בלהקת סטריי קידס. היונגין- נער בן 23 , חי בקוריאה ולוקח חלק בתור חבר בלהקת סטריי קידס. השניים מתחילים מסע חדש בחייהם.. אך איך האהבה תתפתח ותפגוש אותם?