bab 4:Denda

18.8K 125 7
                                    

Dalam keadaan berbogel iffah berdiri tegak menghadap murugiah,dia terpaksa menerima segala arahan serta kemahuan murugiah,di hadapanya sekarang seorang india berumur 60 tahun lebih berperut buncit,memakai kain putih berbaju pagoda,orang yang sekarang berkuasa keatas dirinya.

"U pergi sana meja buka laci dan ambil barang dalam sana"arah murugiah,tanpa berlengah iffah pergi ke arah meja dan membuka laci,dan terus mengambil barang yang dimaksudkan.

"U bawa mari sini"arah murugiah setelah melihat iffah memegang barang yang di kehendakinya

"Baik tuan"iffah menjawab dan terus ke hadapan murugiah sambil membawa barang tadi,dalam hatinya masih tertanya² apakah yang ingin dilakukan dengan barang tersebut.

"Bagus,sebagai hukuman saya mahu u pakai itu barang sampai u balik rumah,u jangan tanggal ini barang,kalau u mau tanggal suruh you punya suami video call sama saya minta izin tanggal.faham"kata murugiah.

"Faham tuan,tapi saya tidak tahu menggunakannya tuan"kata iffah agak bingung kerana tidak pernah melihat barang itu dan kegunaanya.

"Hahaha,u tarak tau ka itu barang,u banyak baik la,x pe saya kasi tgk ini video nanti u tau.

Murugiah memain kan satu video dan memperlihatkan kepada iffah,terkejut iffah dengan cara penghunaanya kerana benda itu perlu di pakai di cipapnya.

"Saya kena pakai sekarang ke"tanya iffah

"Mesti la sekarang,u tak mau pakai ke?"tanya murugiah

"Saya pakai tuan"jawab iffah seakan menyesal bertanya soalan td kerana dia tahu apa sahaja yang keluara dari mulut murugiah adalah satu arahan

Iffah mula meniru aksi di dalam video tadi,iffah pun duduk mencangkung dan cuba memasukan benda seakan bola kecik tapi sedikit bujur kedalam lubang cipapnya,agak susah hendak memasukanya.

"Nah kasi sapu ini gel dekat u punya lubang"murugiah membaling sesuatu kearah iffah setelah melihat kesukaran iffah

Iffah menyambut barang itu dan mambaca tulisan tertera (ky jelly) iffah memicit dan mengeluarkan gel dan menyapu ke permukaan lubang cipapnya dan ke keseluruhan bola bujur tadi,iffah terus menyambung memasukan bola tadi

"Plup"iffah berjaya menolak bola bujur tadi.

"Kasi masuk dua2"arah murugiah melihat iffah berhenti setelah bola pertama telah masuk

Iffah pun mengulang langkah tadi dan  memasukan bola yang kedua.

"Kasi pakai u punya seluar dalam"iffah terus mengambil seluar dalamnya dan memakainya

Sekarang di hadapan murugiah seorang wanita bertudung berseluar dalam lelaki di kepala dan berseluar dalam sambil tersumbat 2 biji vibrator di lubang cipapnya,bergantung2 alat kawalan vibrator itu di celag kangkang iffah.

"Kasi ikat itu barang dekat u punya peha guna ini tape"arah murugiah,
Iffah mengambil tape dia atas meja dan mula melilitkan alat kawalan vibrator di pahanya.

"U kasi pulas itu barang sampai habis"arah murigiah.

Iffah pun memulas alat kawalan itu dan terkejut iffah apabila kedua biji bola tadi bergetar dan menyebabkanya menutup kembali alat itu"

"Apa pasal u tutup"murugiah bangun dan menampar muka iffah."u berani langgar arahan aku"

"Maaf tuan saya tak sengaja,"iffah terus memusing kembali alat kawalan itu.mengelinjang iffah menahan getaran

"Sekarang u boleh balik dan ingat apa saya pesan tadi"tersenyum murugiah melihat situasi sekarang.iffah dalam keadaan tidak keruan"ingat kalu u buka atau tutup saya kasi hantam sama u

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now