25

390 20 11
                                    

Hic uzatmayacağım siz direk bölümü okumaya başlayın.Iyi okumalar

☁️

25.Bölüm

Arkın'dan

Onu gordukten sonra şizofrene bağlamıs gibiydim.O gün Enes'in dedigi ile dısari çıkmıştık.Benzetmişsindir diye geçiştirmiştim ama o gün Betül'den çakmak isteyen kız,sanki oydu.

O gün onu istediğimizde hepimiz ne yasadığimizi algilayamamıştık.Ahmet denilen şu adam belki yalan konuşuyorduk diye araştırmaya başladık.

Yaklaşık 1 hafta boyunca Yavuz ile her şeyi araştırdiğimızda bulmuştuk.Evet bulmuştuk bu oydu.

Tanem,Tanem Yenisoy'du.

Bu haberi vermek için annemlerle konusmaya basladiğımızda onlar bir seyler saklıyormuş gibi kıvranıyorlardı.

-Anne bir şey mi demek istiyorsunuz?

Diyen Tekin ile hepimiz anneme döndük.

-Oğlum,biz bir şey anlatmalıyız

Diyen annem ilk heoimize bakıp sonra babama döndü.

-Nedir o?

Diyen Ceyhun abim ile babam derince yutkundu.

-Geçen hafta kapıya bir kız geldi.

Dedi annem zar zor.

-Ve kız Tanem'e çok benziyordu

Diye babam lafıni tamamladı.

-Anneniz ufak çapli bir baygınlık yasidi uyandiğında biz daha ne olduğunu anlayamadan çıkıp gitti

Dediğinde abimlerle goz göze geldim.Buraya mi gelmişti?

Peki ya neden geri gitti.

-Baba,abimler ablamı buldu

Rüzgar bir anda konuşunca annem ve babam gülümsedi.

-Bizde bunu diyecektik

Diye Tekin konuştuğunda annem ayaga kalktı.

-Oğlum ne oturuyorsunuz gidip alsanıza kardeşinizi

Dediğinde gülüp bizde ayağa kalktık.Aslinda sadece ben ve Batu gitsemde olurdu ama diğerleride gelmek istiyince evde anne ve babam bizi bekliyordu.

Tekin tabi araba kullanmayi ogrendi ya kendi arabadı ile gelicekmiş.Bulut ve Rüzgar'da tabi onund agelicek bizde Ceyhun abimin arabası ile gidicektik.

Yaklaşık 15 dakika sonra konuma gelmiştik.Hepimizin içinin kıpır kipir olduğa emindim.

Aylardır kokusunu içime çekemiyorum.

Hepimiz atabadan indiğimizde ilk ben kapıya yöneldim.Hızlica kapıyi çaldığımda diğerleride yanıma gelmişti.

Sonra kapı yavaşça açıldı.

TANEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin