Yazar notu şeysiiii

394 10 4
                                    



Merhabalar sevgili okuyucular
Bu hikayenin hiç tutmayacağına inanarak bir salaklık yapmaya karar verdim.

Şöyle şuraya bir adet tarih şeyi koyucam çünkü why not? (Az önce aklıma geldi çaktırmayın)  Tam olarak burasi

Bazen plan yapmamak daha iyidir derler. Kim der? Ben derim. Başka diyen varsa yazabilir puahhaa yorum topluyorum böyle di mi şimdi. Şaka, toplamıyorum.

Neyse işte bu texting (Aslında yarı texting çaktırmayın) elimden geldiğinde çoook texting koyucam çünkü kat kat daha eğlenceli. Ayrıca normal roman yazamıyorum ben beceremiyorum texting daha kolay :)

Neyse işte Draco var sonra Millie var klasik karakterim zaten. Şöyleli Millie, Harry'nin ikizi arkadaşlar soyadı Potter (Hadi ya ne diyorsun oha)

Hogwarts okulu gibi bir şey olcak ama büyü yok yani normal dünya ama Hogwarts. Anladınız siz.

Aklımda öyle bir roman var ki hani konusu falan baya iyi ki bence yapmışlardır ama Millie ile farklı oluyo bu hikayeler biliyorsunuz her neyse işte onu yazmaya üşendiğim ve tam olarak oturtamadığımdan böyle sıkıldığım için texting yapıyorum.

Aslında yeni okula geçiyorum ben liseye ondan grow up geçirmek istiyorum ama işte full yatıyorum. Nerde o sporlar falandi filandi. Bi saç kestircem yeterde artar bence.

Çok boş yaptım di mi? Neyse kimse buraları okumucak zaten direkt hikayeye geçiyoruz.

Koyu fan // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin