bab 11:B2B

6K 89 5
                                    

Selepas Iffah kembali ke posisi asal Murugiah pun bangun menghala ke satu sudut dan mengambil sesuatu di tepi sudut dan meletakan di tengah2 bilik air tersebut.

Iffah memandang benda itu dan dia tahu benda itu ialah sejenis tilam getah kalis air dan licin yang diisi dengan angin didalamnya.mulanya Iffah agak hairan apa gunanya tilam tersebut.Tetapi dia teringat akan kata2 suaminya yang Murugiah mahu dia melakukan B2B dan sebelum kedatangan Iffah ke bilik Murugiah tadi suaminya telah mengajar dia melalui tayangan video tentang cara2 melakukan B2B.

Iffah kembali gementar dan sedikit takut selepas memikirkan adegan yang akan berlangsung sebentar lagi.

"Aku rasa kau sudah tahu apa yang kau kena buat sekarang"Murugiah menyentak lamunan Iffah yang sedang termenung memikirkan perkara itu.

"Ya tuan Iffah sudah bersedia untuk tuan"Iffah bersuara setelah mendegar kata2 Murugiah.

"Hahaha,bagus kau memang seorang yang taat,aku sangat beruntung punya budak seperti kau,hahaha"kata2 Murugiah sedikit sebanyak menyentak hati Iffah.

"Boleh Iffah mulakan sekarang tuan"Iffah meminta kebenaran untuk memulakan aksi sebentar lagi.

Murugiah hanya tersenyum melihat Iffah sambil berbaring dan memberi isyarat untuk Iffah memulakan aksi.sebelum itu dia sempat menunjukan tempat dia meletakan botol minyak.

Iffah pun merangkak ke tempat botol minyak itu dan membawanya kesamping Murugiah.selepas apa yang dia pelajari dari video yang ditunjuk kan oleh suaminya dia faham akan kegunaan minyak itu.

Iffah mula melumurkan minyak itu ke atas seluruh tubuhnya,Iffah merasakan sedikit kegelian semasa dia melumurkan minya itu ke tubuhnya lebih2 apabila dia menyapu ke tempat2 sensetif di badanya.

Selepas dia yakin keselurukan tubuhnya basah dengan minyak dia pun mula melumur ke atas tubuh dihadapanya.dari bahu sampai ke perut Iffah melumurkan ke bahagian paha dan betis pula pada masa sama Iffah melihat alat suli Murugiah mula menunjukan tanda2 kehidupan.sampai la dia perlu melumurkan ke alat sulit yakni kote Murigiah.bila mana Iffah mula menyentuh kote Murugiah terus kotenya berdiri tegak dan mengembang dengan pesat.walaupun bukan pertama kali iffah melihatnya tapi kali ini Iffah melihat dengan keadaan yang lebih menakjubkan.

Iffah mungurut2 kote murugiah,mungkin kerana kelembutan dan kelicinan minyak tadi menyebabkan Murugiah mengerang kecil.

Melihat Murugiah sudah mula mengerang Iffah pun menaiki tubuh Murugiah untuk memulakan urutan badan ke badan.

Terasa sangat licin Iffah rasakan seperti bermain papan gelongsor.Iffah memulakan aksi dengan menekan teteknya kedada murugiah sambil dia mengelongsor turun naik dari dada sampai ke perut buncit murugiah.berulang2 kali Iffah melakukan aksi itu.dia merasakan dirinya sudah mula bernafsu.kian lama dia menggesekan teteknya dia terasa seakan makin terasa gairahnya.

Murugiah juga berasa hal yang sama,semakin laju Iffah menggesek dirinya semakin khayal dia rasakan

Setelah agak lama Iffah melakukan di bahagian dada dan perut Iffah pun mula turun ke bahagian kote Murugiah dia mula mengepit kote murugiah sambil menyorong tarik di celah2 teteknya.makin kuat erangan Murugiah apabila Iffah merangsang dibahagian kotenya.

Bermacam2 gaya urutan dibuat oleh Iffah,sesuai dengan apa yang dipelajari dari suaminya tadi.Dalam keadaan begini bukan Murugiah sahaja dilanda kegairahan yang melampau,Iffah juga tak kurang juga berasa berdenyut2 cipapnya,kalau tak kerana minyak yang membasahi pasti kelihatan lelehan di bahagian cipap Iffah yang mula di kuasai nafsu.

Adakalanya mahu sahaja Iffah memasukan kote Murugiah yang tegak berdiri ke dalam cipapnya,namun dia harus bertahan selagi mana yang dia mampu.walaupun hatinya menangis tapi belum cukup untuk menahan serangan nafsu yang sedang dia hadapi.

"Pandai betul kamu buat aku terangsang u punya cara macam sudah banyak pengalaman hahaha"Murugiah mula memuji Iffah setelah kegairahan luar biasa yang dia alami sekarang.

"Terima kasih tuan,Iffah sedia melakukan apa sahaja atas kehendak tuan"Iffah sudah mula faham situasi dirinya.dalam keadaannya sebegini apa lagi yang mampu dia lakukan.perkara ini sudah pun separuh jalan yang tak mampu dia undurkan lagi.

Bagi Iffah dia hanya mampu menurut semua kemahuan Murugiah kerana jika dia membantah pasti ada hukuman dan akibat yang dia terima.

Iffah masih meneruskan aksinya,sambil2 dia menggesek dibahagian dada murugiah tangannya juga mengurut kote Murugiah.sesiapa yang melihat aksi ini pasti akan iri hati,manakan tidaknya seorang wanita melayu berkulit cerah sedang melakukan B2B keatas seorang lelaki yang agak buruk paras rupanya.

Murugiah juga mula merangsang Iffah,tangannya sudah mula bermain2 dan meramas2 terek Iffah,kadang kala dia menarik2 puting Iffah,walaupun ada sedikit sakit dirasakan oleh Iffah namun dia tidak berani bersuara,terus membiarkan orang tua itu melakukan sesuka hatinya ke atas teteknya,adakalanya putingnya dipintal2,dipicit2,segala perlakuan itu sedikit sebanyak mendatang kegairahan kepada Iffah.Iffah perlu melayan perasaanya bagi mengurangkan rasa malunya kepada murugiah.

"Sekarang kamu kasi baring atas saya punya badan kasi kangkang luas2 depan saya punya muka,itu tangan jangan lepas terus urut aku punya kote"arah Murugiah kepada Iffah.

"Baik tuan"Iffah cuba melakukan arahan Murugiah sebaik mungkin,dia pun mengangkang dihadapan Murugiah dan kepalanya diletakan atas perut Murugiah sambil tanganya memegang kote Murugiah.

Sekarang cipapnya betul2 terdedah dihadapan murugiah,segala bentuk rupa dan warna jelas terpampang untuk dilihat oleh Murugiah,terasa malu bukan kepalang Iffah,dalam fikiranya masih tertanya2 apa yang hendak dilakukan oleh Murugiah.kerana sekarang dia sedang memperagakan mahkota kewanitaan kepada lelaki tua yang buruk paras rupanya.Dan lelaki tua itu boleh melakukan sesuka hatinya ke atas cipap Iffah.

Gembiranya hati Murugiah sekali lagi dia dapat melihat cipap Iffah tepat di hadapan matanya,tangannya mula mengusap2 belahan cipap Iffah yang ternganga luas itu.

Semakin lama dia mengusap makin semakin banyak cecair yang keluar,dia tahu Iffah juga mula terangsang dengan usapanya itu.Murugiah mula mencari sesuatu dia cipap Iffah dan ternyata dia telah menjumpainya.tak lain tak bukan biji kelentit iffah telah pun di picit2 oleh lelaki itu.Dan itu menjadikan Iffah tidak keruan,semakin kuat Murugiah memainkan cipapnya semakin laju tangannya melocok kote Murugiah.

Murugiah mula mengorek lubang cipap Iffah pula."wahh banyak cantik kamu punya lubang itu laki tak pakai ke banyak sempit ooo ini lubang"Murugiah memperleceh kan Iffah sambil jarinya mengorek2 cipap Iffah.

"Terima kasih tuan puji cipap Iffah"kata2 Iffah itu sekadar atas mulut sahaja,dia tahu Murugiah sengaja ingin memalukan dia dan suaminya,namun dia terpaksa membiarkan murugiah bersenang lenang dengan cipapnya.walaupun terasa marah dengan kelakuan murugiah mengorek cipapnya namun dia tiada kuasa menghentikan perbuatan itu,jangan dirinya malahan suaminya yang sah juga tidak mampu untuk menghentikan tindakan Murugiah sekarang.

Kuasa Murugiah bukan sahaja ke atas Iffah malah suaminya juga.jangankan menghalang malah jika Murugiah memerintah suaminya membogelkan Iffah untuk tattapannya juga mampu dilakukan murugiah sekarang.

Murugiah masih terus bermain2 dengan cipap Iffah dan Iffah masih terus mengurut kote murugiah.hampir 15 min serangan ke atas cipap Iffah akhirnya"Tuan Iffah dah nak keluar"belum sempat Iffah cuba bertahan akhirnya Iffah telah pun mencapai klimaksnya.turun naik dada Iffah kepenatan selepas dia mencapai kepuasan di tangan Murugiah.

"Hahaha baru guna jari saja kamu sudah tewas belum kote aku lagi"sindir Murugiah."maaf tuan,Iffah tak tahan tuan"Iffah masih mengatur nafasnya.

"Cukup sampai di sini dulu,kamu pergi mandi lepas tu berehat nanti aku nak kerjakan kamu lagi"perintah Murugiah,dirinya belum lagi mahu menujah cipap iffah dengan kotenya.

"Baik tuan,terima kasih tuan"walaupun hairan Murugiah masih belum mahu menujah cipapnya,tapi dia terus mandi secepat mungkin dan beredar dari situ untuk masuk semula kebilik suaminya.....

Bersambung...............

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now