Ah laaan

133 6 2
                                    


Beni hemen kaldırıp teması kesmişti. Cester ve kütükleri ise alayla bakıp gitmişti.

Teşekkür etmeye döndüğümde Draco çoktan gözden kaybolmuştu. Gözlerim bahçede onu arasada bulamayınca pes edip geri oturdum.

Bir kaç dakika sonra yazmaya karar verdim.

-

Millie: Malfoy ben teşekkür ederim hemen gittin teşekkür edememiştim (15.46)

Draco: Önemli değil (21.34)

Gelen bildirimle telefonu elime aldım, gerçekten şimdi mi yazmıştı?!

Ve sadece önemli değil

Millie: Bu kadar mı

Millie: Anladım nasılsın o zaman

Millie: Bayadır konuşmuyoruz (21.35)

Yine yazmayınca yazdığım için kendimi suçladım ve oflayıp telefonu yanıma koydum. Okuduğum kitaba geri dönsemde aklımda hala Draco vardı.

Uykum gelmesede Hermonie yüzünden zorla yatağıma girdim, o sırada gelen bildirim sesiyle telefonu aldım.

Draco: İyi sen? (23.11)

Şaka mı bu? Niye bu kadar geç bakıyordu ve böyle kısa yazıyordu. Başka bir işi mi vardı? Ya da ben ona soğuk davrandığım içindi ama ondan hoşlanmıyordum bile neden benimle ilgilenmesini istiyordum ki?!

Hoşlanıyor muydum?

-

Millie: iyi bende saol

Millie: Uyumadın mı hala

Draco: yok

Millie: Anladım iyimiş

Millie: Uyu ama yarın dersler erken başlıyor

Draco: Uyanırım ben

Millie: Uykusuz kalırsın ama

Draco: Noldu kıyayamadın mı bana

Millie: Kıyayamadım uyu hadi o güzel gözlerin dinlensin

Draco anlamayarak ekrana baktı. Bunca zaman ondan uzak durup sonra niye böyle yapmıştı ki? Amacı neydi bunun? Ciddiye almamayı seçerek alayla yazmaya karar verdi.

Draco: Peki kraliçem siz dediyseniz hemen

Millie: İyi geceler

Draco: İyi geceler

Millie ise sırıtarak uyumuştu, bunu farkeden ve Draco'dan hoşlandığını kabullendiren Hermonie olacaktı.

-

Koyu fan // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin