4.Bölüm

25 5 51
                                    

Medya: Zeynep Aydın.

Selamın aleyküm canlarım nasılsınız? İnşallah iyisinizdir.

Yorum yapmayı unutmayınn

İyi okumalar 🕊️

🕊️

Yasemin Artuç'dan

Tekrardan, mahalleye göz gezdirdim telefonumda ki saatte baktım annem ne zaman gelicekti? Kapıda kaldım resmen.

Oturduğum yerden ayağa kalktım başımı kaldırdığımda oturduğumuz kata baktım, birinci katta oturuyorduk ve çokta yüksek değildi.

Bence tırmana bilirsin Yaseminciğim

Bencede

Dış kapının korkuluklarına çıkıp bizim balkona uzanmaya çalıştım, çalıştım diyorum çünkü boyum yetmiyor.

"Hayırdır artık kapıdan girmek yerine tırmanmayı mı tercih ediyorsun?" Duyduğum sesle kafamı çevirdim, şaşırmadım Alp.

Yanında arkadaşları vardı gözlerimi devirdim "bana laf atmadan duramıyor musun? İşine bak Alp." Dedim.

Kaşları hava kalktı "Dışarda mı kaldın?" Dedi bu sefer.

Korkuluklardan inip ona döndüm "Dışarda kalmasam neden balkona çıkmaya çalışayım?" Dedim.

Güldü "Ee tamam gel bizimle sizinkiler geldiğinde ararlar seni." Dedi.

Yanında ki arkadaşlarına baktığımda hepsinin bakışları değişmişti.

"Hayır olmaz siz gidin." Dedim.

Alp "Neden olmazmış?" Dedi.

"Çünkü dört erkeğin içinde tek kız olmak istemiyorum kalsın burda beklemek daha mantıklı." Dedim.

Benim yetiştirilme tarzım böyleydi, kimseyi de yargılandığım yok ama ben ailemden böyle gördüm ve bana bu daha doğru geliyor.

Alp başını salladı, yanımıza gelen başka kızlar vardı beni gördüklerinde bir tanesinin bakışları değişmişti kötü, kötü bakmaya başlamıştı.

Kız ne yaptım ben öyle bakıyorsun bana?

Sağda' ki kız yanıma gelip elini uzattı "Asel ben mahallemize yeni taşınmışsın hoşgeldin." Dedi.

Gülümsedim ve elini sıktım "Teşekkürler, Yasemin bende." Dedim.

Ortada ki kehribar gözlü kız gelmişti bu sefer daha öncede görmüştüm, oda elini uzatıp "Zeynep bende hoşgeldin." Dedi.

Elini sıktım "Teşekkürler, Memnun oldum." Dedim.

En sonunda bana kötü bakan kız gelmişti elini uzattı "Dilara bende hoşgeldin" o bakışlarında ki kötülük hiç yoktu.

Çok sevimli kız.

Elini sıktım "Memnun oldum ve teşekkürler."
Dedim.

Zeynep Arkasını dönmeden konuştu "Sizin burda ne işiniz var Yusuf?" Dedi.

Belli ki tanışıyorlar.

Yusuf bi an şaşkınca bakmaya başladı, Efe onu dürtünce boğazını temizleyip konuştu "burdan geçiyorduk arkadaşı görünce Alp yardım etmek istedi." Dedi.

Dilara "Ne için yardım etmek istedi tam olarak?" Dedi.

Bu sefer araya ben girdim "Annem evde yok bende dışarda kaldım belki balkona çıkabilirim diye düşündüm ama çıkamadım, Alp'te görüp gelmiş." Dedim.

Nereden Nereye! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin