bab 14:masak dan makan

5K 96 8
                                    

"macam mana aku boleh lupa arahan dia tadi,teruk aku kena dengan dia kali ni"Iffah menyesali kerana terlupa akan arahan yang diberikan,hanya kerana pakaian dalam dia akan menerima hukuman dari Murugiah.

Murugiah menghampiri Iffah sambil tersenyum,dia tidak menyangka yang dia dapat menghukum Iffah.

"Sekarang u pergi dalam bilik,dalam laci ada barang kasi bawak sini"Murugiah menyuruh Iffah ke biliknya mengambil sesuatu

"Baik tuan"Iffah bergegas ke bilik murugiah dan kembali dalam beberapa minit.

"Itu saya kasi hukuman sama kamu,kasi pakai"Murugiah memberi arahan untuk Iffah memakai benda yang diambilnya sebagai hukuman.

Iffah agak bigung kerana dia tidak tahu cara pemakaian benda itu.kerana apa dia nampak benda itu berupa penyepit dan berloceng.

"Itu kasi sepit u punya puting cepat"kata murugiah setelah melihat Iffah bingung selepas dia mengarahkan Iffah untuk memakainya.

"Err,baik tuan"Iffah tetap akur dengan arahanya walaupun dia takut benda itu akan mencederakanya.dengan pantas dia menanggalkan colinya.maka terdedah la tetek Iffah yang sedang mekar.

Dengan perlahan dia mengambil penyepit itu dan menyepit puting teteknya sendiri.setelah selesai dia meletakan kedua2 belah teteknya terasa agak sakit namun dia membiarkanya.

"Siap tuan"ucap Iffah kepada Murugiah.maka Murugiah menghampiri Iffah dan memainkan puting tetek iffah."kring,kring," begitu la bunyinya semasa Murugiah memainkan puting tetek Iffah yang terjepit itu.

"Ini barang jangan kasi jatuh,faham!"arahan untuk iffah laksanakan."Baik tuan"Iffah terpaksa bertahan dengan hukuman ini sehingga dia dibenarkan mencabutnya.

"Sekarang u sambung masak"kembali Murugiah menyuruh Iffah menyelesaikan masakanya."baik tuan"Iffah kembali ke ruangan tempat dia memasak tadi dan meneruskan masakanya.rupanya Murugiah masih mengikuti Iffah di belakang dan Mula meramas2 tetek Iffah,walau ada rasa sedikit sakit di putingnya namun dia lebih berjaga2 supaya penyepit itu tidak tanggal dari putingnya.

Kini Murugiah beralih ke bahagian bawah Iffah,dia meramas2 punggung Iffah,kadangkala dia menyelak kain kurung Iffah sehingga pangkal peha untuk meraba2 peha Iffah.namun Iffah tetap berlagak bersahaja tidak mempedulikan perbuatan Murugiah walaupun dia mula berasa kegelian.

"Ini kain kasi tanggal"kini Murugiah mengarahkan Iffah untuk menanggalkan kainya pula.

"Baik tuan"Iffah sudah menyangka akan perkara ini,namun dia agak gelisah sekiranya dia menerima hukuman lain,kerana dia memakai seluar dalam.Iffah mula menanggalkan kainnya dan kini dia hanya bertudung dan berseluar dalam.

berdebar2 hati Iffah kerana takut dimarahi oleh Murugiah kerana memakai seluar dalam.

Namun murugiah telah pun menyediakan hukuman kerana Iffah memakai seluar dalam

"Tanggal itu seluar,lepas tu kasi masuk dalam u punya lubang punggung,ini u punya denda faham?"

"Baik tuan"tersentak Iffah mendengar arahan itu,dia dipaksa memasukan seluar dalamnya sendiri ke dalam lubang punggungnya.

"Kasi tonggeng sini aku nak tengok u masuk itu seluar dalam"perintah merugiah,dia mahu lihat Iffah terus dimalukan

Iffah pun menonggeng dihadapan Murugiah selepas dia menanggalkan seluar dalamnya.malu bukan kepalang dirasakan oleh iffah.dia sedang bertudung tapi bogel sedang menonggeng di hadapan lelaki tua tak sedar diri.

"Aghh..."Iffah mengerang sedikit ketika cuba memasukan seluar dalamnya kedalam lubang bontotnya sambil diperhatikan oleh Murugiah.

"Ok cukup sudah,biar itu macam saha jangan kasi jatuh"Murugiah menghentikan tindakan Iffah selepas memastikan seluar dalam itu tidak terjatuh lagi,sekarang keadaanya seluar dalam Iffah bergantung di punggungnya seperti Iffah mempunyai ekor.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now