bab 2:kontrak

24.3K 114 3
                                    

"Syg betul ke apa yang kita buat ni"kata shah
"Syg rela bang untuk abg syg akan berkorban"kata iffah
"Sayang dah siap dah bang jom la kita bertolak sekarang"
Tertunduk shah,dia teringat akan kata2 murugiah semalam.
"Syg murugiah semalam minta abang bawa sayang ke pejabatnya,tapi dia..... "Tak sanggup shah meneruskan kata2nya.
"Kenapa bang apa yang dia nak" iffah menyoal kembali setelah melihat shah seakan tidak mampu berkata
"Dia nak syg pergi ke pejabatnya tanpa pakai baju dalam"
Terperanjat iffah mendengarnya belum pernah dia tidak mengenakan coli biar pun selepas bersama shah dia akan kembali mengenakan colinya.tapi kini dia di larang memakainya.
"Baiklah abang sekejap ye"iffah pergi ke bilik untuk menanggalkan colinya.walau pun berat tapi dia kena tabah kerana ini baru permulaan detik dia akan dimalukan.kerana dia tahu mcm2 perkara akan dilakukan murugiah keatasnya.
"Dah bang jom nanti kita lambat"
Setelah sampai di pejabat iffah memakai tudung labuh dah baju kurung berstokin  tanpa coli.nasib dia memakai tudung labung untuk menutup buah dadanya dari di lihat jelas.
"Bagus sudah sampai duduk dulu"
Kata murugiah tersenyum melihat kelibat suami isteri itu di pejabatnya.
"Sekarang ini ada kontrak perjanjian antara u orang dengan saya.kalau langgar ini kontrak u orang saya saman.sekarang boleh baca ini kontrak lepas tu kalau setuju sign."

Saya shahrul nizal dengan ini mempersetujui tidak akan mendakwa ke atas en murugiah untuk melakukan apa2 sahaja ke atas diri isteri saya iffah solehah dimana beliau mempunyai hak sepenuhnya ke atas isteri saya selama 3 bulan kehadapan ini.sepanjang tempoh ini saya juga wajib menurut segala arahan dan kehendak en murugiah dimana bagi pihak iffah solehah juga akan menurut segala kehendak dan arahan en murugiah.perjanjian ini berkuat kuasa serta merta.saya akan di dakwa sekiranya gagal menurut kehendak en murugiah selama tempoh tersebut sekian.
Dengan berat hati pasangan Suami isteri itu menurunkan tanda tangan sambil diperhatikan mr murugiah.
"Bagus sekarang u orang sudah jadi saya punya hamba.apa saya mau u orang kena buat faham!!!.mulai sekarang panggil saya tuan."
Tersentap iffah dan shah
"Ingat tuan"kata shah
"Bagus sekarang kau selak baju bini kau aku mau tengok tetek dia hehehe"
Berderau darah shah dan iffah mendengar arahan murugiah.iffah menganggukan kepala tanda membenarkan shah supaya melaksanakan arahan murugiah td.
Perlahan shah kebelakang iffah sambil perlahan menarik baju kurung ke atas sehingga ternampak jelas buah dada iffah dengan puting yang agak kemerahan.
"Wow banyak cantik la tetek u punya bini,itu puting masih merah lagi,"
Berdesing telinga shah kerana sindiran murugiah tadi,manakala iffah tertunduk malu kerana telah menunjukan buah dadanya dihadapan lelaki india tua.selama ini hanya shah yang dapat menikmati pemandangan itu.
"Banyak bagus,sekarang iffah mari sini duduk atas meja"iffah berjalanbke meja dan memanjat meja  terus duduk bersimpuh.
"Kamu sekarang buka seluar dalam u punya bini kasi kangkang depan aku cepat"bagai di panah petir telinga shah dan iffah.apa pun meraka tahu ini baru permulaan kerana murugiah akan membuat pelbagai macam cara untuk memalukan kami.
Perlahan shah menarik seluar dalam iffah dan mengangkangnya kaki isterinya untuk tatapan lelaki india itu.terlihat jelas cipap isterinya dengan jelas bulu2 halus meliputi tundun isterinya.menaikan nafsu sesiapa saja.bagi iffah tiada apa yang dapat dilakukanya kerana perjanjian telah pun di buat.berharapa semua berakhir dengan cepat
"Itu seluar dalam you kasi pakai dia punya kepala,hahaha"tiada sepatah kata bagai dipukau shah menyarungkan seluar dalam ke atas kepala isterinya.
"Sekarang you buka isteri you punya cipap kasi tengok dia punya lubang sama saya."tanpa banyak soalan lagi shah mengepakan belahan cipap isterinya dari belakang untuk tatapan lelaki lain.sungguh dayus rasanya dirinya apabila dia sendiri yang memperlihat segala alat sulit isterinya kepada lelaki tua kepara itu.
"Ayoyo manyak cantik isteri u punya lubang,saya tara tahan ooo.tapi saya tak mau kasi taruk sekarang.saya ada banyak masa lagi,lepas ni apa saya suruh mesti mau ikut klu tarak saya kasi denda sama u orang faham?"
Kedua2nya mengangguk faham.
"Ok la shah u bolhh balik dulu ini iffah duduk sini petang nanti u mari angkat balik sini"
Perlahan shah beredar dari pejabat itu,hatinya berat hendak meninggal kan isterinya begitu juga iffah yang berasa tidak senang.tapi mereka tetap menurut arahan.setelah kelibat shah hilang dari pandangan murigiah memanggil iffah duduk di sofa.
Iffah pun turun dari meja sambil membuka seluar dalam yang berada di atas kepalanya.mr murugiah marah kerana iffah menanggalkan seluar dalam atas kepalanya
"Sapa suruh u tanggal,"kata murugiah
Terpana iffah
"Maaf tuan"sambil iffah memakai kembali seluar dalam itu di kepalanya
"U sudah salah so i akan denda u"
Mr murugiah bangun sambil mengambil seluar dalamnya di dalam bilik air yang sengaja tidak di basuh 3 hari
"U angkat ni pakai atas kepala"
Iffah mengambil seluar dalam itu dan memakai atas kepala dan mr murugiah menyuruhnya meletakan betul2 di hidung iffah.
Iffah terasa nak termuntah
"U muntah lagi teruk u i kasi denda"
Iffah terpaksa menahan rasa loya akibat bau hancing yang kuat.
"Sekarang u dengar ini baik2 nanti balik u kasi tau sama u punya laki apa i buat sama u hari ni faham?"iffah mengangguk lemah.
Sementara shah tak senang duduk kerana mengenangkan iffah di pejabat.apakah nasib iffah......bersambung

Saja nak test market kalau ada yang berminat baru i sambung ok...

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now