05***: Potter
Millie: Kimsin
05***: Numaram sende yok mu?
05***: Gerçekten mi?
05***: Bu fazlasıyla kırıcıydı
Millie: Malfoy ne istiyorsun
05***: Draco olduğumu nereden çıkardın
Millie: Belki Lucius Malfoy neden Draco olsun
Millie: Sobe Malfoy
Millie: Ayrıca numaran bende olmak zorunda değil
05***: En koyu fanımda yoksa başka kimde olsun
Millie: Ne istiyorsun
05***: Profesör Snape seni çağrıyor
Millie: Tamam
Telefonu arka cebime koyduktan sonra ağzımdan bir küfür yuvarladım. Kantinde her zamanki masamızdaydık, karşımda Hermonie, yanımda Harry, diğer yanımda Ron vardı. Kafamı kaldırıp ofladım ve Hermonie'nin sorgulayıcı bakışlarıyla karşılaştım.
"Profesör Snape beni çağrıyomuş" dedimde Ron gülmeye, Harry gülmemek için kendini zor tutmaya ve Hermonie ise kaşlarını çatmaya başladı. "Bu sefer yarrağı yedim arkadaşlar, ölürsem helvam boklu olsun sonuçta ben yemiycem" gülümseyerek baktım.
Hermonie güldükten sonra "Kim söyledi?" Diyince ona baktım "Malfoy yazdı"
Üçü gözlerini açıp bana baktı. Ron "Numaran varmıymış" dediğinde "Varmış bende bilmiyordum" dedim ve güldüm. Gözlerim çaprazımda oturan Draco'ya takıldı. Okulun en havalı, en karizmatik ve kesinlikle en yakışıklı çocuğuydu. Fazlasıyla soğukkanlı ve kaba olması dışında gayet iyi biriydi. Ama kabaydı ve zorbaydı. Söylemeyi unuttum sanırım kaba bi insan kendisi.
A şey dedim mi ben size Draco çok kaba bir insandır.Çantamı bir omzuma taktım ve ayağa kalktım. Sandalyenin çıkardığı sesle bakışları bana dönmüştü. Üçlüye gülümsedikten sonra Kantinden ayrılmış ve Canım Snape'imin odasının yolunu tutmuştum.
-
Eh işte ilk bölüm hayırlı olsun
Sağdan yazim dedim ilk bölüm
Ya ondan giriş olduğu için öyle
Şey ettim dkslclşdlsödlld
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koyu fan // Texting
Teen FictionÖf yine Draco Malfoy ile hayal et işte kitapla filmle gram alakası yok eğlence için 🫶