10🌱

758 81 92
                                    

(iki hafta sonra..)

"Felix saat geç oldu hyunjin nerede biliyor musun, telefonlaştın mı?" (Seungmin)

"evet mesaj attı biraz geç geleceğim diye, bir sürprizi varmış bana anlamadım ama ne olduğunu" (felix)

"bence çikolatalı pasta aldı" (jeongin)

"hayır onu almış olamaz, pasta malzemesi almıştır, Felix in el lezzetini daha çok seviyor" (jisung)

"bence ikisi de değil hyunjin gibi birisi sürprizim var diyerek pasta malzemesi almaz, daha özel bir şey çıkacak" (Changbin)

"hyunjin gibi biri derken?" (felix)

"aman atmam se- oda arkadaşına laf, onun gibi romantik birisinin sürprizi de özel olur diyorum, sevinmem lazım söylediğime" (Changbin)

"Changbin haklı hyunjin gerçekten romantik birisi baya hem de, sevgilisi olsa onu ilgiye boğardı sürekli kesinlikle"(jeongin)

"Changbin söylediğine pişman oldun bir tık sanırım? Sakin ol bebek ekmek big boyunu aldatmaz senin o" (Minho)

Changbin sinirle yanındaki yastığı onun kucağına atmıştı.

"kes sesini kedi!" (Changbin)

Jeongin gülmeye başlarken Changbin in sinirli halini sevimli bulduğundan yanaklarını sıkmaya başlamıştı. Changbin önce kaşlarını çatmış sonra ise onun o tatlı gülümsemesi ile yüzü yumuşamıştı.

"sinirlenme big boyum, aldatmam seni merak etme~" (jeongin)

Biraz daha onun yanaklarını sıktıktan sonra tekrar koltuğa yerleşmişti. Changbin de kafasını onun omzuna koyarak arkadaş grubu ile konuşmaya başlamıştı. Jeongin in bir ara telefona gözü takılınca diğer grup üyelerinin profillerinin kız olduğunu gördü.

"neden kızlarla dolu bir gruptasın, ve grup adı neden ojeli tırnak (💅)?" (jeongin)

"bebeğim onlar sadece arkadaşlarım, bak" (Changbin)

Telefonu ona uzattı ve jeongin mesajları gözden geçirdi. Haklıydı sadece aptalca espirilerin yapıldığı ve bugün ne giyeceklerini konuşuyorlardı. Changbin in de birkaç tane günlük kombinini attığı fotoğrafı vardı. Diğer grup üyeleri buna sürekli 'erkek olsaydım keşke' ve ya 'sana layık bir bey bulma dileğiyle bugün' gibi şeyler vardı. Jeongin diğerlerinin duymaması adına sessizce konuştu.

"Changbin ne bunlar?"

"küçük bir sırrım bebeğim, sırrımı sakla tamam mı"

Telefonu elinden yavaşça alırken eline bir öpücük bırakmıştı. Jeongin gözü önündeki Changbin in saçlarına bakmıştı. Sonra ise kulağına eğilmişti yavaşça. Fısıldayarak konuşmuştu. Nefesi Changbin in tenine değiyor ve onu tedirgin ediyordu.

"ikimiz de erkeklerden hoşlanıyoruz koca oğlan"

"ha?" (Changbin)

Jeongin birden ayaklanmıştı.

"ben yarınki programımı kontrol edeceğim" (jeongin)

Haven | ot8 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin