11🌱

714 86 97
                                    

"HAFTA SONU PARTİSİ!!" (ot8)

Herkesin bağırmasından sonra Chan ve Changbin elindeki içki şişelerini patlamıştı. Bardakları doldurmuş ve kendi bardaklarını alarak şezlonglarına uzanmışlardı. Evde ilk hafta sonu/havuz partisi yapıyorlardı. Havuzun içine daha kimse girmemişti müzikle bazıları dans ediyor, bazıları ayaklarını sadece suya sokuyor bazıları yani Minsung ise birbirlerinin dudaklarını süzüyordu. Her zaman ki gibi...

"al bakalım" (felix)

Ayağı suda olan hyunjin e içki bardağını uzatmıştı. Aldığında ise kendisi de yanına oturup kendi içkisinden yudumlamıştı.

"güzel oldu değil mi böyle eğlence yapmamız" (hyunjin)

"evet fena eğlenceli!" (Seungmin)

Jeongin ve Seungmin üstündeki tişörtlerini soydu ve üçe kadar saydılar.

"ÜÇ, İKİ, BİR! ATLA!"

İkisi de aynı anda takla atarak havuza dalmıştı. Jisung kahkahalara boğulmuştu.

"gülmek yerine sen de mi gelsen güzelim?" (jeongin)

"ayıp oluyor ama güzelim filan?!" (Minho)

Jisung, Minho ya bakıp sırıtmıştı. Sonra yine ona gülümserken tişörtünü soydu. Altındaki dizinin üstündeki yüzme şortu ile kalmıştı. Minho onun karşısında soyunur gibi soyunmasına karşı yutkunmakla yetinmişti. Jisung ona kocaman gülümseyip havuza yürüdü. Kalçalarını saran dar şortunu Minho ya gösterir gibi saçını düzleme ayağına daha çok su dışında kalıyordu. Sonra ise burnunu eliyle kapatıp suya atladı.

"olmadı böyle bizim gibi atlatacaktın ama!" (Seungmin)

"burnuma su kaçar atlatamam öyle" (jisung)

Jisung saçlarını arkaya yatırırken Minho ya dönmüştü. İçkisinden büyük bir yudum alıyordu. Jisung onun oturduğu şezlongun oraya gitti. Kollarını havuzdan çıkarıp kenara yaslandı. Minho da bardağını yere koyup dizlerinden destek alarak eğildi.

"Minho hyung~ sen de gelsene birlikte serinleyelim" (jisung)

"siktir yapma şunu"

"ama hyung ne yaptım ki~"

Jisung bilerek hyung diyordu, Minho böyle konuşmasından etkileniyordu çünkü.

"gelecek misin hadi?" (jisung)

"öhm.. Yüzme bilmiyorum *kısık sesle* " (Minho)

"anlamadım?"

"yüzme bilmiyorum zorlama işte!"

"ohh anladım... Öğretirim!"

"jisung saçmala- aaaağğ"

Jisung Minho yu aniden suya çekmişti ve Minho da hazırlıksız yakalandığı için suya düşmüştü. Havuzun derinliği 2.50 metreydi ve yüzme bilmeyen biri girmezdi normal olarak. Minho suda çırpınmaya başlamıştı jisung onu tutmaya çalışıyordu, çırpındığı için pek başarılı olamıyordu. Sonuçta kediler suyu sevmez?

Diğerleri gülmekten yarılırken jisung en sonunda kediyi yakalamıştı. Minho sakinleşmişti, jisung un boynuna sarılmıştı.

"iyi misin *kulağına eğilir* sevgilim" (jisung)

Minho kafasını onun boynuna gömmüştü.

"sudan korkuyorum jisung çıkar beni"

"korkma yanındayım ben"

Haven | ot8 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin