bab 5:Homestay

16.5K 117 6
                                    

Seminggu sudah kejadian  iffah dan shah diperhambakan oleh murugiah. Tiada apa2 arahan atau panggilan dari murugiah membuat kan mereka sedikit lega.walaubagaimanapun iffah dan syah berasa tak mungkin murugiah akan berhenti setakat itu.

Bagi iffah dia sedar murugiah hanya melihatnya berbogel dan mempermainkan maruah dengan menyuruhnya membuat pelbagai aksi yang memalukan.iffah sedar bahawa dia masih belum disentuh oleh orang tua itu.

Sedang mereka duduk di atas katil iffah memulakan bicaranya"abg sayang nak tanya satu perkara boleh"tanya iffah

"Kenapa syg"shah membalas sambil memandang iffah yang tertunduk.

"Abg tahu kan yang murugiah tak akan lepaskan kita begitu sahaja,dan syg yakin kejadian tempoh hari hanya permulaan kecil sahaja,syg sgt2 percaya bahawa dia akan melakukan yang lebih dasyat lagi termasuk melakukan zina dengan syg"iffah mula bersuara

Shah hanya menganggukan kepala dan faham kan situasi tersebut

"Apakah abg akan jijik dengan syg selepas apa yang dia akan lakukan pada syg nanti,sebelum ini tiada siapa pun dapat melihat sayang tanpa seurat benang,abg sebagai suami pun hanya dapat melihat dibawah selimut semasa kita bersama,tapi sekarang dia bebas melakukan apa sahaja"

Pertanyaan iffah membuat shah bingung,tapi dia cuba untuk menenangkan isterinya,"sumpah abg tak akan jijik dengan syg abg sanggup berkorban apa sahaja untuk sayang"

"Baiklah abg kita sama2 harungi masalah ini"iffah berharap suaminya akan bersama denganya selepas apa yang telah terjadi.mereka mula berpelukan satu sama lain sehingga masing2 tertidur.

Bagai dipanggil2 setelah beberapa hari iffah dan suaminya tenang tanpa gangguan tiba2 hari ini telefon shah menerima panggilan dari seorang yang berkuasa bukan sahaja dirinya tapi juga isterinya.

"Hello tuan"jawab shah

"Hello my slave,hahahaha"murugiah sedang mula untuk memalukan shah."ada banyak senang ya sudah berehat 1 minggu,ini petang u sama i punya bini mari satu tempat,nanti aku send lokasi dekat mana u kena datang,faham"

"Faham tuan"jawab shah dalam hatinya terkilan dengan perkataan slave yang di ucapkan oleh murugiah tadi.

"Saya mau main2 sama aku punya hamba,sekarang u sama u punya bini sudah jadi hamba aku,aku boleh apa aku punya suka,faham"murugiah seakan menaikan darah shah.

"Faham tuan,kami akan patuh arahan tuan"shah sudah mula faham keadaannya sekarang.

Setelah selesai bercakap di telefon,shah telah menerima pesanan whatsap yang menunjukan lokasi untuk dia dan isterinya pergi esok,dimana lokasi tersebut merupakan sebuah homestay di hujung bandar.dalam hatinya sudah mula gelisah,kerana dia tahu murugiah sudah merancang untuk mempermalukan dan merendahkan maruah dia dan iffah.

Setelah shah membuka lokasi yang diberikan dia berasa hairan kerana lokasinya adalah sebuah homestay.

"Apa lagi la yang dia nak buat lagi selepas ni"bisik hati shah,sambil berlalu mendapatkan isterinya.

"Apa yang dia nak bang"soal iffah selepas melihat shah menghampirinya.terpancar muka serba salah suaminya."kenapa bang cakap je,apa dia nak,syg bersedia untuk menghadapinya."iffah meneruskan pertanyaan selepas melihat suaminya seakan hilang kata2.

"Dia minta kita ke suatu tempat petang ni dia ada send lokasinya"jawab shah,dalam keadaan serba salah.

"Kemana bang"iffah mula tidak sedap hati mendengar khabar suaminya.

"Dari lokasi yang dia bagi kat homestay@#$&@#"jawab shah."kalau syg tak sanggup abg akan tanggung akibatnya."shah meluahkan kata2nya selepas melihat iffah seakan berat untuk pergi.

"Tak apa bang kita dah mulakan sekarang kita cuba untuk teruskan demi abang syg akan bertahan,lagipun kita tak tahu apa yang akan dia buat kalau kita ingkar arahanya"iffah memberi jawapan untuk menenangkan shah.walaupun hatinya menolak bulat2 tapi demi suaminya dia akan cuba bertahan.

"Baiklah sayang,kita akan bersama tak kira apa pun yang akan terjadi,kalau macam tu sayang boleh la siap2 takut nanti kita lambat,tak la apa si tua tu nanti akan buat klu kita lambat"shah cuba memujuk hatinya dan isterinya.

Mereka pun memulakan perjalanan ke homestay tersebut,perjalan mengambil masa dalam 2 jam kerana homestaynya agak jauh ke dalam kampung.dalam perjalanan mereka byk berdiam diri,mungkin kerana mereka masih tertanya tanya apa yang akan terjadi nanti.

Setelah sampai di hadapan pintu pagar rumah itu shah menelefon murugiah dan sejurus selepas itu pintu pagar terbuka dan shah terus memandu masuk.

Sekali lagi hp shah menerima panggilan masuk dari murugiah.
"Sudah sampai,bagus ,sekarang masuk dalam rumah tunggu di ruang tamu."arah murugiah kepada shah.

Shah memanggil iffah untuk mengikutnya ke dalam,iffah dan shah terus duduk diatas sofa.

"Wahh baguss sudah sampai,u orang banyak senang hati duduk sana,ingat u orang sekarang saya punya hamba,"murugiah berkata selepas melihat shah dan iffah duduk di sofa.lantas shah dan iffah berdiri menghadap murugiah.sambil murugiah duduk.

"Ingat setiap kali u orang jumpa sama saya u orang duduk melutut,faham!!!!" Jelas murugiah

"Faham tuan,maaf tuan"shah dan iffah terus melutut di hadapan murugiah.

"Kamu orang mesti duduk sini selama 1 minggu,saya mau guna saya punya budak."sambil murugiah menyapu kepala iffah yang bertudung.

"Sekarang saya mau rehat sambil main2 sama u punya bini,u shah boleh keluar rumah dulu,saya mahu ajar sama saya punya budak perempuan."perintah murugiah kepada shah,dengan terpaksa shah sekali lagi meninggalkan iffah dengan murugiah untuk diperbuat sesuka hati.

Perasaan yang sama dengan iffah,selepas shah melangkah pergi."kamu mari sini,jangan berjalan saya mau kau merangkak kesini"perlahan2 iffah merangkak ke hadpan murugiah

"Mulai sekarang kalau aku nak kau buat apa sahaja kau mesti buat,kalau aku nak kau bogel ,kangkang,hisap butoh aku,bila2 masa kau mesti buat faham"bentak murugiah

"Baik tuan"Iffah mengangguk kan kepalanya kerana tiada apa yang boleh dia lakukan sekarang selain menurut arahan.

"U kasi buka seluar dalam sama coli u"iffah menurut arahan murugiah dan menanggalkan coli dan seluar dalam,"bagi dekat aku"iffah menghulurkan kepada murugiah,dengan rakus murugiah mencium coli dah seluar dalam iffah,sambil iffah memerhatikan murugiah sambil berdiri,

Melihat iffah berdiri murugiah terus"sapa suruh u berdiri sana,"terus iffah melutut kembali tapi tidak meredakan marah murugiah"sekarang u merangkak masuk dalam kain aku sekarang.

"Maaf tuan,saya buat tuan"iffah tidak berani lagi membantah merangkak iffah ke celah kangkang murugiah dan mencuba masuk ke dalam kain merugiah sambil memejamkan mata.

"Hahahaha sekarang kau rasa la bau butoh aku yang dah 2 hari aku x basuh,sekarang kasi cium sama butoh aku"murugiah cuba mempermainkan iffah

Iffah terpaksa membuka mata,dan terperanjat iffah melihat satu batang size lengan budak berwarna hitam berkulup.berdegup jantung iffah,belum pernah lagi dia melihat alat sulit lelaki,malah hak milik shah belum pernah dilihat tapi sekarang dia terpaksa menciumnya,iffah sudah mula merasa mual kerana bau yang hancing,tapi iffah tetap bertahan.

Melihat iffah sudah berada dalam kainya murugiah sengaja menarik kepala iffah ke butuhnya berulang kali,tersenyum dia sambil teransang kerana di dalam kainnya sekarang ada seorang perempuan alim bertudung sedang mencium butohnya.

Iffah memejamkan mata apabila kepala nya dihentak ke butoh india tua ini,makin lama makin keras di rasakan batang hitam di hadapanya.

"Hahahha banyak sedap kulit muka kau kena butoh aku,kalau cipap kau mesti lagi sedap."

Iffah hanya diam sambil membiarkan kelakuan murugiah memainkan kepalanya di butohnya.

Bersambung di homestay 2....

Bagi lagi vote banyak2 boleh la update cepat


perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now