Iffah yang berdiri tegak seakan bersedia menerima hukuman daripada suaminya
"Hukuman pertama sekarang jalan itik sepuluh pusingan keliling ruang ini,ingat mesti siap bunyi"arahan yang diberikan kepada iffah oleh suaminya sendiri.
Shah hanya mampu menahan marah sambil melakukan suruhan murugiah tadi.
Iffah pasrah dan mula mencangkung sambil memulakan hukuman tadi
"Kan aku kata kena ada bunyi"teriak shah setelah melihat iffah hanya berdiam.
"Quek,quek,..."iffah mula meniru bunyi itik.iffah tahu bahawa segala yang keluar dari mulut suaminya bukanlah kehendak suaminya,tapi kerana perjanjian yang telah dimeterai oleh mereka menyebabkan shah terpaksa bertindak begitu.
Di sudut lain murugiah tersenyum lebar kerana melihat kelakuan suami isteri yang sedang diperbudakan olehnya.sesiapun yang melihat adengan sekarang pasti akan menaikan syahwat kerana seorang wanita sedang berbogel berjalan itik buah dada iffah terbonjol ke hadapan,belahan cipapnya yang terdedah.
Perasaan malu iffah sekarang agak berkecamuk,dia terpaksa menjalani hukuman dihadapan suaminya.perasaan malu yang amat sangat apabila suaminya melihat dua mendedahkan segala auratnya dihadapan lelaki lain.
Agak letih iffah melakukan hukuman tadi sambil di perhatikan oleh murugiah dan shah akhirnya tamat 10 pusingan.iffah kembali melutut di hadapan murugiah
"Iffah sudah menjalani hukuman tuan"iffah tertunduk dihadapan murugiah.
Sambil murugiah memberi isyarat muka kepada shah.
"Hukuman pertama telah selesai sekarang hukuman kedua,pergi minta izin kepada tuan jilat batang kote tuan,"perintah shah kepada iffah.terasa sangat dayus dan hina apabila seorang suami menyuruh isterinya menjilat batang lelaki lain.apa pun dia sedar murugiah sengaja melakukan perkara ini untuk memalukan dan menghina dia dan isterinya.
Iffah terasa seperti hendak pengsan apabila arahan itu dikeluarkan,sedangkan suaminya sendiri tidak pernah merasakannya,sekarang dia akan menghisap batang lelaki lain di hadapan suaminya.
Walauapa pun yang difikirkan tiada apa yang boleh dilakukan selain menurut,"tuan iffah minta izin nak er,er"agak berat untuk iffah membuka mulut menyebut perkataan itu.
"Sebut kuat2 dan jelas ingat jangan teragak2"shah memberi arahan kepada iffah
"Iffah minta izin nak kulum batang kote tuan,izinkan iffah tuan"kali ini iffah menyebut dengan jelas dan kuat.
"Hahahah,apapasal u mau kulum batang saya,mari sini saya mahu bisik sama u"murugiah ketawa sambil memanggil iffah menghampirinya,
Iffah pun mula mendengar apa yang diperkatakan,agak terperanjat muka iffah selepas apa yang diperkatakan oleh murugiah.
"Jangan tuan biar iffah sahaja yang tanggung semua ini tuan,iffah akan buat apa sahaja yang tuan nak"iffah menangis sambil menggelengkan kepala sambil mengharapkan rayuanya diterima.
"Hei u mau kena denda lagi ka,saya kasi ingat 1 kali lagi u 2 orang sekarang aku punya hamba.aku punya suka apa mau buat,sekarang u buat"perintah murugiah melihat iffah cuba untuk ingkar arahanya
Tidak percaya tapi benar iffah mengharap keadaan ini mimpi,iffah tiada daya lagi kerana rayuanya ditolak.
"Abang tadi abang cuba melawan tuan kan,sekarang tuan dah marah pada abang,dia akan hukum abang ingat abg jangan melawan"
Melopong shah terkejut mendengar iffah berkata begitu.nampaknya murugiah memang mahu menjadikan mereka berdua hamba seks dan mainanya.
Manakala iffah tertunduk seperti mahu menangis selepas dia berkata tadi.sambil matanya memberi isyarat kepada shah supaya jangan bertindak lagi.
YOU ARE READING
perangkap perjanjian
Randomkisah isteri berkorban dalam satu perjanjian untuk membayar kembali hutang