7🌱

835 104 122
                                    

Saat akşam 5 olmuştu. Günlerden pazartesiydi. Bazıları ilk defa üniversite ortamına girmiş, bazıları ise yeni bir seneye girmişti. Eve gelen kişiler Seungmin, Felix, Changbin, jeongin ve Minho idi. Dün gece yaşananlardan sonra jisung odasına zorla girmişti. Çok utanmış ve onunla yüz yüze gelmek dahi istememişti. Bir ara salonda uyuma fikrine bile kapılmıştı. Sonra ise Felix in onunla konuşması üzerine vazgeçmişti. Saat gece 1 gibi sonunda odaya çıkmaya cesaret etmiş ve uyuduğunu düşünerek sessizce girmişti içeriye. Yanına sessizce uzanmıştı. Sabah da erkenden evden çıkmıştı jisung. Ama Minho o odaya geldiği zaman da, sabah çıktığı saatte de uyanıktı. Pişman olmuştu onu öptüğü için biraz...

"diğerleri ne zaman gelecekmiş?, Felix sen bilirsin kesin?" (Seungmin)

"sen daddy nin ne zaman eve geleceğini bilmiyor musun aaa çok kötüymüş" (Changbin)

"haha çok komiksin sen ya, b-bilmiyorum" (Seungmin)

Bu halini tatlı bulan Felix gülmeye başlamış ve yanında oturan bedenin yanaklarını tatlı şekilde sıkmıştı.

"kıyamam daddy n sana geleceği saati söylemedi mi~?" (Felix)

Seungmin dudaklarını büzmüştü. Felix in daha da komiğine gitmiş ve saçlarını karıştırmıştı.

"tamam yeter yapma" (Seungmin)

"tamam be yapmıyorum" (Felix)

"ben sana diyor muyum sevgilin eve ne zaman gelecek biliyor musun diye" (Seungmin)

"off şöyle söyleme Seung, hyunjin le sadece iyi anlaşıyoruz, sevgili deyip durmayın aramızın açılmasından korkuyorum" (Felix)

Kafasını, yüzü düşerek, Seungmin in omzuna koymuştu. Seungmin arkadaşça hiç tereddüt etmeden saçlarını sevmişti.

"bana bir kere söyledin anlarım, ya diğerleri? Minho ile Jisung kendileri ile uğraşıyorlar, daddy le ben konuşurum ona da takılma ama şu iki mal?" (Seungmin)

"HYUNG ARKANDA ADAM VAR!" (jeongin)

"BAĞIRMA KULAĞIMIN DİBİNDESİN!" (Changbin)

"SEN DE BAĞIRIYORSUN!" (jeongin)

Karşı koltukta telefondan online oyun oynayan jeongin ile Changbin i işaret etmişti gözleriyle. Minho odasındaydı. Ders çalışıyordu. Jisung gelmeden odadan çıkmak istiyordu çünkü kendisi orada diye odaya bile girmeyeceğini biliyordu. Onun daha fazla rahatsız olmaması için bitiriyordu işlerini..

"of bilmiyorum.... Sizin aranız baya iyi olmalı Chan hyung ile" (felix)

"evet şuanlık bir sorunumuz yok, ben de anlamadım nasıl anlaşmaya başladığımızı ama rahatız ikimiz de" (Seungmin)

"sevindim" (Felix)

Felix iç çektiğinde Seungmin daha şefkatle okşamıştı omzundaki başın saçlarını.

"ne oldu bir sorun mu var?" (Seungmin)

"ahh bilmiyorum, endişe içerisindeyim ama... Burada konuşmayalım" (Felix)

İkilinin onları dinlediklerini düşünerek oturdukları yerden kalkıp önce mutfağa gitmişlerdi.

"sana özel bak bu tavırlarım" (Seungmin)

Atıştırmalıkları iki eline alıp üst kata çıkmaya başlamışlardı. Felix in odasına girip yatağa oturmuşlardı. Seungmin bir tane cipsi ağzına atmıştı hemen.

Haven | ot8 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin