Bigboy

144 7 15
                                    


Bir kaç gün daha aramıza duvar örmekten başka bir şey yapmadım. Garip olan şuydu ki ben tuğla koyuyordum ama o almıyor ya da almak için çaba sarf ettmiyordu. Ters giden bir şeyler olduğunun farkındaydı fakat bu benim için düzdü.

Genellikle yolda karşılaştığımızda hafifçe bana gülümsüyordu aynı tepkiyi bende ona veriyordum. Onun dışında iki gündür konuşmuyorduk, ondan önceki konuşmalarımızda zaten çok soğuktu.

Onun dışında okuldan yazan çoğu kişiyi keklemekle ya da siktiri çekmekle uğraşıyordum. Kimse nedense hiç eğlenceli gelmiyordu, sanırım Draco'dan sonra gelemiyordu.

Sınıftan çıkıp telefona bakarken bahçeye ilerliyordum. İnstagramda post mu paylaşsam diye düşünürken bizimkilerle buluşçağımız ağacın oraya gelmiştim.

Ağacın önüne geçip oturdum ve tiktoğa girip videolarla kafamı dağıtmaya çalıştım.

"Wouw dişi Potter her zamanki gibi seksi"

Duyduğum sesle başımı telefondan kaldırmadan "Çık git şurdan Cester" Desemde hala orda kütük gibi dikildiğini farketmiştim ama tek değildi, yanında kendisi gibi kütükleri vardı.

Cester'a bakıp kaşlarımı çattım "Heyo bilader duymadın mı beni?" Dememle gülmeye başladı.

Yanındaki çocuk "Güzellik az dur mükemmel bir manzaranın tadını çıkartıyoruz şurda" Deyince yüzümü buruşturdum.

"Hangi yılda kaldın sen ya?" Dedim "Yavşama şeklini sikeyim"

Sırıttınca ayaklandım ve tam gideceken başka biri kolumdan tuttu. "Hop nereye güzelim"

"Güzelin senin babandır" kolumu sertçe çeksemde pek işe yaramamasıyla beni ağaca geri itti. Arkalardan biri "Şu yanındaki kıvırcıkta baya iyi, boşta mı yenge ayarlasan bi?"

"Ya arkadaşım siktir git be! Ben senin yengen değil katilin olucam az sonra."

Cester bir anda bana yürümeye başlayınca ilk başta dik dursamda sonrasında gelmeyi bırakmadığını görünce geri adım atmaya başladım. Ağaç arkamda kalınca sağ tarafa kaysamda kolumu tutup gitmemi engelledi.

"Ne bu be kol fetişiniz mi var?" Dememle sırıtıp kolumdan çekip tam belimden tutacakken beline giden elini arkamdan biri yakalayıp ittirmişti. Cester'ın kolumu bırakmasıyla ayağım burkulmuş ve yere düşecekken belimi kavrayan bi elle kapalı gözlerimi açtım.

"Draco?"

-

Açıkcası ben düştüm

Koyu fan // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin