7

278 26 20
                                    

- פרק מספר 7 -
| נ.מ - היונגין |

נותרתי בחדרי ללא כל זכות להגיב.
הייתי די בהלם לשמוע שהוא נפגע מההתנהלות שלי והאמת? זאת בכלל לא הייתה הכוונה שלי.
מעולם לא רציתי לפגוע בו או לגרום לו לבכות ככה.
כשראיתי אותו במצב הזה התאפקתי שלא לבכות בעצמי , איך אני הבאתי אותו למצב של בכי? זין.
״אל תחזור להתנהגות הזאת אם הכוונות שלנו אחרות״ המשפט שחקוק לי בראש מכל השיחה הזאת.
הכוונות שלנו אחרות? הוא מנסה לומר שהוא מעוניין בי? אחרת למה שיפגע מכל המעשים האלה.. או שבעצם מבחינתו הכוונה שלי זה רק להיות חבר שלו ובעצם כך אני משחק בו? פאק אני מתחרפן אני לא יודע כבר מה לחשוב.
אבל אם זה לא נוח לו אז אני מתכוון להפסיק.
זה בדיוק מה שלא רציתי שיקרה.
לא רציתי את המרחק שלו , את הפיצול בחדרים , את הבכי שלו ובמיוחד לא רציתי לחשוף את הרגשות שלי.
אני צריך להתעלות על עצמי.

                               | נ.מ - פליקס |

אני ער.
בערך שעתיים כבר , דיברתי עם האן כמעט כל הבוקר ואפילו שיחקנו קצת.
בוקר חדש. תחושות חדשות. התנהגות חדשה. יהיה בסדר היום.. נכון?
החלטתי להכנס עם סונגמין ואייאן לבריכה , אין משהו שבריכה לא יכולה לפתור נכון?
שמנו בגדי ים וירדנו למטה , בדיוק כשפתחנו את דלת החצר הבחנתי בגוף חשוף , מלא בקוביות מרשימות ששוכב על מגבת וקורא ספר. היונגין.
התחלתי טיפה להלחץ אבל נזכרתי מה הבטחתי לעצמי אתמול ופשוט התנהגתי כרגיל.
״פליקס למה אתה עדיין יבש???״ סונגמין צעק ודחף אותי לתוך הבריכה.
צחקתי בקול ומשכתי את אייאן איתנו למים.
סונגמין ואייאן התחילו בקרב יריות ברובה מים בעוד שעיניי מתמקדות בהיונגין.
גופו היה מרשים אבל פניו התעלו על כך.
הוא חבש כובע ושיערו אסוף לקוקו שחור ומהמם.
לשונו נעה כל כמה שניות על שפתיו הלוהטות בשל החום.
״במה אתה בוהה קטנצ'יק?״ אייאן צעק והכניס אותי למים.
צחקתי בקול חזק: ״קטנצ'יק? אתה יותר פאקינג קטן ממני!״ וסונגמין ישר הלשין למבוגר האחראי.
״היונגין היונג! פליקס קילל!!״ צחקקתי.
״נו ומה אתה רוצה שאני אעשה בנידון?״ היונגין השיב בצחקוק וזה גרם לי לחייך.
״היונג אתה צריך להכנס איתנו כדי שנעשה קרב תרנגולים!״ אייאן צעק בהתלהבות.
״כן.. זה לא יקרה אדוני הצעיר״ היונגין אמר ביהירות.
הוא חושב שהוא ישאר יבש היום? לא נראלי..
״היונג.. אתה הורס לנו את התוכניות״ אמרתי בצחקוק ותוך שניות משכתי בידו והוא מצא את עצמו עמוק בתוך המים.
הוא יצא מהמים כמו אל. אני נשבע. בין האנשים הכי יפים שראיתי בחיי.
״ברצינות???״ הוא זעף בקטנוניות.
ואני רק צחקתי , מגיע לו קצת..
״אני עם אייאן!!!״ סונגמין צעק ואייאן כבר עלה על כתפיו , מוכן לקרב התרנגולים.
הצעיר רטן לכיוון סונגמין: ״רציתי להיות עם היונגין הוא יותר גבוה!״.
היונגין צחקק ופנה אליי: ״אני מניח שאנחנו ביחד״.
״רק בגלל שאתה גבוה , אז יש לי פור״ צחקקתי והוא הצטרף.
עליתי על כתפיו ואחזתי בידיו כדי לא ליפול , למען האמת אהבתי את התחושה.
הוא עזב את ידיי והקרב התחיל.
אייאן דחף אותי בחוזקה כשהתנדנדתי והיונגין ייצב אותי.
דחפתי את אייאן והיונגין התקדם קדימה דבר שגרם לאייאן לאבד שיווי משקל ולמצוא את עצמו בתוך המים.
ירדתי מהיונגין בהתלהבות.
אייאן התעצבן ונכנס הביתה כשסונגמין רץ אחריו.
״יששש!!! ניצחנו!!!!!״ קפצתי עליו בחיבוק ועטפתי את מותניו עם רגליי.
״כל הכבוד! אתה חזק!״ היונגין חייך בהתלהבות , חיבק אותי חזרה והידק אותי אליו כשפנינו היו צמודים. וכך גם גופנו.
כשקלט את הסיטואציה היונגין לחש בשמי: ״פליקס..״ , הסתכלתי בעיניו עדיין תלוי על גופו כשהוא מסמן לי לרדת ממנו כי החבר שם למטה התעורר.
אוי אלוהים , ירדתי במהרה וברחתי למקלחת.
זה כל כך מביך פאק.

- MY MAN -Where stories live. Discover now