Shah terjaga dari lena pada subuh pagi ini,setelah penat menggauli isterinya semalam.begitu lena dia tertidur sehingga dia langsung tidak sedar akan ketiadaan isterinya di sampingnya.
"Syg,ooo syg,ada kat dalam bilik air ke?"Shah memanggil isterinya sambil mencuba membuka pintu bilik air di dalam bilik itu."ke mana pulak perginya dia ni"bisik hati shah setelah melihat ketiadaan isterinya di dalam bilik air.
Shah berfikir mungkin Iffah keluar dari bilik,dia terus menuju ke pintu untuk mencari Iffah.semasa dia ingin mencapai tombol pintu,tiba2 pintu bilik itu terbuka,ternyata orang yang di carinya ada di hadapanya sekarang.
"Eh abg dah bangun,tadi syg tgk abg nyenyak sgt tidur,malas nak kejutkan."sapa Iffah selepas melihat suaminya tercegat depan pintu.
"Syg ke mana tadi tiba2 je abg bangun sayang dah tiada?"secara spontan shah menyoal isterinya.
"Hmmmm...tadi orang tua tu ada wasap abang,tapi mungkin abang tidur nyenyak sangat sampai tak sedar hp berbunyi"jelas Iffah kepada suaminya.
"Ohhh...dia nak apa?"tanya shah kembali.
"Dia suruh Iffah jumpa dia,nasib baik Iffah sedar kalau tak teruk kita kena hukuman dengan dia"jelas Iffah lagi.
"Dia nak jumpa syg kenapa?dia ada buat apa2 pada syg ke?"Shah kembali bertanya kepada Iffah.
"Abang rasa kalau dia nak jumpa Iffah dia tak buat apa2 ke?dan boleh ke kita menghalang atau bantah apa yang dia nak buat pada Iffah?"Iffah memberi jawapan kepada shah dalam bentuk soalan.
Walaupun Shah tahu mustahil tiada apa2 yang berlaku pada pertemuan itu,namun hatinya berdebar2 ingin mengetahui apa yang di lakukan Murugiah pada isterinya.
"Kali ni apa yang dia buat pada sayang,mesti sayang kena bogel lagi kan?"shah kembali menyoal Iffah.
"Hmmm,ye abang Iffah memang berbogel tadi,tapi bukan setakat bogel sahaja.?Iffah mengiyakan kata2 suaminya.
"Hah,dia buat apa lagi pada Iffah?"soal shah,tiba2 alat sulitnya hampir tegang mendengar apa yang diperkatakan oleh iffah tadi,dan dia beriya2 ingin tahu cerita selanjutnya.
Pagi itu,Iffah dikejutkan dengan bunyi hp,dia membuka pesanan itu dan ternyata pesanan itu di kirim oleh Murugiah.
Dalam pesanan itu mengarahkan Iffah kebiliknya segera.Iffah pun segera bangun mahu segera ke bilik Murugiah.dalam pada itu dia terdengar hp suaminya berbunyi kembali.Rupanya Murugiah mahu Iffah datang berjumpa denganya lengkap berpakaian baju kurung serta tudung.
Walaupun dia hairan dengan arahan itu namun dia tetap akur,setelah dia siap berpakaian dia sempat menjeling kearah suaminya yang nyenyak tidur,sempat dia mencium pipi suaminya sebelum dia pergi meninggalkan shah untuk berjumpa Murugiah."syg pergi sekejap ye bang"bisik Iffah ke telinga suaminya,namun shah masih lena diulit intan.
"Tuk,tuk,tuk,"Iffah mengetuk pintu bilik Murugiah.Iffah pun diarah kan masuk oleh Murugiah.
"Iffah datang tuan"Iffah menyapa murugiah yang kini sedang duduk di atas katil dengan tidak berpakaian langsung.
"Bagus,kamu datang tepat pada waktunya,hahaha,"murugiah ketawa melihat Iffah yang berdiri dihadapanya.murugiah melihat Iffah sungguh cantik pada pagi itu,seolah- olah bidadari kayangan turun dari langit.
Kegembiraan Murugiah bukan setakat itu sahaja malah bidadari ini boleh diperlakukan sesuka hati olehnya.memikirkanya saja kotenya sudah berdiri tegak.
pandangan murugiah seperti serigala lapar itu sedikit menyeramkan perasaan Iffah.dia juga perasan yang kote murugiah sudah tegang dengan sempurna.walaupun dia sudah beberapa kali melihatnya namun kebesaran dan kepanjangan alat sulit Murugiah agak menakutkan Iffah.
"Pagi ini aku nak kamu masak sarapan untuk aku,semua barang sudah di siapkan di dapur"arah Murugiah pada Iffah.
"Baik tuan"Iffah cepat2 berlalu untuk ke dapur,walaupun agak pelik kerana murugiah tidak mengapa2kan dia namun dia tetap bersyukur.
"Dia nak suruh masak rupanya,kenapa pulak dia nak aku pakai macam ni?"soal Iffah di dalam hati.namun Iffah tidak mempedulikan sangat hal itu terus berjalan ke dapur.
Di dapur dia berfikir membuat nasi lemak dan mengeluarkan segala bahan2nya.sedang dia asyik memasak tiba2 muncul Murugiah di belakang Iffah.
"Eh tuan,maaf Iffah tak perasan tuan di belakang tadi"sapa Iffah kepada Murugiah.
"Hehehe tak apa u terus masak aku saja nak tengok saja boleh?"jawab Murugiah
"Boleh tuan,tuan nak belajar masak ke?"Iffah cuba bergurau dengan Murugiah untuk meredakan ketakutanya,kerana dari pandangan mata Murugiah seolah2 seekor harimau mahu membaham mangsa.
"Aku bukan nak tengok u masak,saya mahu tengok u punya barang boleh?"murugiah bertanya lagi
"Boleh tuan,barang apa yang tuan nak lihat?"Iffah bertanya kehairanan barang apa yang dia ingin lihat.
"Hahaha,aku nak tengok u punya tetek,cipap nak tengok u sampai bogel,aku tak puas lagi mahu tengok boleh?"Murugiah sengaja ingin memalukan Iffah dengan pertanyaan itu,kerana dia sebenarnya tak perlu meminta kebenaran,sekiranya dia inginkan sesuatu dari Iffah dia hanya berikan arahan,pasti Iffah akan menurut segala arahanya.
"Er,er boleh tuan,saya masak dahulu ye tuan?"hanya itu yang mampu di jawab oleh Iffah,walaupun dia seringkali mempamerkan segala asetnya namun dia tetap malu untuk berbuat demikian.tapi apakan daya dia untuk menolak permintaan lelaki tua itu.
"Aku nak sekarang boleh?u jangan risau u terus saja masak"Murugiah berkata sambil tersengeh2.
Dalam hati Iffah berkata"dia nak aku masak berbogel ke,aduhai malunya aku"serba salah Iffah dibuatnya.
"Boleh tuan,Iffah akan menurut segala perintah tuan"hanya itu sahaja ayat yang mampu Iffah katakan.
Murugiah berjalan kebelakang merapati Iffah,dia mula mencium2 kepala Iffah dari belakang,sambil mencium tanganya mula meraba di seluruh badan Iffah.
Iffah mula rasa tidak selesa diperlakukan begitu,murugiah meneruskan aksinya dengan mula memicit dan meramas tetek Iffah dari luar baju kurungnya.namun Iffah masih mampu meneruskan masakanya.
"Ini baju kasi buka dulu"arah Murugiah kepada Iffah, "baik tuan"Iffah terus melepaskan baju kurungnya.malangnya dia memakai coli,dan itu adalah satu kesalahan.
"You sudah lupa ka apa arahan aku kasi sama u?"nampaknya Murugiah agak marah kerana Iffah memakai coli.
"Maaf tuan,Iffah terlupa arahan tuan maafkan Iffah tuan."Iffah memohon maaf,memang Murugiah sudah memberi arahan supaya jangan memakai coli dan seluar dalam.
Murugiah sudah pun menyedari Iffah memakai coli semasa dia meramas teteknya dari luar baju tadi.sengaja dia menyuruh Iffah membuka baju supaya Iffah boleh di hukum.dan hukuman ini pasti akan memalukan Iffah dan akan memberi kepuasan kepada Murugiah.
"Iffah sedia di hukum tuan"tiada apa yang boleh di rayu,kerana Iffah seakan sudah mengetahui tabiat Murugiah yang suka mempermalukanya.dan hukuman itu nanti mesti sesuatu yang akan memalukan dirinya.namun dia sudah sedia menghadapi sebarang kemungkinan............
Bersambung..........
Mohon 200 vote untuk sambungan...........
YOU ARE READING
perangkap perjanjian
Randomkisah isteri berkorban dalam satu perjanjian untuk membayar kembali hutang