3]Aylar Sonra, Bir Sonbahar Yağmurunda

73 11 1
                                    

çarşamba

Balina🐋;
Olan gelişmeleri yazmak istiyorum çünkü...

Çünkü sen merak edersin.

Hastanede yattığın ve neler olduğunu bilmediğin bu iki haftalık dönemde çok merak edersin.

Bu günden başlayayım,

Bu gün kaza yaptın, sarhoştun bunu sende biliyorsun. Babam kaçtığın için sana kızdı ancak kazaya içi gitti. Şirkette her yerde ismin dolaşıyor kaza yüzünden.
(iletildi 23.02)

perşembe

Balina🐋;
Bu gün hiç bir şey olmadı, her şey normal seyrinde ilerledi. Sen olmayınca dedikodu yayan da yok. Sessizdi her yer.
(iletildi 22.58)

cuma

Balina🐋;
Dün olmuş bir şeyler, bu gün onun dedikodusu döndü. Erkekler tuvaletinde basılmış bizim TaeKook çifti, utandılar ilk başta ama Taehyung çekti öptü Jungkook'u. Sonrada babamın odasında hesap verdiler tabii.
(iletildi 17.42)

pazartesi

Balina🐋;
İki gün yazmadım çünkü öldüm resmen!!

Neyse, ciddiyet.

Bodrumdaki su boruları patladı, hepsiyle ben uğraştım, doğal olarak yoruldun yani.

Onun dışında babam kendine yeni manita yapmış, evleneceğim ben bununla diyor. Tanrı korusun aklıma gelince korktum kadın bir makyaj yapıyor görmen lazım, ilk gördüğümde korkudan anlık ruhum gitti geldi.
(iletildi 00.33)

salı

Balina🐋;
Yine dümdüz bir gündü bi olay olmadı.
(iletildi 22.10)

çarşamba

Balina🐋;
İzinliydim bu gün ne yaşandı bilmiyorum yarın öğrenip yazarım.
(iletildi 02.57)

perşembe

Balina🐋;
Dün de bir şey olmamış ama bu gün de bir şey olmadı ama babam beni o kadınla daha samimi olalım diye yemeğe çağırdı.

Kadından korkuyorum!

Her an içinden başka bir şey çıkabilir kadının!
(iletildi 18.13)

Yanlış alarm.

Kadın çok tatlı çıktı.
(iletildi 21.53)

cuma

Balina🐋;
Babam bana hafta boyu izin verdi.

Hala şoktayım.

Sana dedikodu veremeyeceğim sen gelince ben yokken olanları öğrenirsin zaten.
(iletildi 16.16)

perşembe

Kim Seok-Jin;
Aylar önce yaz güneşinde, kavrulan bedenimin donmasına neden olan gözlerin.
Aylar sonra, bir sonbahar yağmurunda beni ısıtan bedenin.
(görüldü 03.19)

Seventy - NamJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin