6🌱

837 106 130
                                    

"çok sıkıldııım!" (seungmin)

"bende yapacak hiçbir şey yok" (felix)

"hazır baya kalabalıkken oyun mu oynasak?" (Jeongin)

"evet lütfen oynayalım" (Jisung)

"bu kadar istekliyseniz oynayalım" (Minho)

"doğruluk-cesaretlik oynayalım, hep bir grupla oynamak istemişimdir" (hyunjin)

"neden hiç böyle bir arkadaş grubun olmadı mı, dış görünüşün lisedeki grupla gezen okulun popüler gençlerine benziyor" (Changbin)

"hayır öyle birisi değildim lisede, çok arkadaş edinmeyi sevmezdim genelde sıramda ya da atolyede resim yapmayı seviyordum" (hyunjin)

"*ağzındaki cipsleri hala çiğneyerek* resim yapmayı sadece seviyor musun yoksa doğuştan gelen bir yeteneğin mi var?" (Chan)

Hyunjin telefonunu eline alıp lisedeyken çizdiği birkaç resmi açıp ona uzattı. Resimlerin büyüsü ile lokmasını yutamamış öksürmeye başlamıştı. Yanında oturan Seungmin de sırtına vurmuştu.

"ölme lan! "(seungmin)

"bence yeteneğim var övünmek gibi olmasın" (hyunjin)

"hiç övünmedin şuan, kıçım"(Changbin)

"konu nereden nereye geldi?! Oyun oynayalım hadii" (Jisung)

"pişt küçük git bir şişe getir mutfaktan" (Minho)

"uyuz kedi" (Jeongin)

Demesine rağmen yerinden kalkıp mutfaktan cam boş bir su şişesi getirmişti. Minho eline aldığında Jisung a uzatmıştı. Ne kadar istekli olduğunu görüyordu çünkü.

"teşekkürler Minho hyung, çeviriyorum!" (Jisung)

"Ahh benim de size hyung demem lazım değil mi..?" (Jeongin)

"hele ki daddy ye evet" (seungmin)

Gülüşürlerken şişe dönmüş ve çıkan kişiler hyunjin ve Changbin çıkmıştı.

"hahah ben soruyorum" (hyunjin)

"doğruluk diyorum" (Changbin)

"bu kasları nasıl yaptın?" (hyunjin)

"soruna sıçi- neyse, spor salonuna lise 1 den beri gidiyorum, böyle vücutta olmayı seviyorum çünkü, çalışırsan senin de olur birkaç baklava ha çubuk kraker" (Changbin)

"çok ayıp! Bir de sen de şişkosun yağ onlar kas değil" (hyunjin)

"of susun!" (Chan)

Şişe tekrar dönmüştü bu seferki talihliler ise Chan ile felix olmuştu.

"evet sevgili maviş?" (Chan)

"doğruluk diyorum" (felix)

"bize bir sırrını söyle?" (Chan)

"buraya ilk geldiğimde bu yıl sizinle çok eğleneceğimi düşünmüş olabilirim biraz" (felix)

"şuan eğlenmiyor musun?" (hyunjin)

"h-hayır öyle demek istemedim, sadece herkes ilk geldiğinde en kötü kabusum olmalı diye düşünüyordu ben öyle değildim, hem neden olmayayım ki gayet alıştım hepinizine, sana" (felix)

Felix in Hyunjin i işaret etmesi ile herkes sırıtmaya başlamıştı. Vee şişe tekrar döndü. Talihlilerimiz Jeongin ve Jisung.

"herkes doğruluk dedi ben de doğruluk diyeceğim" (Jisung)

Haven | ot8 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin