bab 10:Layanan bilik air

7.8K 85 8
                                    

  Iffah yang berbogel sedang mencangkung sambil tangannya berada dibelakang kepalanya,sedang memerhatikan seseorang yang sedang membuang air besar.

Orang itu tidak lain ialah murugiah seorang yang sedang berkuasa keatas dirinya,segala perlakuan ke atas dirinya oleh murugiah tidak boleh dibantah atau ditolak,iffah mesti sedia menurut segala arahan dan menerima apa jua bentuk perilaku keatas dirinya.

Seperti sekarang Iffah terpaksa berbogel dan melayan murugiah yang sedang membuang air besar.kalau ikut kewarasan manusia,pasti tiada siapa yang sanggup melakukan perkara tersebut jika bukan kerana terpaksa.

Murugiah tersenyum kemenangan kerana kesilapan seorang suami,dia dapat menakluk seorang isteri solehah yang pemalu,tetapi kerana perjanjian yang telah dibuat dia boleh melakukan apa sahaja yang dikehendaki.

Dalam kepala murugiah ligat berfikir apakah cara yang boleh memberikan keadaan memalukan untuk iffah sebagai wanita solehah dan pemalu itu,dia berasa begitu terangsang dan puas hati melihat seorang wanita yang mempunyai keperibadian diri seperti iffah dipermainkan dan dipermalukan dimana iffah yang dalam keadaan terpaksa akan menurut segala perintahnya.

Sedang berfikir akan perkara itu dia tiba2 mendapat idea.sambil tersenyum dia pun mula memanggil iffah.

"Aku nak kencing,kau pergi ambil itu baldi bawa sini kasi tadah aku punya kencing"

"Baik tuan,Iffah pergi ambil sekarang".Iffah terus berdiri dan ingin melangkah tetapi,..

"Hei kau sudah lupa ka,kau kena merangkak faham!!".tengking murugiah setelah melihat iffah berdiri.

Iffah terkejut lantas terus merangkak kembali menuju ke arah baldi dan datang semula ke tempat merugiah membuang air besar.

"Maaf tuan,Iffah tak sengaja tuan."Iffah mengharapkan murugiah memaafkan kesalahanya tadi.

"Sekarang tadah aku punya kencing,kasi pegang ini kote ingat jangan kasi kena lantai,"perintah murugiah kepada iffah.

"Baik tuan"Iffah mula memegang kote murugiah dan di halakan ke arah baldi tadi,dalam hati Iffah menyumpah2 sedangkan suaminya kencing pun dia belum pernah lihat,inikan pula menadah kencing,sungguh bertuah murugiah merasakan nikmat ini.

murugiah sudah mula mengalirkan air kencingnya sambil Iffah berhati2 menadah air kencing itu supaya tidak menitik ke atas lantai.

Akhirnya kencing murugiah sampai ke titisan yang terakhir,bagi mengelakan ada sisa yang tertinggal iffah meramas sedikit kote murugiah dan sedikit menggongcangnya supaya tiada lagi titisan air kencing yang meleleh.

Tersenyum murugiah melihat kelakuan Iffah,terus tegang kotenya bila mana dia diperlakukan begitu.seorang wanita bogel sedang memicit dan menggoncang kote seorang lelaki,alangkah bahagianya perasaan murugiah sekarang.

Setelah Iffah pasti tiada lagi air kencing yang tersisa Iffah pun mula mengenepikan baldi tadi dalam keadaan merangkak.

"Tadi u sudah langgar arahan sekarang aku nak kau bersihkan kote aku"

"Baik tuan"fikiran iffah murugiah mahu membersihkan menggunakan air dan dia mahu mengambil pancuran air tetapi

"Guna u punya mulut ini u punya hukuman"perintah murugiah

Tersentak dengan arahan itu Iffah agak terkedu,masakan dia perlu menjilat kote orang yang sedang kencing,perbuatan ini betul2 akan memalukan dia.

walaubagaimanapun dia tiada pilihan lain,walau pun jijik dan malu tapi dia perlu fokus dengan arahan supaya tidak dihukum lagi.

"Baik tuan"Iffah mula dengan memegang kote murugiah tetapi dilarang oleh murugiah,dia mahukan iffah menjilat kotenya menggunakan mulut sahaja,terkial-kial Iffah menjilat kote murugiah yang sedang tegang ditambah dengan jilatan iffah menyebabkan kotenya bertambah mengembang.

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now