Selamın aleyküm canlarım, nasılsınız? İnşallah iyisinizdir.
Yorum yapmayı unutmayın!
İyi okumalar 🩶
🕊️
Yusuf Kaya'dan
Evin en büyüklerin çektiği nedir? Sabah sabah yapılacak iş mi bu? Fırıncıya girdiğimde, Arda gözleri kapalı bir şekilde duruyordu.
Elimi kafasının üstüne koyup iki yana sallamaya başladım, ben kalktıysam onunda kalkması lazım!
Gözleri anında açılıp bana garip garip bakmaya başladı, Arda "Abiciğim ne yapıyorsun sen?" Uykulu sesiyle. "Oğlum günaydın" elimi çektiğimde "Günaydın günaydın" dedi.
"Ekmekler çıkmadı mı?" Kafasını iki yana salladı "Bekliyorum sabahtan beri, sanki hünkar ekmeği mübarek." Dedi.
Güldüğümde kafamı iki yana salladım "bende şu mübarek sabahında zorla yatağımdan kaldırıp buralara geldim işte." Dedim, Fırıncı Mehmet abi' de içerden çıkıp gelmişti.
"Gençler ekmeklerin çıkmasına on dakika var siz isterseniz dışarda bekleyin." Dedi, "Tamamdır abi bekliyoruz biz" dedim.
Kafamla Arda'ya 'hadi' dercesine salladım, beraber dışarı çıktık.
Arda sıkıntıyla mermerin üstüne oturdu, bende yanına oturduğumda omuzumla dürttüm "Hayırdır bi sıkıntı mı var?" Dedim.
Arda "Aslında var gibi." Dedi,
Bilirim ben bu karın ağrısını.
"Onu mu gördün?" Dedim; kafasını salladı "gelirken gördüm yeni sevgili yapmış sonra gerçekler yüzüme tokat gibi çarptı.
Onun hayatına bir şey demiyorum sonuçta kendi kararları ama her gördüğümde farklı olduğumuzu hissediyorum.
Arda derin nefes aldı "şeytan diyor ki git konuş imkansız da değil, sonra beni durduran şeyler var mesela öğrendiklerim, bildiklerim ve sonra yapamıyorum işte." Dedi.
Kolumu omzuna koydum "bak kardeşim o kız zaten sana göre değildi evet onun hayatı ama senin hayatın başka onun hayatı başka.
Ve sen temiz olursan sana nasip olanda temiz olur." Dedim.
Yarım yamalak gülümsedi "doğru ve bende sevdiğim insana bana temiz gelmesini isterim ve bi yanımda çok unut diyor." Dedi.
"O zaman o yanını dinle çünkü ya imtihandır ya nasiptir." Dedim.
İçerden Mehmet abi gelip "gençler ekmekler hazır gelebilirsiniz." Dediğinde Arda'yla ayağa kalkıp içeri girdik.
Arda'yla ekmekleri alıp çıktık fırından, Arda "ee yusufi üniversite hazırlanırken çalışıcak mısın?" Dedi.
"Evet ikisi birden yürütmeye düşünüyorum." Dedim.
Kafasını salladı "gidicem bende kuruyemişçinin yanına hem yiyecem, hem sohbet muhabbet edeceğim Hemde para kazanarım." Dedi.
"Bence sen adamı batırırsın Arda." Bana üzgün, üzgün bakmaya başladı "kalbimi kırıyorsun benim sayem de adam zenginleşecek, hem bana diyorsun daha sende bir şey yok." Dedi.
"Herkesin ilgili alanı farklı Ardacığım senin midense benim de kitaplardan." Dedim göz kırparak.
"Tamam beni de yanına al o zaman tek başına olmaz." Tek kaşım havaya kalktı "hayırdır daha demin laf ediyordun?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden Nereye!
Teen FictionHayat bize iki seçenecek sunar, önemli olan hangisini seçeceğimiz, Mahalleye yeni taşınan hayaller ülkesinde yaşayan güzeller güzeli Yasemin. Mahallenin genç delikanlısı herkesin sevdiği Ali'nin oğlu diye anılan, Arkadaşlarının arasında Zeynep'ine...