9

680 32 0
                                    

Hayat kısa,kuşlar uçuyor

   Gözlerimi araladığımda beyaz bir tavan ile karşılaştım.Nerdeyim ben?

Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde Batu abim ile göz göze geldim.Gözlerimi biraz daha açtığımda kulaklarıma bağırış sesleri geldi.

-Abi uyandı,uyandı!

Tekin hızla yanıma geldiğinde gözlerimi hepsinde gezdirdim.Gözleri kızarmış çökmüşlerdi.

Özelliklede Arkın abim.

-Ne oldu bana?

Kolumla doğrulmaya çalıştığımda Tekin bana yardım etti.Diğerleride yanıma gelince hepsi meraklı gözlerle bana bakıyordu.

-Ateşin çıkanca seni hastaneye getirdik.

Batu abim cevap verince kafamı salladım.Bulut yavaş adımlar attı ve yanıma yaklaştı.Ellimi iki eli ile sarınca yüzüme baktı.

-Abla çok korktum sana a bir şey olucak diye.

Ağladığı için kafasını öne eğdi göz yaşları elime damlıyordu.Hafif yana kaydım ve Bulut'u elinden çekip yanıma oturttum.Elimi omzuna attım şaşkın gözler ile bana bakıyordu.

-Bulut'cum,ilk önce o göz yaslarını sil bakalım.

Bana hala şaşkınlıkla bakarken kaşlarımı çattım.

-Silsene!

İrkilince elinin tersi ile göz yaşlarını sildi.Geri eski halimi aldım.

-Paşam,sen üzülme ben bi hayırlıysa uzun bir süre başınızdayım.Yani umarım.

Sona doğru sesim kısılsada geri sırıtmaya başladım.Bulut bana güldüğünde onunda suratı hafif asılmıştı.

Arkın abimlerde gülerek bizi izliyordu.Bulut'u omm boynundan çekip kendime yaklaştırdım ve yanağını uzunca öpüp saçlarını karıştırdım.

Bulut şaşırıp tepki vermiyordu.

Onlara bu kadar çabuk güvenip sevmemin en büyük nedeni kanser olmamdı.

Ne kadar yaşayacağımı?Kurtulaçak mıyız?Ne olucak bilmiyorum.Beni yeni bulmuşken yılları eskitmeye çalışıyorum.Ama gerçekten de iyilesmeye çalışıyorum ve istiyorum.

-Eee ne zaman fuck we go.

Ben sırıtırken kulaklarıma bağırış sesleri geldi.

-Tanem!

Arkın abim ve Batu abim bana baģırınce Bulut'a espirisine tutundum.

-Bulutsu'cum koru beni.

Tekin ve Bulut gülerken Arkın abim ve Batu abiminde kaşları düzelmişti.

-Abi ablam ne dediki?

Bulut Batu abime dönünce ben cevaplayacakken lafım bölündü.

-Ne zaman si-

Tekin ağzımı kapattığında kızgın gözler ile ona baktım.

-Bişey demedi abicim.

Bana kaş göz yaparken bende ona kaş göz yaptım.

-Bulut kalk ordan ablanın atesi daha yeni düştü.

Bulut kalkıcakken ben onu geri oturttum.Arkın abime keskin bakıslar attım.

-Ben gayet iyiy-

Ve öksürük.

-Belli abicim belli sesin kesik çıkıyor.

TANEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin