bab 3:Bercerita dan arahan seterusnya

21K 92 2
                                    

Setelah sampai di rumah shah terus melemparkan diri di atas sofa,seolah masih tidak percaya apa yang berlaku di dalam pejabat murugiah td.Dia masih tidak percaya semua perkara yang dia lakukan td dia masih teringat ketika dia mengepak kan daging cipap isterinya untuk tatapan lelaki lain.terasa dirinya amat2 terhina.sambil menangis dia terlelap

"Mana isteri aku masih belum balik lagi ni,apa yang mr murugiah lakukan pada dia,oh sayang maaf kan abang,abg dah jadi dayus,getu hatinya."

Tiba2 ada pesanan masuk ke telefonya.Selepas dia melihat ternyata dari isterinya yang mengatakan dia akan pulang menaiki grab.Hatinya berdebar menungu kepulangan isterinya.

Shah terdengar pintu pagar terbuka dan melihat keluar ternyataan tepat kata hatinya isterinya telah pulang.sambil membuka pintu dia memandang sayu wajah isterinya,sambil isterinya juga berwajah sayu.

"Syg dah balik,kenapa lama sgt apa yang dia buat dengan syg"tanya shah tidak sabar untuk mengetahui apa yang terjadi di pejabatnya tadi.

Isterinya membisu tanpa kata,sambil terus duduk di sofa dan menunduk sambil mengalirkan air mata.

"Syg maafkan abg atas semua yang berlaku,abang dah tak sanggup melihat sayang di hina macam 2,abang akan menyerah diri sayang,kita tamatkan semua ni."shah cuba bangun untuk berlalu tapi di tahan oleh iffah.

"Abg sudah la,jgn fikirkan apa2 lagi sekarang semua dah berlaku,sayang masih boleh bertahan,cuma syg takut abang tinggal kan sayang selepas apa yang terjadi"kata iffah

"Abg tak akan tinggal kan iffah,setelah apa yang iffah korban kan untuk abang,tak akan abg sanggup melihat iffah menanggung semuanya sendiri.abg akan sentiasa bersama sayang."kata shah sambil memeluk isterinya,sambil memeluk dia terpegang bahagian belakang punggung isterinya seperti ada gegaran.

"Syg kenapa rasa mcam sayang menggeletar,syg ok ke,dia ada apa2 sakitkan syg ke".soal shah kepada iffah.

"Abg sekarang apa sahaja arahan dia kita kena akur,iffah dan abg wajib patuh apa pun yang dia nak,dia berhak lakukan apa pun abg termasuk wat benda ni".kata iffah sambil menarik kain kurungnya dan menunjukan sesuatu di dalam lubang cipapnya.

Terkejut shah melihat ada sesuatu diikat di peha iffah dan ada sesuatu sedang bergetar di dalam lubang cipap

"Apa ni sayang,kenapa dia masukkan bendi kat sayang"

"Syg tak tahu tadi dia suruh sayang masukan mula2 rasa tak tahan lama2 sayang rasa kebas,dia kata namanya vibrator"kata iffah

Bulat mata shah mendengar kata iffah membuat dia berfikir sejauh mana murugiah sudah meneroka tubuh badan isterinya,sedang dia sendiri belum pernah melihat secara terus tubuh badan isterinya,kerana setiap kali bersama,isterinya akan berselimut dan lampu di matikan kerana isterinya malu,tapi sekarang ada lelaki lain yang membuat sesuka hati ke atas isterinya tanpa dia boleh membantah,shah ingin mencabut alat tersebut tapi di tahan isterinya.

"Jangan bang tadi dia kata kalau nak cabut kena buat video call dengan dia dan sebelum 2 syg kena ceritakan apa yang dia buat pada syg dan abg kena bersedia menjawab apa soalan dia nanti,kalau ada jawapan salah kita akan di denda".

Berang hati shah mendengarnya, nampaknya murugiah betul2 menggunakan kuasanya untuk mempermainkan mereka berdua.

Iffah pun bercerita dengan penuh teliti apa yang telah dilakukan murugiah ke atas dirinya.

Imbau kembali di pejabat murugiah.

"Faham apa aku cakap sama kamu,apa pun aku suruh lepas ni kamu kena buat,faham."

"Faham tuan" kata iffah sambil mengangguk kepala

"Bagus,sekarang u pergi berdiri sana"iffah pun melangkah berdiri di hadapan murugiah yang sedang duduk

perangkap perjanjianWhere stories live. Discover now