bab 9:bilik air

18K 103 15
                                    

Setelah Iffah meminta izin untuk memandikan murugiah,Iffah tertunduk tanpa melihat muka murugiah.

Murugiah hanya tersenyum dan masih melihat Iffah dengan pandangan yang rakus seolah2 harimau mahu menerkam mangsa.

Iffah masih berdebar2 untuk menanti kelakuan atau arahan yang akan diberikan oleh Murugiah yang kini menguasi segala dan setiap inci tubuh badanya.

"Tadi shah sudah beritahu kamu kan apa yang kamu perlu buat,sekarang kita boleh mula"perintah Murugiah kepada iffah seakan memberi keizinan untuk memulakan proses pemandian tersebut.

"Baik tuan,iffah menurut perintah"sejurus selepas itu iffah teringat kata2 suaminya,"sebelum sayang ajak dia masuk ke bilik air pastikan sayang tanya perlukan sayang bogel atau tak?"teringat kata2 shah tadi membuatkan iffah tak keruan.

"Tuan nak Iffah bogel ke"?Iffah bertanya kepada murugiah sesuai dgn apa yang diarahkan.hatinya masih berharap agar dia tidak perlu berbogel lagi,walaupun murugiah sudah pun melihat setiap inci tubuhnya.namun dia masih ragu2 untuk melakukanya.

"Aku nak kamu bogel sebab hari ni aku nak rasa kulit kamu,hahaha,"begitu gembira murugiah melihat seorang wanita yang sopan serta lemah lembut berdiri dihadapanya dan sedang dikuasai olehnya.

Walau dapat menjangka akan kehendak Murugiah itu Iffah tetap berdebar kerana menurut kata shah tadi"kalau dia tak mahu syg bogel maksudnya dia hanya nak sayang mandikan dia,tapi kalau..."shah seolah tidak mampu untuk meneruskan kata2nya lagi.

"Tapi apa bang,abg cakap je bang Iffah akan turuti,"Iffah cuba untuk memujuk shah setelah melihat suaminya seperti tidak mampu berkata2.

"Kalau dia nak sayang bogel maksudnya dia nak sayang buat B2B,"Shah mendengus selepas dia berkata begitu,tidak sangka dia harus mengungkapkan kata2 begitu kepada isterinya.

bekerut dahi iffaj kerana tidak faham akan maksud B2B itu,"B2B maksud abg?iffah bertanya kerana dirinya memang belum pernah mendengar perkataan itu.

Shah menerangkan maksudnya kepada iffah bagaimana yang harus dilakukanya.

Iffah tersentak apabila mendengar apa yang dikatakan suaminya,namun tetap tenang untuk memujuk suaminya.

Selepas mendengar arahan dari murugiah yang dia kena berbogel dia sudah memahami apa yang harus dia lakukan,nampaknya Murugiah menginginkan B2B.

Iffah pun mula menanggalkan ke semua pakaianya di hadapan Murugiah,selesai dia berbogel dia masih teringat kata2 suaminya untuk meminta izin kepada Murugiah untuk membuka pakaian "tuanya sekarang"

"Tuan boleh Iffah tanggalkan pakaian tuan"iffah terus meminta izin kepada Murugiah,

"Sudah semestinya,mari sini buka aku punya baju"gembira hati Murugiah apabila dia akan ditelanjangkan oleh seorang wanita cantik dan berbogel.

Iffah pun berjalan menghampiri Murugiah untuk membuka baju tuanya.tapi....

"Heii apa you punya suami tarak cakap sama u kalau jumpa aku you kena merangkak."terkejut iffah di tengking begitu,dia baru teringat kata2 suaminya yang dia harus merangkak semasa berada di dalam bilik Murugiah.

"Maaf tuan Iffah terlupa tuan,"
Iffah cuba meminta maaf kepada Murugiah kerana terlupa akan peraturan tadi

"Sekarang u merangkak mari sini" perintah Murugiah.

"Ya tuan"Iffah pun cepat2 merangkak dan terus menuju ke arah Murugiah dengan agak lagu,bergoyang2 tetek Iffah semasa merangkak ke arah Murugiah tadi.

"Sebagai hukuman sekarang pusing belakang kasi saya kamu punya punggung"arah murugiah

Iffah pun menghalakan punggungnya ke arah Murugiah tersembul cipap Iffah yang boleh dilihat jelas oleh Murugiah

"Ingat u mesti kira sampai sepuluh"rupanya Murugiah ingin menampar punggung iffah sebagai hukuman dia tidak merangkak tadi

"Baik tuan Iffah kira,satu,"pap bunyi punggung Iffaj di tampar,bergegar gegar punggung iffah,sambil menahan pedih ditampar iffah tetap meneruskan pengiraan.

"10 tuan,"setelah cukup sepuluh Murugiah menghentikan tamparan di punggung iffah,jelas kelihatan punggung iffah kemerahan dek kerana punggung iffah yang putih melepak menampakan lagi kemerahan itu.

Selepas itu iffah memulakan aksi pertama dengan membuka pakaian murugiah,terketar tangan iffah melakukan kerja itu,sambil Murugiah tersenyum melihat gelagat iffah membuka pakaianya dalam keadaan bogel.alangkah beruntungnya Murugiah mempunyai seorang wanita cantik alim dan lemah lembut yang boleh digelar hambanya,yang boleh dia lakukan apa sahaja tanpa boleh dibantah oleh pasangan suami ister itu.

Iffah makin gementar apabila dia mula melepaskan pakaian terakhir murugiah iaitu kain putih yang membalut pinggangnya,semasa iffah melepaskan kain tersebut tersembul senjata murugiah yang separuh keras,walau pernah melihatnya tapi iffah terkejut kerana dia merasakan sizenya agak ketara besar dan iffah melihat kelainan dari kepunyaan suaminya kerana murugiah tidak bersunat.

Tersenyum bangga murugiah melihat aksi seorang wanita bogel sedang melucutkan pakaianya,kelakuan ini seperti seorang ibu hendak memandikan anak cuma bezanya iffah sedang bertelanjang bulat dan masih bertudung.

"Tuan boleh kita ke bilik air tuan"Iffah meminta izin untuk ke bilik air.

Dengan anggukan dan isyarat tangan murugiah memberi isyarat untuk Iffah masuk ke bilik air.

Iffah yang faham isyarat itu terus kembali merangkak dan menuju ke bilik air sambil di ikuti oleh Murugiah yang dari tadi tak melepaskan pandangan dari melihat Iffah yang merangkak masuk ke bilik air.

Setelah Iffah sampai ke dalam bilik air tersebut Iffah memerhatikan sekeliling bilik air itu yang adia rasakan agak mewah mempunyai cermin besar serta tab mandian dan juga tersedia tilam udara didalam bilik air tersebut.Iffah berhenti dan masih dalam keadaan merangkak menunggu arahan seterusnya dari Murugiah.

Setelah murugiah masuk dan mendapati Iffah sudah pun berada dalam keadaan merangkak terus dia berkata"sekarang kamu duduk bercangkung hadapan mangkuk jamban tu"arah murugiah

Iffah memandang ke sebelah kanan dan mendapati mangkuk tandas tersebut dan terus mencangkung di hadapan mangkuk tandas  itu,hatinya tertanya apakah yang ingin dilakukan murugiah

"Tadi saya tarak cakap sama suami kamu apa kena buat tapi tak apa saya kasi tahu sama kamu"

Iffah kelihatan terpinga melihat murugiah masuk dalam keadaan bogel,batangnya yang kelihatan kulit penutup menutupi kepalanya.berjuntai di bawah perut yang memang buncit.selain berbulu dada iffah perasan yang murugiah mempunyai tabiat malas mencukur bulu kemaluan serta ketiak dan juga mempunyai bulu yang agak banyak di sekitar punggungnya.

"Sekarang aku nak kau layan aku nak berak,sepanjang aku berak aku tak mau ini lantai basah,setiap kali aku nak kencing u pegang ini kote kasi tadah dalam ini bekas faham"Murugiah memberi kan arahan kepada iffah.

"Masa aku berak kamu duduk depan aku mencangkung tangan letak belakang kepala"tambah murugiah lagi.Murugiah masih mahu terus memalukan iffah serta mendera secara mental.

Iffah menjadi bingung kerana dia terpaksa melihat orang berak di hadapanya sambil menadah kencing orang,bencinya dia kepada murugiah bukan kepalang,ingin sahaja dia membunuh orang tua itu kerana sewenang2nya mempergunakan dirinya.dalam keadaan terpaksa iffah menjawab"Baik tuan Iffah akan turut perintah tuan"

"Bagus sekarang aku nak berak aku sudah 2 hari tarak buang,mesti agak kuat baunya,hahaha"...........

Bersambung

Maaf mungkin berlaku sedikit kelewatan untuk sambungan seterusnya,namun saya akan cuba mempercepatkanya.

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now