7

859 35 3
                                    

Mutlu olmak için neden acı çekmemiz gerek?

-3.....2.....1.....Kızlar hadi uyanın!!

Başımızda öten 2 ses ile anında irkilmiştim gözlerimi aralayarak baktığımda Toprak ve Enes abi?

Hayaller arkın abi hayatler toprak abi

-Kızlwr hadi kahvaltı hazır uyanın.

Başımızda homurdanırken en sonunda dayanamayıp yataktan kalkmıştık.

-Tamam abiya kalktık.

Betıle onay vermek için evet anlamında başımı onayladım.

-Tamam siz hazırlanın biz kapının önünde bekliyoruz.

Ilk önce ben islerimi hallettim ve sonra Betül halletti.Ona benden siyah bir short ve bol gri bir short verdim.

Aynı kombini bende giydim ama thişort kahverengiydi.

İkiz gibi geziyorduk ikimizde saçlarımızı tepeden düzgün bir topuz yaptık.Hava çok sıcaktı.

En sonunda odadan ciktığımızda Enes ve Toprak abi kapıda bekliyordu.

-Ooo kızlar yakıyorsunuz.

-Teşekkürler Enes Bey

Betül abisinin yanına gittiğinde Enes onu yanağından öpmüştü.

-Hadi inelim

-5 kat inilmez ki ama

Ben 5 kat için itiraz ederken Enes abi kolunu Betül'ün omzuna atmış merdivenlere yönelmişti.Bense ilk omuzumdaki koluma sonra Toprak abiye baktım.

-Hadi inelim civciv.

-Tamam Toprak abi.

Bir anda dudaklarımı sıktı

-Uy senin abi diyen dillerini yerim bak ben senin en sevdiğin kuzeninim bundan sonra tamam mı?

-Tamam

Biz seri bir şekilde Betüller önden biz arkadan iniyorduk.Son kata geldiğimizde masadakiler gözüme çarptı.

Bütün gözler bize bakıyordu kardes tayfası bundna mutlu değildi.

Oh olsun👊🏻🖐🏻

En sonunda masaya gelmiştik herkesle günaydınlaştığımızda bu sefer karşıma Betül yanıma Toprak abi oturdu.

-Afiyet olsun

Dedemin afiyet olsunu ile başladık.Oha kuymak mı o?

-Allah'ım kuymak mı o?

Ekmeğimi alıp kuymağa bandırdır ve azıma attım oh miss.Tabağımda olan şeylerden yavaş yavaş yiyordu bir salatalık ağzıma atılcakken ağzıma ekmek ve kuymak tıkıldı.

-Ye abisi ye 1 deri 1 kemik kalmışsın.

Toprak abi azıma kuymağı soktuğumda çiğnemiştim.

-Amo Toprok abo ne yapton yoo hop dokoldo.

Elim ile ağzımı kapatarak konuşmuştum.Herkes gülerken yeniden kardeş tayfası huzursuzdu bebek misiniz siz anca huzursuzsunuz.

-Ağzın doluyken konuşma civciv.

Ben azımdakileri yuttukça Toprak abi ağzıma bir şey tıkıyordu arada suriyeli tarzı ile abimlere baktığımda kıp kırmızı olmuşlardı.

-Betül al şu abini başımdan ya nefes aldırmıyor.

Ben Betül'e inkar ederken Enes abi sadece gülüyordu.

TANEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin