ne ne ne

35 4 3
                                    



"Selam"

"Aklına geldim demek ki"

Draco Millie'nin yanına oturduktan sonra saçlarını okşamaya başladı "Sen her zaman aklımdasın da kütüphanede işlerim vardı" dedi.

Millie gülerek "Şaka yapıyorum zaten" diyerek kafasını Draco'nun omzuna yasladı.

"Ben ciddi olduğunu düşünmüştüm ya, içimden kesin bana trip atıyodur, nazlı kız falan da dedim" Draco alaycı tavırla bunları söylerken Millie gülümsedi "Ya Draco, ben şimdi bok olsam sen beni sıçar mısın yoksa tutar mısın?" Birlikte kahkaha atmaya başladılar.

Draco gülmesini bitirdikten sonra düşünüyormuş gibi yaptı "Senin için kabız olurum hayatım" dedi en sonunda gülerek. Millie sırıtarak sarı saçlı çocuğa baktı, santim santim her yerini inceledi. Artık rahatça yakından bakabiliyordu onun eşsiz suratına, gözlerine, dudaklarına. Kokusu da hemen yanındaydı.

"Çok güzel bakıyorsun" dedi Draco Millie'nin perçemlerini kulak arkasına takarken. "Çok mu özledin ya beni?"

Yeşil gözlü kız bacağını Draco'nun bacaklarının üstüne attığında Draco da elini Millie'nin beline sarıp kendine çekti. Millie kollarını Draco'nun boynuna doladıktan sonra ona sımsıkı sarıldı "Hayır, özlemedim" dedi "Ne özleyeceğim seni"

Draco parmaklarını kahverengi saçlarda gezdirirken "Hm hm" dedi yavaşça, uzun bir süre bu halde kaldıktan sonra  "Bugün kütüphanede tüm raftaki kitapları devirdim" diyerek sessizliği bozdu Draco.

Millie kafasını Draco'nun omzundan kaldırıp ona baktı "Ne yaptın?" Dedi ve gülmeye başladı "Allah aşkına nasıl becerdin onu ya"

Draco dudağını ısırdı "Söyleyeceğim ama gülme" dedi. Millie dudaklarını birbirine bastırarak "Tamam" sesi çıkarttı.

Draco nefes verdi ve "Götümle devirdim" diyince Millie ilk şaka olduğunu düşündü sonra çocuğun yüzünü ciddi görünce ağzı açıldı "Sen ciddisin" dedi. Draco kafasını salladıktan sonra Millie "He bildiğin götünle devirdin yani" Draco bir daha kafasını salladı ve Millie gülmeye başladı. Sarışın mavi gözlerini devirdikten sonra kızın yanaklarından tutup "Hani gülmicektin lan!" Dedi. Millie kaşlarını çattı ama hala gülmeye devam ediyordu "Lan götünle devirmişsin amına koyayım, istesen yapamazsın."

"Lan deme lan babam kızıyo"

"Lan benimde amcam kızıyo"

-

Çıtırlık bir Millie-Draco bölümü yazayım dedimm

Koyu fan // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin